میزان مشارکت در عرضه اولیه ومدیر چقدر بود؟

تعداد یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری، امروز (۲۶ خرداد) به‌عنوان پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد "ومدیر" در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 16 June 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد تعداد یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری معادل ۱۵ درصد سهام این شرکت، به‌عنوان پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "ومدیر" در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد.

در عرضه اولیه ومدیر، به هر کد چند سهم رسید؟

در عرضه اولیه سهام شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با نماد ومدیر ۲ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۲ کد معاملاتی شرکت کردند و  تعداد  ۳۶۸ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت. قیمت هر سهم ۲۹۹۰ ریال در بورس تهران کشف و معامله شد که در مجموع  ارزش آن معادل یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بود.  

لازم به ذکر است که تعداد ۴۵۰ میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه، به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

رکورد مشارکت در عرضه اولیه ومدیر شکسته نشد

شایان ذکر است در عرضه اولیه‌های سال جاری در عرضه اولیه فگستر، تعداد ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۳۰۲ کد معاملاتی مشارکت کردند، در عرضه اولیه فتوسا تعداد ۲ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۴۰۹ کد معاملاتی مشارکت کردند و در عرضه اولیه غکورش نیز بیش از ۲ میلیون و ۳۵۶ هزار کد معاملاتی مشارکت داشتند و در عرضه اولیه ولکار در  ۲ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۳۸۸ کد مشارکت کردند که میزان مشارکت در عرضه اولیه ومدیر بیشتر از مشارکت در عرضه اولیه‌های فگستر، فتوسا، و غکورش بود و کمتر از میزان مشارکت در عرضه اولیه ولکار بود.  

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر