بازدید 8425

یورو ۲۰۲۰: هلند با شکست اتریش صعود کرد

گل‌های این بازی را ممفیس دپای در دقیقه 11 از روی نقطه پنالتی و دنزل دامفرایس در دقیقه 67 به ثمر رساند تا این تیم دومین پیروزی‌اش را در مرحله گروهی یورو 2020 کسب کند
کد خبر: ۱۰۵۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳ 18 June 2021

در آخرین بازی از شب هفتم از مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2020 و در دومین بازی از دور دوم این رقابت‌ها در گروه C، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 23:30 در ورزشگاه آمستردام آره‌نا، تیم‌های ملی هلند و اتریش به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود هلند خاتمه یافت.

یورو ۲۰۲۰: هلند با شکست اتریش صعود کرد

گل‌های این بازی را ممفیس دپای در دقیقه 11 از روی نقطه پنالتی و دنزل دامفرایس در دقیقه 67 به ثمر رساند تا این تیم دومین پیروزی‌اش را در مرحله گروهی یورو 2020 کسب کند و با 6 امتیاز در صدر جدول گروه C‌ قرار بگیرد و بعد از تیم‌های ایتالیا و بلژیک به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

هلندی‌ها در این بازی نه تنها بیشتر گل زدند، بلکه موقعیت‌های به مراتب بیشتری نسبت به حریف‌شان خلق کردند و از نظر تملک توپ هم برتری نسبی داشتند.

اتریشی که به لطف پیروزی‌اش برابر روسیه در بازی نخست 3 امتیازی دارد، هنوز این شانس را دارد که با پیروزی در بازی پایانی مقابل اوکراین به مرحله بعدی صعود کند. تیم ملی هلند بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی‌های دور آخر این گروه، قطعا به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد، چون هم اوکراین و هم اتریش را در بازی رو در رو شکست داده است.

یورو ۲۰۲۰: هلند با شکست اتریش صعود کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار