تعیین تکلیف استارت آپ های غیر مجاز توسط بیمه مرکزی

بیمه مرکزی بنابر الزامات مقرر در آیین نامه شماره ۹۲ شورای عالی بیمه و مکمل های آن و همچنین ارائه مهلت کافی به بازاریابان بر خط (استارت آپ های بیمه ای) جهت اخذ مجوزهای مرتبط با فعالیت در صنعت بیمه، الزاماتی را مقرر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴ 17 June 2021

به گزارش بورس تابناک، بیمه مرکزی بنابر الزامات مقرر در آیین نامه شماره ۹۲ شورای عالی بیمه و مکمل های آن و همچنین ارائه مهلت کافی به بازاریابان بر خط (استارت آپ های بیمه ای) جهت اخذ مجوزهای مرتبط با فعالیت در صنعت بیمه، الزاماتی را مقرر کرد.

۱- از اول تیرماه هرگونه همکاری مستقیم و غیر مستقیم شرکت های بیمه و شبکه فروش با بازاریابان بیمه ای برخط فاقد مجوز از بیمه مرکزی در کلیه یرشته های بیمه ای ممنوع بوده و لذا در صورت عدم رعایت مراتب و مشاهده نام شرکت های بیمه در سایت ها و اپلیکیشن های مربوطه برخوردهای نظارتیلازم وفق مفاد ماده ۲۶ آیین نامه شماره ۷۵ در دستور کار بیمه مرکزی قرار خواهد گرفت. ضمنا لازم است چنانچه شرکت بیمه ای به صورت مستقیم یا غیرمستقیم( غالبا از طریق شرکت های خدمات بیمه ای ) خارج از چارچوب ضوابط و مقررات بیمه ای اقدام به انعقاد قرارداد با استارت اپ ها نموده باشندسریعا نسبت به ابطال قرارداد مربوطه و دریافت کامل حق بیمه متعلقه اقدام و نتیجه را به بیمه مرکزی منعکس کنند.

تعیین تکلیف استارت آپ های غیر مجاز توسط بیمه مرکزی
تعیین تکلیف استارت آپ های غیر مجاز توسط بیمه مرکزی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر