بازدید 83496

شمارش معکوس تا انتخاب ۱۴۰۰

کمتر از ۳۶ ساعت تا شروع انتخابات ۱۴۰۰، حساسیت‌ها به اوج خود رسیده است؛ موجی از احساسات و هیجانات که در پایان آن سیزدهمین رئیس جمهور کشورمان انتخاب خواهد شد تا دورانی جدید در کشورمان رقم بخورد. همزمان با شروع شمارش معکوس شروع این انتخابات با آخرین اخبار و مستندات برخط با شماییم.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 16 June 2021
همزمان با شروع شمارش معکوس شروع این انتخابات با آخرین اخبار و مستندات برخط با شماییم.
 
به گزارش «تابناک»؛ کمتر از ۳۶ ساعت تا شروع انتخابات ۱۴۰۰، آنچه مسجل به نظر می رسد، کاهش شمار کاندیداهای انتخاباتی از هفت تن به پنج تن است. اتفاقی که در پی انصراف قطعی دو کاندیدای انتخابات رقم خورده و موجب شکل گیری بحث ها و اوج گیری برخی اختلاف نظرهایی شده است.
 
با ما همراه باشید با اخبار برخط و به روز انتخابات.
 
عکس گرفتن از رای تخلف است!
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۲۳:۴۶

جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور درباره تخلف در فضای مجازی، تصریح کرد: قانون موارد تخلف را روشن کرده است. مثلا خرید و فروش رای یا تهدید برای رای دادن تخلف است‌. تخلفات به مراجع قضایی ارسال می شود. در برخی از انتخابات‌ها، بعضی افراد از رای خود عکس می گرفتند و منتشر می‌کردند که این قطعا تخلف است و ما اجازه این تخلف را نمی‌دهیم تا شائبه خرید و فروش رای ایجاد نشود.

نتیجه نهایی انتخابات تا قبل از ظهر شنبه اعلام می‌شود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۲۲:۱۰

جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور درخصوص زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری گفت: نتیجه نهایی انتخابات تا قبل از ظهر شنبه اعلام می‌شود.

ظریف: ۲۳۵ شعبه برای اخذ رای از شهروندان ایرانی در سراسر جهان ایجاد شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۲۱:۱۸

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از استقرار ۲۳۵ شعبه اخذ رای در سراسر جهان برای اخذ رای از شهروندان ایرانی خبر داد و گفت: تنها جایی که نتوانستیم در آن صندوق را داشته باشیم کانادا بود که علیرغم ادعاهایی که دارد، از این کار ممانعت کرد.

با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمنان انقلاب و میهن اسلامی ما کور خواهند شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۲۰:۴۵

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری و حضور مقتدرانه مردم در انتخابات را مقدمه خلق فرصت تحول و حلال مشکلات مردم و کشور دانست و تاکید کرد: در آستانه حماسه بزرگ ۱۴۰۰، برخلاف راهبرد اهریمنی و حیله گری‌های دشمنان انقلاب و نظام برای ممانعت از فتح قله های بزرگ سیاسی توسط ملت ایران، شاهد شور مشارکت حداکثری و شکل‌گیری اراده مقتدر ملی برای حضور حماسی و کم نظیر مردم رشید و دشمن شناس، پای صندوق‌های رای و افزودن برگ زرین و پرافتخار دیگری بر صحیفه افتخارات کشور عزیزمان هستیم. بی‌تردید فردا با حضور مقتدرانه و شکوهمند ملت شریف و فهیم ایران در انتخابات، چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان رنگارنگ انقلاب و میهن اسلامی مایوس و سرافکنده و اراده ایرانیان در پای بندی به آرمان‌های بلند امامین انقلاب اسلامی و خیل عظیم شهیدان تاریخ‌ساز این سرزمین، بار دیگر افکار عمومی جهانیان را به ایران عزیز متمرکز و تحسین آنان را برخواهد انگیخت. 

الزامی بودن همراه داشتن شناسنامه و کد ملی برای حضور در انتخابات
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۹

شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به مدارک لازم جهت حضور در انتخابات اظهار داشت: همراه داشتن شناسنامه و کد ملی برای شرکت در انتخابات الزامی است. اگر شهروندان کارت ملی همراه داشته باشند اخذ رای آسانتر انجام می شود؛ ولی داشتن کد ملی کفایت می کند؛ از این رو کسانی که کد ملی ندارند با توجه به آماده باش ثبت احوال می توانند برای دریافت کد ملی اقدام کنند. مردم در هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک همراه داشته باشند.

رهبر انقلاب جمعه ساعت ۷ صبح رای خود را به صندوق خواهند انداخت
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۰

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»، «ششمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا»، «انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری» و «انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله)، رأی خود را به صندوق خواهند انداخت. این برنامه از شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

مردم اطرافیان خود را «نفر به نفر» به مشارکت در انتخابات دعوت کنند
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۹:۱۵

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «از همه مردم عزیز و به خصوص جوانان دعوت می‌کنم تا در ساعت پایانی باقی مانده تا آغاز اخذ رأی، دوستان و آشنایان و اعضای خانوادۀ خود را نفر به نفر به اصل مشارکت در انتخابات دعوت کنند. در این ساعات، پیوستن به جریان جهاد دعوت، خدمتی بزرگ برای تضمین اقتدار و امنیت ایران عزیزمان است.»

خانه سینما مشارکت در انتخابات را تضمین هویت ملی اعلام کرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۹:۰۰

جامعه اصناف سینمای ایران (خانه سینما) طی بیانیه‌ای، مردم ایران را دعوت به مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ کرد. در متن این بیانیه آمده است: «وَ شَاوِرْهُمْ فِی الْأَمْرِ ۖ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ / مشارکت در انتخابات تضمین هویت ملی و تمامیت ارضی ایران‌مان است.»

هیچ شعبه‌ای با کمبود تعرفه مواجه نخواهد بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۸:۴۳

رییس ستاد انتخابات کشور:

حدود ۶۷ هزار شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور داریم.

تعداد شعب اخذ برای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۷۵ هزار شعبه است.

واجدین شرایط برای رای دادن ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۱۰۷ نفر تخمین زده شده است.

حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رای اولی هستند.

ما در هیچ شعبه‌ای در سراسر کشور کمبود تعرفه نخواهیم داشت.

ما تا ساعت ۲۴ فردا مشکلی برای رای گیری نداریم ولی پس از این زمان ارزیابی خواهیم کرد که مردم در کدام شعبه و فرمانداری حضور دارند و با هماهنگی ناظر، کار را ادامه می‌دهیم./ایسنا

تمهیدات وزارت بهداشت برای روز رای‌گیری
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۸:۴۱

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

بیش از ۱۰ هزار شعبه رای‌گیری برای کاهش تراکم اضافه شده است.

در همه شعب ناظران بهداشتی حضور دارند و فاصله‌گذاری اجتماعی در آنها رعایت شده است و مردم با اطمینان از رعایت اصول بهداشتی در ساعات اولیه به شعب رای گیری مراجعه کنند.

تکذیب حمایت آیت الله سیستانی از یک کاندیدا
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۷

مرجع عالی شیعیان عراق هرگونه حمایت از نامزد انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را تکذیب کرد.

دفتر مرجع عالیقدر شیعیان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخباری که در فضای مجازی مبنی بر حمایت آیت‌الله سیستانی از برخی از نامزدهای محترم انتخابات پیش‌رو منتشر شده است، تکذیب می‌شود. این بیانیه می‌افزاید: معظم‌له از کسی حمایت نکرده‌اند.

جزئیات برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۸

جزئیات و اطلاعات برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دورای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری منتشر شد.سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح فردا ساعت ۷ آغاز می‌شود و به گفته ستاد انتخابات وزارت کشور تا ساعت ۱۲ شب روند رای‌گیری ادامه خواهد داشت.

 

شمارش معکوس تا انتخاب ۱۴۰۰

در چه استان‌هایی بیش از دو انتخابات داریم؟
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۵:۳۰

شمارش معکوس تا انتخاب ۱۴۰۰

رئیس ستاد انتخابات کشور: نوشتن کد انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری الزامی نیست
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۴

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به آنکه تشابه اسمی در بین نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نداریم، نوشتن کد انتخاباتی آنها ضروری نیست.

جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور، اعلام کرد: ۳ نفر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رسما انصراف خود را به ما اعلام کرده‌اند از این رو ۴ نفر از نامزدها در صحنه انتخابات باقی مانده‌اند.

وی افزود: با توجه به آنکه تشابه اسمی در بین نامزدها نداریم، نوشتن کد انتخاباتی آنها ضروری نیست. کسی هم بنویسد کار ثوابی کرده است.

روحانی: فردا همه به وظیفه خود عمل کنیم و گله‌ها را مد نظر قرار ندهیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۱

رفتن پای صندوق رای بسیار مهم است و کار ناقص یک جمع نمی‌تواند ما را از وظیفه ملی خودمان بازدارد، گله و شکایت‌ها را برای فردا مد نظر قرار ندهیم و با حضور در پای صندوق به کسی که نزدیکتر به فرد مورد نظرمان است رای دهیم.مردم امشب را شب قدر خود قرار دهند و تصمیم بگیرند و فردا با حضور در پای صندوق رای فضا را گرم کنند.خیلی از دشمنان و بدخواهان ما می‌خواهند فردا صف‌های رای خلوت باشد، برگ زرین دیگری در اوراق تاریخ کشور ثبت کنیم و نگذاریم خواسته آنها تحقق پیدا کند.

توصیه مهم رهبر انقلاب به مردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۶

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی روز گذشته برای ملت ایران، انتخابات روز جمعه را رویدادی سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار در همه مسائل عمده اقتصادی و غیر اقتصادی خواندند و با اشاره به تلاش بی‌وقفه دشمنان برای کاهش مشارکت مردم، تضعیف ایران و سپس افزایش فشارها و دخالت‌های سیاسی و اقتصادی و تروریستی در ایران گفتند: گله‌های مردم بویژه قشرهای محروم درباره رسیدگی نکردن به مشکلات معیشتی آنها بجاست اما این مشکلات را باید با انتخاب فردی قوی، پرکار، قدرتمند و خستگی‌ناپذیر حل کرد و به فضل الهی روز جمعه مردم برخلاف خواست دشمنان، دوباره به ایران و جمهوری اسلامی آبرو می‌دهند و همه قشرها با سلیقه‌های متفاوت سیاسی به میدان می‌آیند و همچون تشییع حاج قاسم سلیمانی به انتخابات نگاهی فراتر از سلیقه های سیاسی خواهند داشت.

تعهدنامه محسن رضایی به مردم منتشر شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۹

محسن رضایی تعهدنامه‌‌ای را امضا کرد که در آن نوشته شده بود: اگر بعد از دوسال وعده‌های‌ خود را عملیاتی نکردم از اداره قوه مجریه کنار روم و فرصت بهتر زندگی کردن را از شما نگیرم.

 

شمارش معکوس تا انتخاب ۱۴۰۰

‏عزم راسخ خود را پای صندوقهای رای نمایان کنید.
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۳

توییت جدید علی لاریجانی : ‏عزم راسخ خود را پای صندوقهای رای نمایان کنید.

 

شمارش معکوس تا انتخاب ۱۴۰۰

وزارت کشور انصراف زاکانی از انتخابات را تایید کرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۸

وزارت کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که علیرضا زاکانی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از حضور در انتخابات انصراف داد.

در اطلاعیه شماره ۱۹ آمده است: در راستای اجرای تبصره ماده ۵۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری، به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، آقای علیرضا زاکانی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری انصراف خویش را در تاریخ بیست‌وهفتم خرداد ۱۴۰۰ به وزارت کشور اعلام کرده است.
لذا اسامی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر می باشد:

۱- آقای محسن رضایی میرقائد
۲- آقای سید ابراهیم رئیسی
۳- آقای سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
۴- آقای عبدالناصر همتی

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه دو انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت ۷ صبح فردا جمعه ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

تصویر نامه انصراف زاکانی منتشر شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۷

تصویر نامه انصراف علیرضا زاکانی از انتخابات ریاست جمهوری به نفع سیدابراهیم رئیسی منتشر شد.

شمارش معکوس تا انتخاب ۱۴۰۰

رحمانی فضلی: مردم رأی سفید ندهند
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۶

وزیر کشور گفت: من با اطمینان می‌گویم که کمبود تعرفه رای نداریم و از مردم می‌خواهم واقعاً رای سفید ندهند زیرا انتخابات تجلی اراده آنهاست.

عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در شبکه خبر با اشاره به اینکه در مجموع در کنار برنامه ریزی و پشتیبانی های مورد نیاز ۶۶ هزار و ۸۰۰ شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و ۷۵ هزار و ۱۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است، گفت: در هر شعب اخذ رای بین ۲۰ تا ۲۵ نفر حضور خواهند داشت و علاوه بر اینها ناظران شورای نگهبان و ناظران بهداشتی نیز در شعب اخذ رای انجام وظیفه خواهد کرد.

وی با اشاره به تاکید رهبری نسبت به تامین تعرفه ‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای از سوی وزارت کشور ادامه داد: امروز رهبری به این موضوع اشاره کردند و من با اطمینان می‌گویم که کمبود تعرفه رای نداریم. اطمینان خاطر می دهم که قطعاً کمبودی در این زمینه نخواهد بود.

وزیر کشور با بیان اینکه امکان کنترل ما نسبت به این موضوع کاملا تحت نظر است، یادآور شد: هر شعبه‌ای که تعرفه توزیع کرده‌ایم معمولاً ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از آنچه که در آن شعبه مورد نیاز است توزیع می‌کنیم.

جلیلی جواب همتی را داد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۴

جلیلی با انتشار توئیت زیر خطاب به همتی نوشت: شما نمی‌توانی.

شمارش معکوس تا انتخاب ۱۴۰۰

انصراف قاضی زاده تکذیب شد / شکایت از صداوسیما
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۳:۴۸

رئیس ستاد مردمی «دولت سلام» اخبار منتشره درباره انصراف قاضی‌زاده هاشمی از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

مهدی بادپا در واکنش به خبر انصراف قاضی‌زاده هاشمی، اظهار کرد: خبر انصراف دکتر قاضی‌زاده هاشمی که در خبرگزاری صداوسیما منتشر شده کذب است.

وی ادامه داد: مردم و جوانان انقلابی در روز ۲۸ خرداد با رای خود پاسخ محکمی به این اقدام مذبوحانه و بی‌اخلاقی رسانه ملی خواهند داد.

رئیس ستاد مردمی «دولت سلام» از شکایت این ستاد به قوه قضائیه و رئیس شورای نظارت بر صداوسیما خبر داد.

بادپا تاکید کرد: همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد دکتر قاضی‌زاده انصراف نخواهد داد و محکم خواهد ماند.

عامل برابری دیه زن و مرد و مذاهب همتی بود؟
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۳:۴۴

همسر عبدالناصر همتی در توییتر اعلام کرد اولین بار همسر ایشان برابری دیه زن و مرد و مذاهب را در صنعت بیمه اجرا و قانونمند کرده است!

این ادعا درحالی بیان می شود که مبنای برابری دیه زن و مرد (البته تسامحا از این عنوان استفاده می کنم)، مربوط به تبصره ماده 551 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 است و همینطور لایحه قانون بیمه اجباری هم سال 93 بر آن تاکید کرده است که در این تاریخ آقای همتی مدیرعامل بانک سینا بودند. 

در مورد برابری دیه مذاهب هم باید گفت، طبق قانون مجازات اسلامی دیه ی ادیان شناخته شده در قانون اساسی هم با حکم حکومتی مقام رهبری پیش بینی شده است

وزارت کشور: اعلام انصراف سعید جلیلی/ زاکانی هنوز نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۵

متن کامل اطلاعیه شماره 18 بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره 18

در راستای اجرای تبصره ماده 55 قانون انتخابات ریاست جمهوری، به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، آقای سعید جلیلی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری انصراف خویش را در تاریخ ۲۶-۳-۱۴۰۰ به وزارت کشور اعلام کرده اند.

لذا اسامی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر می باشد:

1- آقای محسن رضایی میرقائد
2- آقای سید ابراهیم رئیسی
3- آقای علیرضا زاکانی
4- آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
5- آقای عبدالناصر همتی

ستاد انتخابات کشور

قاضی زاده هاشمی تا آخر در انتخابات می‌ماند
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۰:۵۱

حامد تیموری سخنگوی ستاد قاضی زاده هاشمی نیز در واکنش به شایعات درباره استعفای او گفت: دکتر قاضی‌زاده هاشمی در راستای احترام به درخواست حامیان خود مبنی بر تشکیل دولت جوان انقلابی، تا آخر در صحنه انتخابات حضور داشته و انصراف نخواهد داد.

وی از حامیان قاضی زاده هاشمی خواست در ساعات باقی مانده از تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، بدون توجه به شایعات در صحنه حضور داشته و به تبلیغ و تبیین برنامه های جوان ترین کاندیدای حاضر در انتخابات بپردازند.

سپاه پاسداران: هر رای ملت یک موشک نقطه‌زن بر پیکر بدخواهان این سرزمین است
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۹

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد ملت ایران برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه، هر رای ملت را یک موشک نقطه زن بر پیکر بدخواهان این سرزمین عنوان کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «انتخابات یکی از این بزنگاه های خطیر است که ملت ایران همواره با حضور پرشور، متراکم و بانشاط خود بر عزت، اقتدار و آبروی ایران اسلامی افزوده و در مقابل جبهه دشمنان خبیث و پلید را مایوس و منفعل ساخته‌ است.»

واکنش همتی به انصراف جلیلی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۴

عبدالناصر همتی در واکنش به انصراف جلیلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏کنار رفتن آقای سعید جلیلی تکه دیگری از پازلی بود که برای کشور چیده شده است. از همه دلسوزان اصلاح کشور می خواهم اجازه قدرت گرفتن این جریان را ندهند.با کنش فعالانه، همه با هم، توانمان را روی هم بگذاریم.»

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: از زاکانی نامه انصرافی به وزارت کشور واصل نشده است
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۰:۱۶

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور  گفت: فقط انصراف یک نامزد ریاست جمهوری به وزارت کشور واصل شده است.انصراف نامزدها منوط به اعلام مکتوب انصراف به وزارت کشور از سوی نامزد یا نماینده تام الاختیار وی است.از زاکانی نامه انصرافی به وزارت کشور واصل نشده است.

سعید جلیلی هم کناره‌گیری کرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۲

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با صدور بیانیه‌ای از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

در طلیعه قرن جدید خورشیدی، ایران عزیز در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار دارد.

هشت سال کم توجهی به توان ملی و معطل گذاشتن ظرفیت های کشور ارمغانی جز تحریم های بیشتر ، تورم و بیکاری کم‌نظیر و بحران‌های بی‌سابقه در مسکن و بورس نداشته است.

از شهادت امیرکبیر تاکنون هر بار ملت خواسته است به اتکای ظرفیت های خود و با استفاده از موهبت‌های بی‌نظیر الهی به یک جهش تاریخی نزدیک شود، قدرت‌های استکباری و عوامل منفعل داخلی مانع شده‌اند و به تحقیر داشته‌های ملی پرداخته‌اند.

انقلاب اسلامی یک خیز بلند تمدنی برای عبور از موانع خارجی و داخلی است واینک در گام دوم انقلاب، اعتماد به سرمایه بزرگ جوانان انقلاب اسلامی و اتکا به ظرفیت‌های بی نظیر فرهنگی - اجتماعی- سیاسی- اقتصادی کشور؛ برنامه، باور و اراده می‌خواهد تا با جهادی بزرگ، جهش ایران اسلامی را در چهارسال آینده رقم بزند و در این سیر پر شتاب نباید حتی یک روز را از دست داد.

همچون همیشه پیشران چنین تلاشی، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است و بی‌گمان آنگاه که منتخب شما میزان بیشتری از آراء را داشته باشد با پشتوانه بزرگتری امکان خدمت خواهد داشت.

اکنون که بخش گسترده ای از آحاد جامعه به برادر گرامی حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی اقبال نشان داده‌اند شایسته است تا همه باورمندان جبهه انقلاب مبتنی بر آنچه ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی است برای آغازی استوار، از هم اکنون ایشان را با رأی خود در قبول این مسئولیت بزرگ یاری رسانند.

تشکیل دولت انقلابی مقدمه به میدان آمدن همه ظرفیت‌های مردمی و نخبگانی کشور است و نباید حتی یک روز را در مسیر این جهاد فراگیر و همگانی برای جهش ایران از دست داد.

از همه عزیزانی که تا کنون از سر صدق و نیت خالص به من لطف داشته اند می خواهم مبتنی بر باور، اراده انقلابی و برنامه‌هایی که در این هشت سال برای جهش کشور تهیه نموده‌اند تلاش خود را مصروف تایید، تصحیح و تکمیل مسیر دولت آینده نمایند.

به همه این عزیزان به ویژه جوانان و نوجوانانی که در این ایام با شور انقلابی، شبانه روز تلاش نمودند. تاکید می‌کنم مسئولیت جهاد بزرگ برای جهش ایران را همچنان بر دوش خود ببینند و بدون خستگی و با امید و شوق لازم، این جهاد کبیر را با تکیه به هدایت و نصرت الهی وبا معارف عمیق دینی که در رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری جلوه گر است در خود زنده نگاه دارند و همچنان پرشور و پر انگیزه ،الگویی برای عمل انقلابی خالص و هدفمند در میدان‌ها و چالش‌های پیش رو باشند. امروز روز جهاد بزرگ برای جهش ایران است: بسم الله الرحمن الرحیم

توزیع یک بیانیه جعلی بعنوان پاسخ رضایی به بیانیه نمایندگان مجلس
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۶

ستاد انتخاباتی دکتر رضایی، بیانیه منسوب به این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را که در پاسخ به بیانیه نمایندگان مجلس منتشر شده، تکذیب کرد.

ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی، عصر روز چهارشنبه ۲۶خرداد۱۴۰۰ بیانیه منتشر شده در فضای مجازی را که طی آن از طرف این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از آیت الله رئیسی منتشر شده، تکذیب کرد و آن را نمونه‌ای از بد اخلاقی‌های سیاسی دانست.

در این تکذیبیه آمده است:دکتر محسن رضایی، با تکذیب این اطلاعیه جعلی، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مجلس انقلابی و کارآمدی می داند که بر آمده و عصاره فضائل ملت ولایتمدار ایران اسلامی است و همکاری با نمایندگان این مجلس در راس برنامه های دولت اقدام و تحول خواهد بود.

بدیهی است اخبار و مواضع رسمی دکتر محسن رضایی از سوی ایشان و ستاد مرکزی انتخاباتی ایشان و از مسیر رسانه‌های رسمی یا سایت اطلاع رسانی ایشان (rezaee.ir) منتشر خواهد شد و سایر مطالب قابل اعتماد نیست.

میزان مشارکت مردم در ادوار انتخابات ریاست جمهوری
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۰

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است.

 

شمارش معکوس تا انتخاب ۱۴۰۰

نقوی حسینی: بهتر است نامزدهای اصولگرا کنار نروند
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۸:۲۵

فعال سیاسی اصولگرا و نماینده پیشین مجلس در تحلیل وضع انتخاباتی موجود گفت: وضعیت نامزدها روشن است و دیگر آرایش انتخاباتی شکل گرفته است و سفرهای نامزدها انجام شده و ستادها هم فعالیت خود را کردند و آرام آرام به خط پایان انتخابات نزدیک می‌شویم و با برآوردی که من دارم آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور خواهد شد.

سید حسین نقوی حسینی ادامه داد: «در این بین دیگر فرقی نمی‌کند اصلاح‌طلبان چه کار می‌کنند، خواه آنها بخواهند از آقای همتی حمایت کنند یا نه یا آنکه آقای مهرعلیزاده به نفع همتی کنار برود یا هر دو بمانند یا هرچیز دیگر در هر صورت آقای رئیسی رأی بالا را دارد و رئیس‌جمهور خواهد شد».

این فعال سیاسی درباره پایگاه رأی اصلاح‌طلبان بیان کرد: «واقعیت این است که اصلاح‌طلبان در هر شرایطی کاری از دستشان بر نمی‌آید زیرا آنها با چه عملکردی می‌خواهند درخواست رأی از مردم کنند؟ در این هشت سال جز خسارت چیزی بر کشور وارد نکردند؛ بنابراین امتیازی ندارند که بر آن مانور دهند».

او درباره اینکه نامزدهای اصولگرا به نفع رئیسی کنار می‌روند یا نه، اظهار کرد: «به نظر من بهتر است که نامزدهای اصولگرا در صحنه بمانند و کنار نروند زیرا رأی آنها مشکلی برای آقای رئیسی ایجاد نمی‌کند. پس بهتر است در صحنه بمانند تا اتهام نامزد پوششی هم به آنها زده نشود و اتفاقا من به صلاح نمی‌دانم که کنار بروند».

دفتر علی لاریجانی تکذیب کرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۹

بیانیه دفتر علی لاریجانی پیرامون اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی: دکتر علی لاریجانی با هیچ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دیدار انتخاباتی نداشته است.

 

شمارش معکوس تا انتخاب ۱۴۰۰

سردار رودکی، فرمانده لشکر 19 فجر ، در دوران دفاع مقدس: دکتر رضایی، اصلح است
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۱

سردار رودکی، فرمانده لشکر 19 فجر، در دوران دفاع مقدس، با صدور پیامی ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات، گفت:اینجانب حدود چهل سال است که آقای دکتر محسن رضایی را از نزدیک می­ شناسم و با توانائی­ های ایشان عمیقاً آشنایی دارم، به همین دلیل ایشان را برای حضور در مسئولیت ریاست جمهوری، اصلح می­ دانم.

متن پیام سردار رودکی بدین شرح است:

" بسم الله الرحمن الرحیم "

انتخابات 28 خرداد همزمان با پنجمین دهۀ آغاز انقلاب اسلامی نوید بخش توفیقات بزرگ ملت ایران است. باید با حضوری شکوهمند و با انتخاب نامزد اصلح، دیگر بار دشمنان را مأیوس کنیم.

اینجانب حدود چهل سال است که آقای دکتر محسن رضایی را از نزدیک می­ شناسم و با توانائی­ های ایشان عمیقاً آشنایی دارم، به همین دلیل ایشان را برای حضور در مسئولیت ریاست جمهوری، اصلح می­ دانم.

بخشی از ویژگی های آقا محسن، عبارتند از:

- او شخصیتی آینده­ نگر است، تهدیدات را پیش­ بینی و برای مواجهه با آنها برنامه­ ریزی می­کند؛
- به جوانان اعتماد دارد و از مهارت فوق­العاده­ ای در شناسایی و برکشیدن استعدادها برخوردار است، آقا محسن در طول دوران دفاع مقدس، چهره­ های ناشناخته و ظرفیت­ های بزرگی همچون شهیدان قاسم سلیمانی، مهدی باکری، حسین خرازی، احمد کاظمی و ... را در جوانان کشف کرد که هر یک به قهرمانانی نامدار تبدیل شدند؛
- امنیت ملی را عمیقاً می­ شناسد و به آینده امیدوار است؛
- آقا محسن، شخصیتی عدالتخواه، ضد فساد، مردمی، با کفایت و دارای کارنامه­ ای انقلابی و جهادی است؛
- اقتصاد را به خوبی درک می­ کند و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و پیروزی در جبهۀ اقتصادی، برنامه­ ای وسیع و همه جانبه دارد؛
- در تدوین و تنظیم سیاست­ های کلی نظام، در حوزه­ های گوناگون بویژه در قلمرو مسائل اقتصادی، بعنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تجربه­ ای گران­بها دارد؛
- ... .
با عنایت به موارد مذکور، اینجانب خاضعانه از ملت غیور و قدرشناس ایران دعوت می­ کنم که با حضور چشمگیر در انتخابات و رأی به دکتر محسن رضایی، بعنوان نامزد اصلح، مقدمات تشکیل دولت کارآمد و متعهد را فراهم نمایند.
بدان امید که با عنایت خداوند متعال و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری با تشکیل دولتی با نشاط و انقلابی بتوانیم در جنگ همه جانبۀ اقتصادی، به توفیقات بزرگ دست یابیم.

پیامک «رضایی» به مردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۷:۵۵

متن پیامک ارسالی بدین شرح است:

سلام مردم ایران
من محسن رضایی سرباز وطن با شما در پیشگاه قرآن عهد می‌بندم پس از پیروزی به وعده‌هایم عمل کنم.
۱- پرداخت یارانه ۴۵۰ هزارتومانی ماهانه
۲- پرداخت حقوق ماهانه به زنان خانه‌دار به حساب خودشان
۳- تامین زمین رایگان و اعطای وام خرید مسکن ۴۰-۵۰ ساله

https://yarane.rezaee.ir

رئیس ستاد انتخابات قاضی‌زاده: ایشان انصراف نمی‌دهد
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۴

رئیس ستاد انتخابات سیدامیر حسین قاضی‌زاده گفت: سبد رأی قاضی‌زاده با هیچ نامزدی مشترک نیست و وی تا پایان در عرصه رقابت انتخاباتی باقی خواهد ماند.

زهرا شیخی در خصوص ادامه حضور این نامزد در رقابت های انتخاباتی اظهار داشت: سبد رای قاضی‌زاده هاشمی از آرای جوانان تشکیل شده و رو به رشد است.

شیخی تاکید کرد: آراء این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری هیچ نسبتی با رأی سایر نامزدهای انتخابات از جمله سید ابراهیم رئیسی ندارد لذا تا پایان در صحنه رقابت انتخابات باقی خواهد ماند.

استقبال کم نظیر بانوان ایرانی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۲

تا کنون بیش از ۳ میلیون زن خانه دار ایرانی در سایت خانه یار ثبت نام نموده اند.

سایت ثبت نام زنان خانه دار جهت دریافت حقوق ماهیانه در دولت دکتر محسن رضایی: http://khaneyaran.com

در معرفی این سایت آمده است خانه‌داری وظیفه نیست؛ لطف است. لطف شما را در حد توان دولت جبران خواهیم کرد. زنان توانمند و مستقل، جامعه‌ای قوی می‌سازند.

۱. در دولت محسن رضایی خانه داری به عنوان شغل رسمی ثبت خواهد شد.

۲. بر اساس تعداد فرزندان هر خانم خانه‌دار در شهر یا روستا، درآمد جبرانی ماهانه مادام‌العمر پرداخت خواهد شد.

۳. این درآمد جبرانی مستقیماً به حساب بانکی خود خانم‌ها واریز می‌شود.

۴. تمام زنان خانه دار و یا سرپرست خانوار از این درآمد جبرانی بهره‌مند خواهند شد.

۵. معتقدیم توانمند کردن زنان و استقلال مالی آنها جامعه‌ای توانمندتر، اخلاقی‌تر، مهربان‌تر و پیشرفته‌تر خواهد ساخت. ۶. در آینده می‌توان این درآمد جبرانی را به عنوان ضمانت دولتی برای پرداخت وام‌های بدون نیاز به ضامن استفاده کرد.

۷. امروز دست یاری به سمت شما دراز می‌کنیم؛ اعضای خانواده و دوستان و آشنایان را به مشارکت در انتخابات دعوت کنیم. آیندۀ فرزندان ما را، رای امروزمان تعیین می‌کند.

لزوم استفاده از حق مشارکت در تعیین سرنوشت
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۰

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ایرانیان عزیز! هموطنان گرامی!

به فضل الهی در آستانه انتخاباتی دیگر قرار گرفته ایم. انتخابات، همیشه در نظام اسلامی ما مهم و تعیین کننده بوده و هست. اما این بار، از اهمیت و تاثیری دوچندان برخوردار است؛ به ویژه گزینش رییس جمهور که به تصریح قانون اساسی، پس از مقام رهبری، «عالی ترین مقام رسمی کشور است‏ و مسئولیت‏ اجرای‏ قانون‏ اساسی‏ و ریاست‏ قوه‏ مجریه‏ را جز در اموری‏ که‏ مستقیماً به‏ رهبری‏ مربوط می‏ شود، بر عهده‏ دارد.»

بر همه ماست که به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، نخبگان و خیرخواهان لبیک گفته و پس از حصول حجت شرعی به مناسب ترین فرد از میان افراد موجود رأی دهیم.

به سهم خویش، فروتنانه از یکایک شهروندان، با هر گرایش و تفاوتی که دارند، درخواست می کنم از حق مشارکت در تعیین سرنوشت که خدا به آنان داده است، استفاده کنند و در انتخابات روز 28 خرداد 1400 حضور پررنگ و با نشاط داشته باشند. چنین حضوری، پشتوانه اقتدار کشور و مایه قدرت و قوت کسی خواهد بود که پس از رأی اکثریت، منتخب همه ملت است و تمام رقیبان و رفیقان موظف به حفظ احترام و کمک به وی خواهند بود.

بر همه ماست که به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، نخبگان و خیرخواهان لبیک گفته و پس از حصول حجت شرعی به مناسب ترین فرد از میان افراد موجود رأی دهیم. معیار و ملاک حصول حجت شرعی نیز همان است که امام راحل عظیم الشأن (ره) بیان فرموده اند؛ یعنی اینکه «احدی شرعاً نمی‌تواند به کسی کورکورانه و بدون تحقیق رأی بدهد، و اگر در صلاحیت شخص یا اشخاصی تمام افراد و گروهها نظر موافق داشتند ولی رأی دهنده تشخیصش بر خلاف همه آنها بود، تبعیت از آنها صحیح نیست، و نزد خداوند مسئولیت دارد، و اگر گروه یا اشخاص صلاحیت فرد یا افرادی را تشخیص دادند و از این تأیید برای رأی دهنده اطمینان حاصل شد، می‌تواند به آنها رأی دهد.»

از خدای بزرگ بهترین سرنوشت را برای ایران و ایرانیان درخواست می کنم؛« إِنَّ رَبِّي قَرِيبٌ مُّجِيبٌ».

کمترین خدمتگزار شما: محسن اسماعیلی

نماینده مردم شریف استان تهران در مجلس خبرگان رهبری

26/3/1400

سخنگوی ستاد جلیلی: در فضای انصراف نیستیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۶

سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با بیان اینکه مرزبندی نامزدهای انتخابات در مناظره‌ها مشخص و روشن شد گفت: ما اصلاً فضای انصراف نداریم و ستاد کاملاً مشغول کار است.الان که با شما صحبت می‌کنیم، ما تا پایان روز چهارشنبه برنامه‌هایمان را پر کرده‌ایم.

به گزارش تابناک به نقل از نورنیوز، مرتضی فیروزآبادی سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در پاسخ به این سوال که چقدر توانستید در ایام تبلیغات افکار عمومی را مجاب کنید، گفت: مهمترین اقدام تبلیغاتی در این انتخابات، برنامه‌های تلویزیون و صدا و سیما بود. اگر بخواهیم تلویزیون را ارزیابی کنیم، نقطه قوت تلویزیون این بود که فرصت مستقلی برای نامزدها فراهم کرد تا درباره تک تک استان‌ها صحبت کنند.این امکان در گذشته یا در انتخابات قبلی نبود ما از این فرصت استفاده کردیم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی تصریح کرد: در این زمینه دکتر جلیلی 30 برنامه مجزا برای استان‌ها ضبط کردند و البته برای تهران پیش‌بینی نکرده بودند. ابتکار دیگر صدا و سیما ظرفیت تلوبیون بود که امکان پخش زنده 24 ساعتی را در اختیار نامزدها قرار داد.

وی بیان کرد: از آنجایی که دکتر جلیلی در این 8 سال کار به طور مفصل کرده بودند و محتوای زیادی برای عرضه وجود داشت، قبل از اینکه تبلیغات شروع شود نه به عنوان تبلیغات انتخاباتی بلکه در قالب سلسله بحث‌های روایت، مطالبی را طرح کردند ما از ظرفیت تلوبیون در تولیدات قبلی و تولیدات جدید و هم حضور اعضای مختلف کارگروه‌های دولت سایه استفاده کردیم.

حمایت پویش ملی فعالان اتحاد اقوام ایران از رضایی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۶

مجمع عمومی ۸۰/۰۰۰نفری پویش ملی فعالان اتحاد اقوام ایران اسلامی شب گذشته در آخرین جلسه مجمع عمومی فوق العاده خود که به صورت مجازی برگزار گردید.

به گزارش تابناک، پس از استماع گزارشهای کمیته تحقیق و کمیته تعیین مصادیق انتخاباتی و نتیجه تطبیق مشخصات و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و پس از بحث و تبادل نظر و رفع ابهامات و سوالات مطروحه با اکثریت آرا رسالت پویش را در حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری در سطح ملی و کاندیداهای شورای اسلامی شهر در مراکز استانها و کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان در استانهای مورد نظر تصویب و اسامی کاندیداهای مورد حمایت درهر سه انتخابات پیش رو را تعیین و منتشر کردند .

به گزارش روابط عمومی پویش ملی مذکور به نقل از سخنگوی هیات رئیسه آن مجمع عمومی پویش ملی اتحاد اقوام ایران اسلامی ضمن ادای احترام به شخصیت و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه و توانمندی های آقای دکتر محسن رضایی را برای آینده مناسب تر و اجرایی تر تشخیص داده و لذا رسما حمایت خود را از «فرزند زاگرس» آقای محسن رضایی اعلام داشتند.

گفتنی است پویش ملی فعالان اتحاد اقوام ایران اسلامی در بیانیه و اطلاعیه های خود که در کانال تلگرامی و پورتال رسمی پویش منتشر گردیده است تاکید نموده اند که « قلب ایران در انتظار سخاوت نگاه و ضربان پرشور حضورتان در روشنایی مهر زیر سقف سپهر و در سیر زمان خواهد تپید ،ایران را دوست بداریم و تحقق آرمانهای این تمدن کهن و پرشکوه را در پای صندوق های رای نظاره گر باشیم . اینک به راستی و به حکم ضرورت وقت آن رسیده است که بعد از ۴۲ سال یکی از فرزندان دلاور و رشید زاگرس بر منصب ریاست جمهوری این مملکت تکیه زند و افتخار و عظمت را به این سرزمین اهورایی بازگرداند».

لغو ممنوعیت تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۴

سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به لغو ممنوعیت تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه گفت: شب جمعه و شب شنبه منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی شوند.

وی افزود: ابلاغیه معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی - اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های منتهی به انتخابات به نیروی انتظامی ابلاغ شده است. بر همین اساس هموطنان می توانند با آرامش خاطر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و از بابت ثبت تخلفات تردد شبانه در تاریخ های ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه سال جاری هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند.

هادیانفر اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی لغو ممنوعیت تردد شبانه در این ۲ شب، جابجایی صندوق های رای گیری و تردد عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه های انتخابیه است.

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) در آستانه انتخابات
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۴

سحرگاه امروز، از جدیدترین دیوارنگاره‌ی میدان ولیعصر(عج) با موضوع انتخابات رونمایی شد

به گزارش تابناک، جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) موضوعی انتخاباتی دارد و شعار «️برای ایران به صف شویم» بر آن نقش بسته است.

دیوارنگاره پیشین میدان ولیعصر (عج) هم موضوعی انتخاباتی داشت و شعار «️یک صدا با رأی‌مان، جاودان ایران‌مان» را بر خود داشت.

                                                   دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) در آستانه انتخابات

نامه حدادعادل در آستانه انتخابات ۱۴۰۰
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۳

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در نامه‌ای به اعضای این شورا در سراسر کشور، نوشت: لازم است در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنیم و از ترفند بدخواهان غافل نباشیم.

به گزارش تابناک، غلامعلی حدادعادل در نامه‌ای به اعضای این شورا در سراسر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد، نوشت: لازم است در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنیم و از ترفند بدخواهان غافل نباشیم و با تأکید بر وحدت همۀ نیرو‌های انقلابی و پرهیز از ورود در حواشی زیان‌آور، روز و روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم.

متن کامل نامه او بدین شرح است:

با سلام و احترام و تشکر از مجاهدت خالصانه‌ای که در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشته‌اید، متواضعانه توجه همگان را به چند نکته جلب می‌کنم:

بیش از دو سال است همه ما با عنوان «ائتلاف نیرو‌های انقلاب» قدم در راهی نهاده‌ایم که نخستین منزل و مرحله آن در اسفندماه ۹۸ با پیروزی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه بود و اکنون نیز در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری در بیست‌وهشتم خردادماه هزار و چهارصد قرار داریم.

ملت ایران با نارضایتی از آنچه در مدیریت اجرایی کشور در هشت سال گذشته مشاهده کرده خواهان تغییر و تحول است و اراده خود را برای اصلاح قوه مجریه و نوسازی بعضی از شورا‌های شهر و روستا در این انتخابات به حول و قوه الهی محقق خواهد ساخت.

اکنون یک گام بیشتر به لحظه تاریخی و سرنوشت‌ساز انتخابات باقی نمانده و به فضل الهی و به برکت ایمان و هوشیاری ملت، امید پیروزی فزونی یافته است. لازم است در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنیم و از ترفند بدخواهان غافل نباشیم و با تأکید بر وحدت همه نیرو‌های انقلابی و پرهیز از ورود در حواشی زیان‌آور، روز و روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم و افراد لایق را برای شورا‌های شهر و روستا برگزینیم و در شهر‌هایی که انتخابات مجلس خبرگان و میان‌دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود برای پیروزی نامزد‌های موردنظر شورای ائتلاف بکوشیم.

امید است سعی شما در پیشگاه حضرت حق، جل و علا، مقبول و مشکور افتد و انتخابات هزار و چهارصد گامی در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) باشد. توفیق از خداست و توکل ما به اوست.

غلامعلی حدادعادل

رئیس جبهه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی

قدردانی خاتمی از مهرعلیزاده به‌خاطر کناره‌گیری‌اش از انتخابات!
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۱

سید محمدخاتمی در پیامی، اقدام محسن مهرعلی‌زاده مبنی بر انصراف از ادامه رقابت را ستود.

به گزارش تابناک، سیدمحمد خاتمی با صدور پیامی، اقدام مسؤولانه و فداکارانه محسن مهرعلی‌زاده را شایسته تقدیر فراوان دانست. متن کامل این پیام بدین شرح است:

‌بسم الله الرحمن الرحیم‌

برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن مهرعلی زاده!‌

باسلام‌

در موقعیت حساس کنونی که جمهوریت نظام در معرض تهدید جدّی قرار گرفته است، اقدام مسئولانه و فداکارانه شما در انصراف از نامزدی ریاست جمهوری، شایسته تقدیر فراوان است، و موجب خواهد شد تا کسانیکه می خواهند رأی بدهند و در عین حال تسلیم عرصه ای نشوند که یک جریان اقلیّت خواست خود را به هر قیمت بر جامعه تحمیل کند، آرائشان شکسته و تقسیم نشود.‌

برایتان در همه حال و همه جا به عنوان برادری شایسته و متعهد آرزوی موفقیت می کنم.‌

با امید و احترام‌
سیّد محمّد خاتمی‌
۲۶ خردادماه ۱۴۰۰

بیانیه سید حسن خمینی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۱

در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از «بی توجهی عمیق به جمهوریت» به عنوان علّت اصلی نابسامانی‌های اقتصادی و اجتماعی، تأکید کرد: یکی از راه‌های حفظ جمهوریت نظام، دادن «رأی صحیح» است.

                                                   بیانیه سید حسن خمینی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش تابناک به نقل از جماران، متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به شرح زیر است:

تبلیغات
بسمه تعالی

إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ

میراث بزرگ انقلاب اسلامی و امام عظیم الشأن ما و شهدای این سرزمین، «جمهوری اسلامی» است و حفاظت از تلفیق مبارک «جمهوریت» با «دین داری» وظیفه همیشگی ماست.

و امروز اگرچه تنگ نظری‌ها و رفتارهای ناصحیح، همگان را به حق نگران میراث تاریخی‌مان کرده است و اگر چه همین بی‌توجهی عمیق به جمهوریت علت اصلی نابسامانی‌های اقتصادی و اجتماعی است ولی باز هم می‌توان نه با رفتاری سلبی، بلکه با تصمیمی ایجابی به حفاظت از آینده و ساختن امروز و رفع مشکلات معیشتی روزمره همت گمارد.

اینجانب ضمن احترام به نظر همه ایرانیان بر این باورم که یکی از راه‌های حفظ جمهوریت نظام، دادن «رأی صحیح» است. امید است همه در حفظ ثمره خون‌های پاک شهیدان موفق باشیم.

سید حسن خمینی

۲۶ خرداد ۱۴۰۰

حضور «محسن رضایی» در فضای مجازی پس از فرمایشات رهبری
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۸

دکتر محسن رضایی در یک پیام توییتری ضمن تشکر و عذرخواهی از مردم تبریز، مشهد، اهواز و استان های زاگرس نشین به خاطر لغو سفرهای استانی از حضور در فضای مجازی پس از سخنرانی رهبر انقلاب خبر داد.

                                                   حضور رضایی در فضای‌مجازی بعد از سخنرانی رهبر انقلاب

آیا انصراف از کاندیداتوری مهلت قانونی دارد؟
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۵:۰۰

در پی انصراف قطعی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری و احتمال انصراف برخی دیگر از کاندیداها، این سوال به وجود می آید که فرایند انصراف چگونه است و آیا مهلتی خاص دارد یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال ناگزیر از مراجعه به قانون انتخابات ریاست جمهوری هستیم که بر اساس تبصره ذیل ماده 55 آن (الحاقی 1372/1/17)، «هریک از داوطلبان ریاست جمهوری در صورت تمایل به انصراف از داوطلبی باید شخصا و یا از طریق نماینده تام الاختیار خود و به صورت کتبی انصراف خود را به وزارت کشور اعلام نمایند.»

بدین ترتیب مشخص می شود که انصراف از کاندیداتوری مهلت معینی ندارد و صرفا با اعلام به وزارت کشور رسمیت پیدا می کند. این در حالی است که اگر طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری که در مسیر تبدیل به قانون قرار دارد، بی تغییر در ماده قانونی مربطو به انصراف فرجام بیابد، انصراف از کاندیداتوری مهلتی معین خواهد یافت.

تصمیم عجیب زاکانی؛ هم انصراف و هم حضور!
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۲

علیرضا زاکانی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با انتشار پیامی در حساب توئیتر خود اعلام کرد: «هدف پیروزی جبهه انقلاب بود و اینک با اقبال مردم، مصداق تحقق آن، برادر عزیزم آقای رئیسی است.»

این کاندیدای انتخابات 1400 در ادامه پیام خود این جمله را نوشته «در فرهنگ بسیجی، انصراف از طی مسیر معنا ندارد؛ این آغاز یک راه است...» که از آن انصراف وی از کاندیداتوری حاصل نمی‌شود، هرچند تاکید کرده که رای خودی به یکی دیگر از کاندیداها تعلق خواهد گرفت؛ یعنی حضور وی به عنوان یکی از کاندیداهای انتخاباتی به شیوه‌ای که می‌شود انصراف خواندش!

شمارش معکوس تا انتخاب ۱۴۰۰

انصراف یک کاندیدا در ساعت 03:30
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۱

بامداد امروز محسن مهرعلیزاده، یکی از کاندیداهای انتخابات 1400 با انتشار متنی انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی اعلام کرد. انصرافی که در آن از هیچ کاندیدای دیگری اسم برده نشده و نکته جالب توجه در آن، درج ساعت نگارش انصراف نامه در ذیل آن است؛ ساعت سه و نیم بامداد 26 خرداد 1400.

شمارش معکوس تا انتخاب ۱۴۰۰

آمار واجدین شرایط شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۰

بر اساس سخنان جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور، پنجاه و نه میلیون و سیصد و ده هزار و سیصد و هفت نفر، کل واجدین شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ۱۴۰۰ هستند. 

نکته مهم دیگر در آمارهای انتخاباتی، حائز شرایط رای شدن یک میلیون و سیصد و نود و دو هزار و صد و چهل و هشت نفر جدید در این انتخابات است؛ افرادی که اصطلاحا «رای اولی» خوانده می‌شوند.

به روایت تصویر نیم نگاهی به آمارهای انتخابات 1400 بیاندازید:

کاهش کاندیدا‌ها از ۷ به ۵/ شرایط انصراف رعایت شده است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۰۹
رأی من قطار قطار مسئولین پاکدستی که با اومدن روحانی از کار برکنار شدن و هیچ کس ازشون نپرسید خوب کار کردید یا بد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
احتیاجی به پرسیدن نبود نتیجه فعالیت هایشان کاملا مشخص بود و هست
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
وضع خیلی دیدنی شده. همانطور که انتظار می رفت امریکا و اروپا برای راستی ازمایی نتیجه مذاکرات وین را به نوع انتخاب کاندید اصلح! در ایران پیوند دادند. همین است که همتی ناگهان فعال شد. حالا انتخاب با .... است. یا همتی و برقراری کمی دلار نفتی یا رئیسی و قدم زدن وزیر خارجه او یعنی جلیلی با بلینکن. در هر دو صورت دیدنی شده. خدایا شکر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
اصلاح طلبان و اعتدالیون این دوره از خودشان باختند!
همان موقع که ظریف سوخت باختند
به خاطر ظلمی که این سالها به مردم کردند آه مردم دامنشان را گرفت...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
اینجوری که کاندیداها انصراف میدن می ترسم تا فردا کسی نمونه ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
به نام و یاد حضرت حق

بـــــــــــــــــــــرای رای دادن هیــــــــــــــــــچ حجت شرعی و عقــــــــلی نیافتم

پـــــــس رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
جناب آقای محسن رصایی ۴۵۰۰۰۰ یارانه به چهل ملیون نفر میشه ماهی ۱۸۰۰۰ ملیا د تومن از کجا میخاهید بدهید؟!!قیمت دلار چقدر میشه با این حجم نقدینگی؟!!
پیام زاکانی منو یاد این روایت انداخت:
چرا عجله برای ظهور دارید! نمی دانید که وقتی این امر محقق شود پر کاری است و کم خوری و سر بر روی خار و خاشاک گذاشتن!
این البته خطاب به کسانی هست که مدعی یاری امام زمان هستند.
رای بی رای
پاسخ ها
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
البته شما هم به نوعی رای خواهید داد و آنهم رای
به درخواست امثال بن سلمان و مریم رجوی و نتانیاهو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
فقط یه دلخوشی توی کشور داریم و اون امنیت
که با رأی ندادن می خواید اون رو هم از ما بگیرید!

مشارکت بالا امنیت میاره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
رای میدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
همون بهتر که نمیدی هر چی فبنه و بدبختی تو مملکته از رای دادن امثال شماهاست !
کارگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
هرچی میخام مثبت بدم نمیشه
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
به ۱۸:۳۰
هر چی دوست داری حساب کن آبان ۹۸ را فراموش نکرده ایم
رای بی رای
o
| United States of America |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
جالبه تابی مثبت نمیشه داد کامنتای موافق رای بی رای نمیزاری در جواب این کامنت بزاریم مثبت هم نمیشه داد تازه دیدم که گاهی اوقات کامنت مارو ادیت میکنی :/
بی انصافی بود تیتری که در مورد زاکانی زدید.
زاکانی واقعاً هرجا بوده خدمت کرده و هیچ استراحت نداشته
الآن هم داخل مجلس جاش خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
عزیزم لطفاً یک سری به سایت مجلس بزن و لیست حضور غیاب ها را نگاه کن ببین اثری از حضور جناب زاکانی در مجلس می بینید ؟زبل خان برای خودش یک دکان دستگاهی راه انداخته و برای خودش کلی صفا میکنه !
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
تا حالا در مجلس بر خلاف قانون ۲۰ معون برای خودش گذاشته
بی انصافی بود تیتری که در مورد زاکانی زدید.
زاکانی واقعاً هرجا بوده خدمت کرده و هیچ استراحت نداشته
الآن هم داخل مجلس جاش خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
!!!نامزد پوششی
از اول ، همتی گفت
ولی زاکانی منکر شد !!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
زاکانی آدم خوبیه ولی حیف که سواد و هوش سیاسی نداره ، کارهاش برای مملکت مثال دوستی خاله خرسه است
مسخره کردین ملتو سه ساعت نشستیم مناظره گوش کردیم؟!! دیگه رای بی رای. من فقط میخواستم به زاکانی رای بدم و عمرا به رییسی رای نخواهم داد.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خودتی.
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
نه اشتباه می کنی، من هم میخواستم رای ندم ولی حالا سر لج رییسی به محسن رضایی رای میدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
لااقل پرچمت رو عوض کن بعد ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
برو خودتو رنگ کن
قبلش هم تو همینو میگفتی
حتما رای میدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
به دکتر رضایی هم فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
حالا برو جیرتو از بن سلمان بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
جهانگيري طوري
اگر تمامی این عزیزان را جمع کنید جمعا دو و نیم نامزد ریاست جمهوری نمی شود آقایان رییسی و رضایی و همتی جمعا دو و بقیه هم یک سوم
مسخره کردین ملتو سه ساعت نشستیم مناظره گوش کردیم؟!! دیگه رای بی رای. من فقط میخواستم به زاکانی رای بدم و عمرا به رییسی رای نخواهم داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
چرا تکرار میکنی داداش

ادای مناظره بین ها رو در نیار

پول گرفتی هشتگ کنی

صادق باش

حواب نداده دیگه

مردم میان


همه رای میدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
به زاکانی رای بدی؟؟؟ زکی!!
دروود بر محسن رضایی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
من فکر می کنم که جناب رضایی بی اطلاع نیستند ولی قولهایی که می دهند هم در توان ریاستجمور نیست!
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
پول بی پول

تلاشتان بی ثمر بود

مردم رای میدهند

شما هم دنبال یه شغل جدید باش مزدور عزیز
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
دلم برای این ناشناس ۱:۱۲ میسوزه با ناامیدی میاد هی میگه تلاش بی ثمر بود... بیچاره برو تو مردم تا بفهمی چقدر تنهایید....
با رای یا بدون رای فرقی نمی کند افزایش شدید قیمت ها، کمبود آب و برق و ...... ، تحریم ها و بهانه برای هر ناکامی، فروش چند برابر قیمت خودروهای بی کیفیت و قدیمی به مردم، افزودن انواع مالیات های جدید، بیکاری برای مردم عادی، ............... ادامه خواهند داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
در هر صورت رای میدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
احمدی نژاد با روحانی فرق نداشت ‍‍؟؟؟؟؟؟
اصلا تفکر صد و هشتاد درجه متفاوت
رای خیلی هم تاثیر داره
کجا رفتی؟ روکشی!!!؟ میموندی بازم حرف میزدی، ما بخندیم!!!!!
با این حساب حداقل رای بایستی 1500005 باشه ( 1میلیون 500 هزار عوامل اجرایی بعلاوه 5 نفر کاندیدا)
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
تعدادنظرات منفی ومثبت برای رای دهی رامقایسه کنیدتقریبا15درصده حالابعدباآمارانتشاری مشارکت مقایسه کنید
ما هر روز بیشتر شهر در حال رانندگی هستم هیچ وقت انتخاباتی به این بی حالی ندیده بودم البته دلیلش کروناست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
شما همون ترامپ بستونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
مطمئنی کروناست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
اره تو امریکا معمولا اینجوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
مگه در خیابان های امریکا هم تبلغات انتخابات ما رو میکنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
۸:۳۵ و ۱۰:۰۶
چطوری مدعی انتخاب درست هستید وقتی هنوز به اندازه ی یک بچه ی ۱۲ ساله نمیدانید که علت پرچم آمریکا حضور دوستمون در آمریکا نیست بلکه روشن بودن وی پی ان است . یاد بگیرید
به نظر من همه شش کاندیداها انصراف بدن فقط رئییی بمونه با خودش رقابت کنه تو یه خیابون ۱۰۰ متری از هر ده متر یه بنر بزرگ رئیسی هست
آقای زاکانی ازاول هم معلوم بود توبرای حمله به دولت واحتمالا کاندیداهای اصلاح طلب آمده باشی نقش بازی کردی ونشون دادی چقدر روداری حنات ازاول هم رنگ نداشت این انتخابات به اصطلاح پرشور اگر انجام نشه وآقای رئیسی مستقیما حکم بگیره کمتر ضرر میکنیم
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
زاکانی هیچوقت برای انصراف نیامده بود.
زاکانی مرد میدان ، چشم بینا و زبان رسای انسانیت
زاکانی؛ کسی که با رفتنش تعهد و پای بندی به اصول و گذشتن از هوای نفس رو دیکته کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
کی؟ زاکانی!؟ باشه
یه ده میلیونی رای میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
بیخیال
برو بالاتر
حدود سی میلیون
اوه اوه..و نجومی انصراف داد
کاندیداهای روکشی و پوششی مرد اونه تا اخر بمونه رای ما اقا محسن مدیونید فک کنید بخاطر 450000تومنه
پاسخ ها
نجیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
محسن رضائی حداقل یک برنامه ای داره وچند سالیه که دنبال پیاده کردنشه اگه 500 هزارهم بده ارزش اون 45 هزار اولیه رونداره
کاندیداهای روکشی و پوششی مرد اونه تا اخر بمونه رای ما اقا محسن مدیونید فک کنید بخاطر 450000تومنه
پس همتی راست میگفت که اینا همه پوششی هستن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
دیگ به دیگ میگه روت سیاه، امثال همتی و روحانی بنیان گذار کاندیدای پوششی هستند
این موج حساسیت ها و هیجانات رو شما کجا دیدی؟؟؟ از بیت کاندیداهای محترم گذارش می کنید؟؟؟
حداد عادل : روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم.
جناب حداد عادل اولا رییسی آیت الله نیست و حجت الاسلام است دوما ایشان با شش کلاس آکادمیک در مقابل دکترای اقتصاد چه شایستگی دارند.
سوما ایشان را مردم بخوبی میشناسند و با حمایت شما که هنوز یک محاسبه ساده ریاضی را بلد نیستید وضعش از این هم که هست بدتر میکنید
رابعا میشود لطف کنید بگویید که هزینه های میلیاردی تبلیغاتی ایشان از کجا تامین میشود
دست آخر اینکه اگر ایشان رییس جمهور شوند مطمین باشید که مردم قبول نمیکنند
ضمنا آقازاده چطور است و در مدرسه شخصی خودتان که برای ایشان درست کرده اید راحت هستند انشاالله
تابناک خدا وکیلی چاپ کن
من بااین دروغگویی اصولگرایان به رضایی رای میدهم رئیسی زاکانی قاضی وجلیلی همه نادرست میگن
کشورهای تحریم کننده و فشار آورنده بر ملت ایران مانند آمریکا و غرب از یک سو و منافقان و تمام دشمنان ملت از سوی دیگر و احمدی نژاد که ۸ سال ریاست بر این ملت داشت و هر خرابی که خواست کرد از سوی دیگر، همگی گفتن رای نمی دهیم.
برای به خاک مالدن دماغ همگی شان رای میدهم حتی اگر رای من بی تاثیر باشد
رای بی رای کلا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
رای میدهم حتما
بسمه تعالی
سلام علیکم
ده ها میلیون ملت ایرن و آزادگان جهان در تشیع سردار دل ها و مرد میدان روزهای سخت به خیابان آمدند و گفتند " من یک قاسم سلیمانی ام" همه آمدند اعلام آمادگی کردند ، امروز باید فراخوان داده شود ای قاسم های عزیز به میدان بیایید و دیو نشدن را آتش بزنیم و می توانیم و می شود را بیاوریم ، خون مقدس حاج قاسم زمینه را برای یک حمله سنگین علیه دشمنان ملت ایران بلکه آزادگان جهان آماده کرده امروز روز میدان بصیرت است ، یار دیرین حاج قاسم فرمانده میدان رزم نجات ملت ایران سرباز سرافراز وطن آقا محسن به میدان آمده تا دشمن را تعقیب و سعادت دنیا و آخرت را تثبیت و تداوم بخشیم انشاالله ، همه گفتند و می گوییم ما یک قاسم سلیمانی هستیم .، هر کس در خط حد خود در زمینه های سیاسی اقتصادی فرهنگی اجتماعی امنیتی اعتقادی آماده باشید تا رمز یا رسول الله (ص) بسم الله الرحمن الرحیم بگوییم و عزیمت کنیم .
زاکانی انصراف داد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انصراف از طی مسیر معنا ندارد ! چون من قول و قرارهایم را با پیروز احتمالی انتخابات محکم کرده ام
هرگز نمی خواستم رای بدم اما متقاعد شدم که به همتی رای بدم به دو دلیل:

1- همتی مثل روحانی نیست که وا بده و میتونه حقمون رو از ناحق ها بگیره.
2- به خدا قسم خیلی سخته 4 یا 8 سال، از علم الهدی گفتن و دیدن و شنیدن.
رییس صدها میلیارد تومان هزینه تبلیغات برای خودش را از کجا آورده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
فکر کن هرکس بنر دم در مغازه ی خودش رو خودش چاپ کرده
خیلی عجیبه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
الان چجوری حساب کردی؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
به ۱۵:۴۰
من فکر می کنم اما تو ظاهار فکر نمی کنی که ۳۰۰۰ ستاد رییسی صدها میلیارد تومان پول اجاره و آدم آوردن و اتوبوس و ... می شه از کجا میاره؟ بعد این فرد دم از شفافیت و مبارزه با فساد می زنه و به ریاست جمهوری هم منصوبش کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
از علم الهدی بپرسید شاید بگوید.
آبان ۹۸ را نه می بخشیم نه فراموش می کنیم

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
حالا خوبه همه این بدبختیا رو
با انتخاب اشتباهتون در دو دوره ی قبل خودتون به وجود آوردین .
رای بی رای . همش مال شما تا وقتش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
بیشین تا وقتش

حتما رای میدهم
رای بی رای
تنها دلیلی که کاندید مورد نظر رای میاره عدم شرکت مردمه.
الان شاید از طمع قدرت متوجه عواقب چنین انتخاباتی نشین اما روز به روز فاصله بین مردم و مدیریت کشور داره بیشتر میشه.
انقلاب و هزاران شهید برای این بود؟
من به عنوان یک شهروند ایرانی سالهاست که احساس رعیت بودن دارم.
عه سوپرپوششی نرو
اون نمودار میزان مشارکت را بر اساس جمعیت صرف رسم شده در حالیکه باید بر اساس نسبت جمعیت و میزان شرکت کنندگان و رای داده شده ترسیم میشد
رای من دکتر محسن رضایی
ایشون هم دانش و هم پرستیژ ریاست جمهوری دارند
حالا فهمیدین چرا من و امثال من مضحکه شما نشدیم و مناظره ها را جدی نگرفتیم. زاکانی و جلیلی! خودتی داداش!
یکی رو دیدم عاشق سینه چاک ترامپ گریه میکرد از پیروزی بایدن که الان بایدن میاد تحریمارو برمیداره. بهش گفتم تحریم که همش واسه مردمه زن و بچه مردم گرسنه ان اگر تحریما بیشتر بشه تو وضعت خوبه صاحب خونه ای گناه زن و بچه اون اجاره نشین چیه که آواره بشن؟ مگه نمیبینی مردم میرن پشت بوم اجاره میکنن از نداری؟

کلی بحث کردیم آخر سر گفت به من چه بابا هرکس عرضه داره بره پول دربیاره به من چه که زن و بچه مردم پول اجاره ندارن.
پاسخ ها
fdnam
| Netherlands |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
متاسفانه بعضی از مستاجر ها را دیدم که هنگام بلند شدن از خانه ، کمد دیواری و لامپ و شیرآلات را برداشته برده!!
چون مالک آدم خوبی بوده و پول پیش و اجاره کمی گرفته بود که فقط خونه اش خالی نباشه و یک ثوابی هم کرده باشه
اجاره نشین هم باید خوب باشه، نه اینکه بی اجازه مالک دلر بزنه تو در آلمینیومی و دیوار و همه را خراب کنه، بعد پول آب و برق و گازش هم بگه ندارم
بعضی ها بجای اینکه حقشون را از دولت بخوان برای مسکن، مسکن مردم را برای خودشان میدانن
ضمنا هیچ کس از مردم برای رفتن ترامپ و اومدن بایدن گریه نکرده و نمیکنه
به امید دیدار شما در داستان های تخیلی بعدی

ضمن پوزش از همه انسان های خوب و مستاجر های
خوب و تابناک
میخواستم جوابی به این نظر دهم
لطفا منتشر شود
بجای شمارش معکوس باید می نوشتید نمایش معکوس برای انتخابات
فکرمیکنم آقای رضائی وآقای قاضی زاده هم کناره گیری کنندوانتخابات بین دورقیب اصلی یعنی آقای همتی وآقای رئیسی انجام شود و نتیجه نامشخص است
ببخشید اینجوری حرف میزنم من بعد از اینکه با دقت نشستم مناظره ها رو نگاه کردم و حالا یکی یکی به نفع فلانی میرن کنار احساس میکنم همه شون اوسکولم کردن





این ها فکر کرده اند با بچه طرفند.اگر هم می خواستم رای بدم که نمی خواستم با این حرکتشون عمرا رای بدم
رای بی رای.
رای همه آیت الله دکتر رئیسی انشاءالله
یک رئیس جمهور قوی و عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
ایت الله اوناهم 5کلاسی هستند یا مکتب درس خوندن؟ رای ایت الله بمن چه من هم سوادم بیشتره وهم عقل ومنطق چراباید ازایت الله پیروزی کنم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
ایشان سابقه کار اجرایی ندارند
رای بی رای کلا.
رای من به اتفاق خانواده آقای محسن رضایی.نمیخواستیم رای بدیم ولی بنابه دلیلی تصمیم مان عوض شد.
رای بی رای
آفرین به جلیلی و زاکانی با اخلاص
خواهشن اگه میخواهید رای بدین فقط محسن رضایی
رییسی فقط برای قوه قضاییه خوبه
مطمئن باشید فرهنگیان تاثیر گذارترین قشر خواهند بود
خودمون در رای خودمون بصیرت به خرج نمی دیم بعد مملکت که خراب کردن میگیم رای نمی دیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
حرف شما در صورتی می توانست درست باشد که کاندیداها صلاحیت شان از قبل تایید نشده بود
تا هنگامی بصیرت بر مردم حاکم نشود کشور ره خوشبختی را نخواهد دید و بصیرت یعنی اینکه به جای آنکه افراد را معیار تفکر قرار دهیم حق و واقعیت را محور سنجش قرار دهیم
هنوز تا منطقی شدن افکار راه زیادی داریم و مهم این است که در این راه نا امید نشده و سختی ها را به جان بخریم.
بسیار زیاد مشاهده می شود که یک تفکر و یک مکتب درست بخاطر برخی اشخاص زیر سئوال می رود و یا یک تفکر و مکتب غلط به خاطر اشخاص مورد پذیرش قرار می گیرد و انسان آگاه و بصیر همیشه سمت و سوی نگاهش به واقعیت و حقیقت است که باعث می شود همواره ثابت قدم باشد
رای نمیدهم
به هیچ وجه

هروقت شغل با درآمد 5000 دلار در ماه مانند تمام کشورهای جهان داشتم شاید رای بدهم

وگرنه تا عمردارم رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
شما فکر میکنی اگر رأی ندی شغل با درآمد بالا بهت پیشنهاد میشه ؟ البته شاید با خوش خدمتی برای دشمنان کشور به آرزوت برسی .
آقای رضایی شما هم انصراف بده چون کاملا یقین دارم رای نمی آوری
رای بی رای

مسولین محترم بگن کدام مشکل از نیازهای اساسی مردم را تو این چهل ساله حل کردند؟؟؟

مسکن؟؟؟ اتومبیل با کیفیت جهانی؟؟؟ خوراک که مردم هرروز تو صف هستند؟؟؟؟ و یا ازدواج جوانان؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
شما یا توی این کشور نیستی یا خیلی بی انصافی ؟ آب و برق و گاز و تلفن و جاده و سد و فرودگاه و امکانات پزشکی و هزاران کار انجام شده دیگه که متأسفانه بعضیا سرشون رو کردن توی آخور عربستان و این پیشرفتها رو نمیتونند ببینند .
متاسفانه افسردگی کل جامعه رو گرفته ،اکثرا وضع مردم خیلی خرابه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
شما به خودت نگاه نکن . آدم تا خدا رو داره افسرده نمیشه .
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۶
جلیلی: در فضای انصراف نیستیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۲
سعید جلیلی هم کناره‌گیری کرد

یعنی دروغ گویی تا دقیقه 90 هم ادامه داره...
من به عنوان فارغ التحصیل تحصیلات تکمیلی از مردم میخواهم در این انتخابات شرکت نکنند

چون از لحاظ شرعی و دینی مسول تمام این خراب کاری ها و افتضاحات هستید

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
شما اگه واقعا تحصیل کرده بودی میدونستی که رای ندادن هم نوعی انتخاب کردنه و از لحاظ "شرعی و دینی" مسئولیت این انتخاب بیشتر هم میشه.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
خطاب به ۱۸۰۰ برو جوجه...
به فضل الهی رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
به لطف خدا حتما رأی میدهیم .
آنها که ۸سال روحانی راآوردند وکشور به این روز شد از یک طرف میگویند رای نمی دهیم واز طرف دیگر از همتی حمایت می کنند نمونه تشکرهای بود که از کنار رفتن مهر علیزاده کردند باید با رای به سید ابراهیم رئیسی دست این جریان از سر کشور دور شود
رای بی رای
رضایی تو دنبال چی هستی واقعا؟! بی خیال بابا!
رای بی رای
بجزء رئيس جمهور دوره سوم و چهارم ساير روساي جمهور مملكت بعد اتمام دوره رياست جمهوري شرايط مبهمي داشته اند . چرا؟؟؟
همه آنها از فيلتر شوراي نگهبان گذشته بودند
همه آنها متدين و معتقد به نظام و انقلاب بودند
همه آنها با راي ملت انتخاب شده بودند
چرا همه آنها بايكوت شدند ؟؟؟
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
به یک دلیل. و آن اینکه عبت بدبختی مردم جای دیگری است. و فقط رییس جمهور را می خواهند که سیبل حملات باشد
رای بی رای
رای بی رای
رای بی رای
اگر نسبت منفی به مثبت های رای بی رای رو حساب کنیم فقط ۱۳درصد رای میدن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
زیاد مغزت رو خسته نکن . اینجا مثبت و منفیاش حساب و کتاب درستی نداره . من چند بار امتحان کردم یکبار یکدونه میزنه یکبار 60 تا . برای اینکه مطمئن بشی تا جمعه صبر کن تا واقعیت رو ببینی .
آقای زاکانی ازاول هم معلوم بود توبرای حمله به دولت واحتمالا کاندیداهای اصلاح طلب آمده باشی نقش بازی کردی ونشون دادی چقدر روداری حنات ازاول هم رنگ نداشت این انتخابات به اصطلاح پرشور اگر انجام نشه وآقای رئیسی مستقیما حکم بگیره کمتر ضرر میکنیم
زاکانی فقط آمده بود که بعدا پستی بگیره
تنها شخصی که با ملت روراست بوده و فعلا روکشی درنیامده رضایی است و تکلیف قااضی زاده هم معلوم است .از اول کار سیاسیکاری و مردم فر یبی کند وای به حال آخر کار!!!!
به نظر من همه شش کاندیداها انصراف بدن فقط رئییی بمونه با خودش رقابت کنه تو یه خیابون ۱۰۰ متری از هر ده متر یه بنر بزرگ رئیسی هست
هزینه ها از کجا می اید هزینه هر بنز چقدر است
به نظر من همه شش کاندیداها انصراف بدن فقط رئییی بمونه با خودش رقابت کنه تو یه خیابون ۱۰۰ متری از هر ده متر یه بنر بزرگ رئیسی هست
هزینه ها از کجا می اید هزینه هر بنز چقدر است
من به کسی کاری ندارم . ولی ۲۵ سال است که طرفدار خاتمی هستم . و هرگز هم پشیمان نشدم . و عقیده دارم که خاتمی بسیار درست کار و عاقل است .
حالا که خاتمی گفت رای بدهید من هم قبول کرده و به همتی رای میدهم
رای ما دکتر رضایی
فقط برادر محسن حداقل 450میده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
پیش به سوی ابرتورم 10 برابری با نقدینگی افسارگسیخته :)
قدرت در مسولین هیچگاه از بین نمی رود بلکه از مقامی به مقام دیگر تبدیل میشود . در این 43 سال بعد از انقلاب من مسولی را ندیدم که استعفا بدهد حتی اگه بزرگترین خطا را انجام بدهد فقط از این مقام به مقام دیگر میرسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
این را درست می گی
احمدی نژاد الان کجاست
صادق لاریجانی الان کجاست
هاشمی رفسنجانی کجا بود
و....
بسه ول کنبد ملت و
سانسورچی ها
حالا کی شرکت میکنه مگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
من و خانواده م و دوستام و همه فامیل و آشناهام شرکت میکنیم تا کور شود هر آنکه نتواند دید .
اونایی که میگن رییسی بیاد تا دولت و مجلس و همه ارگانها یکدست بشن، یادشون رفته این یکدست بودن رو در جریان دولت احمدی نژاد هم دیدیم! و نتیجش رو هم دیدیم!!!
هر چند ما رای نمیدیم
ای کاش مسولینی که توی این هشت سال فقط حقوق گرفتند و کاری برای این مردم بی نوا انجام نداده اند رو محاکمه می کردنند
سلام من نمی دانم چرا یک کاندید ریاست جمهوری قیل از ورود به میدان رقابت نمی تواند آمار بگیرد که آیا شانسی دارد یا خیر (او می خواهد ریس حمهور شود)
چرا وقت عزیز ما و صدا و سیما را به هدر می دهید می داند چه هزینه ای به کشور و مردم ایران تحمیل کرده است (وقتی همه چیز را مفتی در اختیار کاندید قرار می دهیم همین می شود) پیشنهاد می کنم آنهایی که انضراف می دهند هزینه های دولتی انجام شده را پرداخت کنند
قابل توجه آقای قاضی زاده هاشمی
بسیاری به شما امید دارند و میخواهند بشما رای بدهند.
بهیچ عنوان کناره گیری نکنید.
چون انصراف آقای قاضی زاده باعث رفتن آرای ایشان به طرف آقای همتی خواهد شد.
من و بسیاری از اصلاح طلبان به همتی رای نخواهیم داد.
قاعدتا به آقای رئیسی هم رای نخواهیم داد.
آقای رضایی هم خوبن اما رای نخواهیم داد.
آقای قاضی زاده هاشمی فردی علمی و عملگرا و پاکدست است.هم عدالت خواه است هم توسعه محور.
بخصوص بسیاری از افراد علمی یا افرادی که در بورس هستن بیشتر به طرف آقای قاضی زاده هاشمی هستن.
این موضوع را به اطلاع ایشان هم برسانید چون من با بدنه اصلاحات و اصولگرایان بخصوص ارزشی ها و مذهبی ارتباط دارم بنظرم آقای قاضی زاده بیشتر از همتی و آقای جلیلی رای می آورد.تازه ایشان تک تنها هستن و هیچ تشکیلاتی پشت ایشان نبود. آقای قاضی زاده هاشمی که هم اخلاق مدار است.هم اصولگرا هم تفکر اصلاح گرانه دارد.هم فردی علمی و عملگرا و پاکدست است.هم عدالت خواه است هم توسعه محور.برنامه هایش هم خوب بود.
بخصوص بسیاری از افراد علمی یا افرادی که در بورس هستن بیشتر به طرف آقای قاضی زاده هستن.
من خودم شخصا اگر آقای قاضی زاده بود پای صندوق می روم.وگرنه اصلا رای نخواهم داد.چون به رای سلبی اعتقادی ندارم.به رای بد و بدتر اعتقادی ندارم.
این موضوع را به اطلاع ایشان هم برسانید چون من با بدنه اصلاحات بخصوص ارزشی ها و مذهبی ارتباط دارم بنظرم آقای قاضی زاده بیشتر از همتی رای می آورد.تازه ایشان تک تنها هستن و هیچ تشکیلاتی پشت ایشان نبود.
بخش زیادی از آرای اصلاح طلبان پشیمان و ارزشی و اصولگرایان و حتی حامیان جلیلی به سبد قاضی زاده خواهد رفت.
آرا ایشان در حال افزایش است.چون با مردم سرکار دارم اینو دقیق میگویم.انصراف ندهند که خطایی بزرگ است.اگر آقای قاضی زاده بود پای صندوق می روم.وگرنه اصلا رای نخواهم داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
تنها کاندیدی که توی مناظرات به سوالات جواب درست میداد و از طرحهایی که داشت حرف میزد همین جناب قاضی زاده بود.
رئیس جمهور وقتی مردمی است که بدون اجازه مردم پول چاپ نکند
سالهاست اندرخم یک کوچه ایم
اگرکاندیدمحترم آقای دکترمحسن رضائی بجای وعده ماهانه ۴۵۰ هزارتوان بعنی معادل بیست دلارایشان ؛ بقیمت ۴۵۰ هزارتومان امروزماهانه دوکیلوگوشت یامرغ وسه کیلو سیب زمینی وپیازمیداد اینجانب صددرصدبه ایشان رای میدادم چونکه ۴۵۰ هزارتومان امروزیکماه دیگرارزش آن میشود ۲۵۰هزارتومان ویکسال دیگر به گدابدهیدقهرمیکند ازایشان تقاضا میکنم تادیرنشده بجای وعده پول لطفاًمایحتاج بدهید مطمن باشید اثرتبلیغاتی آن بسیاررای آوراست اگرپیام راگرفتید درباره آن فکرکنید ماپول نمیخوریم ماخوراک میخواهیم پول تورم وگرانی میآوردولی خوراک شکم سیرمیکندومردم راازگرسنگی نجات میدهد
ای لشکر صاحب زمان اماده باش اماده باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
بهر خوردن بیت المال اماده باش اماده باش
میزان مشارکت از ۲۶۰ لایک رای بی رای در مقابل ۶۲ لایک کاملا مشخصه که کسی رای نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
چقدر تو بیکاری دیگه. نشستی چی رو شمردی ؟ فضای مجازی با واقعیت خیلی فاصله داره . روز جمعه واقعیت رو تماشا کن .
دورد بر برادر محسن کاندید اصلح ایران
من توصیه می کنم اونهائی که میخان رای بدن به آقای رضائی رای بدن چراکه حداقل یه برنامه ای برای اداره کشوورداره
ضمناا به قول خودایشون سنگ اندازی کمتری برای اون وجودداره
از روانشناسی امضا محسن رضایی مشخص است که ایشان فرد بسیار مهربان ، نجیب ، صادق و با عاطفه ای هستند و احتمالا گروه خون ایشان هم بی مثبت است
روانشناسی امضا محسن رضایی می‌گوید او انسانی بسیار مهربان، صادق ، نجیب و خانواده دوست است به مادر بسیار احترام میگذارم بر عهد و پیمان خود می ایستاد و دارای گروه خون بی مثبت است و در مقابل ابراهیم رییسی بسیار بی عاطفه ، بسیار بسیار قدرت طلب،
و داری گروه خونی ،،،،،، است
که یکی از حروف نامش است .
تابناک اطفا بچاپ
رای گیری.. ههههههه
آقای رضایی شما قانون اساسی کشور را عمل کنید .بهداشت و درمان رایگان تحصیل رایگان رفاه و تامین اجتماعی آزادی بیان آزادی مطبوعات .
رای نمی دهیم زور اضافی ممنوع.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
ما انرژیمون رو حروم تو نمی کنیم خیالت راحت باشه . با کسی صحبت میکنیم که ارزشش رو داشته باشه .
ئ
عامل برابری دیه زن و مرد و مذاهب اولین بار و به ادله محکم از سوی مرحوم آیت الله صانعی عنوان شد که از سوی تندروها بدعت نامگذاری شد و ایشان را محکوم میکردند در صورتیکه همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند آقای صانعی خیلی با سواد و پیشرو بودند.
چهارسال دیگه همین رییس جمهوری که ازجعبه رای درش میارند خواهدگفت جریانی درمملکت هست که نگذاشت وعده هایم راعملی کنم ونفربعدی اورادرمناظرات مواخذه خواهدکردووعده های دیگری خواهدداد!
میبینم که تابناک ترسیدی و + و - ها رو نشون نمیدی دیگه
شمارش معکوس برای دلار۶۰هزار شروع شد
مااینجاشنیدیم که میگن شمارش آرا تمام شده فقط حضورمردم مونده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
اشتباه شنیدی .
رای ما فقط دکتر محسن رضایی
هم برنامه برای اداره کشور دارد
هم ماهی 450 هزار تومان پول می گیریم
هم به زنان خانه دار حقوق پرداخت می کند
به نظرم به جز همتی هرکی رییس جمهور بشه مشکلی نیست دارو دسته روحانی و امثال اونا بشن مردم رو له می کنند
حناب رضایی کاش این تعهدنامه را برای ملت پیامک می کرد....بامید پیروزی ایشان
ان شاالله
حناب رضایی کاش این تعهدنامه را برای ملت پیامک می کرد....بامید پیروزی ایشان
ان شاالله
فقط آقا محسن عزیز...حامی بانوان سرپرست خانواده...
دوســـــــــــــــــتان که اهل دین و دیانت هستید

هنگامی که خم شدی و خواستی رای درون صندوق بیاندازی

به یاد زن ها و کودکانی باش که تا کمر درون سطل زباله خم شده اند

به یاد داشته باش که با رای دادنت به تمامی این ناعدالتی ها شریک هستی

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
با رأی دادنت به آقای روحانی باعث و بانی این وضع شدی حالا فکر میکنی با رأی ندادنت مشکلات حل میشه ؟ اگر واقعا دلسوزی چشمات رو باز کن و انتخاب درست انجام بده .
راستش قصد رای نداشتم اما این تعهد برادر محسن رضایی که در تاریخ بی سابقه است نشان از صداقت ایشان دارد
هم اینکه ایشان در جنگ حق به گردن ما دارد
فقط از ایشان استدعا دارم چه رای آورد چه نیاورد آن قولی که دادند عمل کنند
اینکه گفتند روند شورای نگهبان در گزینش ها را تصحیح می کنند بسم الله مجریها و مرسیها
من فکر می کنم که بعد از انتخابات 1400 رویکرد جدیدی در گروه ها و سیاست ها ایجاد خواهد شد. علت آن این است که خیلی از سیاسیون و مردم وقتی به گذشته نگاه می کنند می بینند که در برخی موارد اشتباه کرده اند و باید تجدید نظر کنند و نظام هم باید یک رویکرد جدید شبیه عفو عمومی در مقابل آنها اتخاذ کند
بطور کلی بر اساس اولویت 4 موضوع مهم وجود خواهد داشت که ممکن است همه روی آن توافق کنند
1- موضوع نظام و حاکمیت است به صورتی که همه با اسلامیت و مردم سالاری آن شبیه اوایل انقلاب سازگارتر خواهند شد و نوعی بازگشت صورت می پذیرد اما با این تفاوت که بخاطر کسب تجربه اجتماعی و عمومی تمرکز ها روی عواملی خواهد بود که باعث ضعیف شدن اسلامیت و مردم سالاری آن شده است و گزینه اصلاحات را بگونه ای انتخاب خواهند کرد که از افرادی که اسلامیت و دموکراسی را تفسیر به رای خود می کنند بیزاری جسته و خواهان آن چیزی خواهند بود که واقعیت عینی دارد و از کسانی که کیسه ای برای اینکار دوخته اند بیزار و متنفر و با آن مقابله خواهند کرد.
2- موضوع ساختارها چه در اجرا و چه در قوانین است که تمایل آن در اجرا بر اساس منافع اجتماعی خواهد شد و اراده عمومی به سمت جدیت در تثبیت ساختار و اصلاح آن خواهد رفت و از جمله مطالبات جدی مردم خواهد بود که ممکن است جیغ برخی افراد را دربیاورد
اما باید توجه کرد که ما دو نوع جیغ داریم یک جیغ طبقه متوسط به پایین است که باید به آن توجه کرد و جیغ صاحبان ثروت و کسانی که دنبال ثروت باد آورده هستند
در دولت فعلی طبقه اشراف از این نابسامانی لذت و برای آنها بهشت بود و ثروت هایشان چندین برابر شد بگونه ای که در هیچ کشوری چنین رشد در ثروت اتفاق نمی افتد و درآمدن جیغ اینگونه افراد برابر افزایش رفاه طبقه متوسط به پایین است.
عقل ومنطق و وجدان حکم میکنه رای بی رای.. اما رای دادن به همتی یعنی اوج حماقت و بی مسئولیتی
بزرگترین مشکل کشور مال حرام و حرام خواری است که باعث فقر و مشکلات لاینحل شده است که حتی وارد خانه های علمای دین هم شده است و علت حرام خواری دقیفاً دولت و سیاست های غلط او در چاپ پول در هنگام کسری بودجه است
ما باید دنبال یک پول جدید غیر از ریال باشیم تا حداقل بتوانیم کشور را از حرام خواری نجات بدهیم مثلا یک نهاد مالی مطمئن و کاملاً مردمی ایجاد شود که به ازای طلایی که ذخیره می کند و یا از آن بهره برداری می کند چیزی به عنوان حواله طلا چاپ گند که جایگزین پول شود و یک ناظر قوی هم داشته باشد که با خارج شدن طلا از دارایی آن حواله طلا سوزانده و نابود شود
تا با این اتفاق کشور دارای ثبات اقتصادی شود و کشورهای دیگر بتوانند اقتصاد کشور را پیشبینی و در آن سرمایه گذاری کنند و پول جدید اعتبار جهانی پیدا کند و همه به آن مطمئن باشند
وقتی دولت ها با کسری بودجه پول چاپ می کنند چه اتفاقی می افتد؟
1- به همان نسبت که چاپ پول انجام می شود از ارزش پول کاسته می شود.
2- افرادی که صاحب ثروت ثابت و دارایی هنگفت هستند نه تنها مالیاتی دریافت نمی شود بلکه به آنها به همان مقدار کمک می شود
3- از افراد فقیری که اندک دارایی نقدی دارند و قدرت خرید کالا با این مقدار اندک را ندارند و منتظر هستند با پس انداز بتوانند کالایی بخرند مالیات مخفی گرفته می شود و هرچقدر می دوند ولی به مقصود نمی رسند
4- دولت با این کار نوعی سرقت را از مال یتیم و قشر محروم انجام و وارد چرخه ثروت ثروتمندان می کند
5- باعث تنش و نوسان در اقتصاد شده و قیمت گذاری و کنترل قیمت ها را ناممکن و باعث رواج حرام خوری شده که نتایج آن چیزی خواهد بود که در جنگ بین یزید و امام حسین (ع) اتفاق افتاد و باعث افت معنویت و فرهنگ و اخلاق اجتماعی می شوند
6- با این کار دولت ها متوجه هزینه بالای دولت در مقابل درآمد ها نشده و لذا اقدام اساسی را در مقابل آن انجام نمی دهند
بعبارتی وقتی کسری بودجه بسیار افزایش و تلمبار می شود دولت ها سعی می کنند نسبت به هزینه کردها دقت و نسبت به محقق نشدن درآمدها که ناشی از فرار مالیات و بوکرواسی در تولید و قاچاق کالا و ضعف صادرات و ... است تلاش بیشتری انجام دهند که متاسفانه با چاپ پول دغدغه دولت نسبت به کسری بودجه برطرف و نسبت به این موضوع بیخیال می شود.
نداشتن کسری بودجه در حالی که تورم افسارگسیخته بر کشور حاکم است بسیار بدتر از کسری بودجه تریلیون دلاری در حالت تورم بسیار اندک و یا نزدیک به صفر است
اولا رای بی رای

دوما انتصاب رییسی به ریاست جمهوری همه بهانه ها را از مسئولان می گیرد و دیگر نمی توانند ادعا کنند لیبرال و فلان و بهمان کشور را به بن بست کشانده اند.

سوما دولت در سایه از سایه بیرون می آید و آفتابی می شود.

چهارما چند ماه دیگر باید جوابگوی مشکلات این ۴۲ سال که برای مردم و کشور درست کرده اند باشند و دیگر هیچ بهانه ای ندارند.

پنجما غربی ها و شرقی ها و بقیه دنیا احمق نیستند و خیلی خوب می فهمند بیشتر مزردم سیاهی لشگر این نمایش نمی شوند و رای نخواهند داد و طبیعتا امتیاز گیری با این شدت از ضعف جمهوری اسلامی خیلی آسان خواهد بود و برجام که هم اکنون به بن بست رسیده است یا به یک نرمش قهرمانانه شدید منجر می شود یا پرونده جمهوری اسلامی به شورای امنیت خواهد رفت.

پس جشن شادی دولت سایه برای انتصاب رییسی به ریاست جمهوری فقط چند روز بیشتر دوام نخواهد داشت.
هر کسی رای بدهد شریک جرم ادامه وضع موجود در کشور است.


رای بی رای
در کشورهای دنیا نخبگانشان را معرفی می کنند برای به قدرت گرفتن مدیریت کشور مثلا در آمریکا اوباما دکتری حقوق از بهترین دانشگاه دنیا (هارواد) را داشت یا دونالد ترامپ فارغ التحصیل اقتصاد از دانشگاه پنسیلوانیا که بهترین دانشگاه در اقتصاد است بود.
حالا در اینجا نگاه کنید کسی مثل جلیلی می گوید در چهار سال آینده همه مشکلات را حل می کند!!!!! اما جواب نمی دهد که شماها ۴۲ ساله پست و مقام دارید چرا در این ۴۲ سال حل نکردید و هر سال بدتر از پارسال شد؟ حالا شش کلاس سواد که بماند!!!!!!


رای بی رای
بدبخت ملتی که رییس جمهورش شش کلاس درس خوانده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
بد بخت ملتی که چه رای بدهد چه رای ندهد بدبخت است

چون انتخابات از اول مهندسی شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
بدبخت مردمی هستند که به جای مطالعه و تحقیق درمورد مطالبی که میشنوند به شایعات و حرفهای مفت گوش میدن .
لطفا از جیب بیت المال صبح تا شب پیامک نفرستید ما رای نخواهیم داد. والسلام
دلار در سال 1285 برابر 1/5 ریال و در سال 1357 برابر 68 ریال بود یعنی در طول 72 سال 45 برابر شده است ولی در طول 42 سال بعد از انقلاب 3575 برابر شده است
حالا نگاه کنید که انقلابی که توسط هزاران شهید آبیاری و به ثمر نشست و اهداف او آرمانی و ارزش های والای انسانی و اسلامی بود توسط چه افرادی اداره شد .... و آیا مردم چگونه به چنین روندی امیدوار باشند و دولت آینده چگونه می خواهد اعتماد مردم را برگرداند و من امیدوارم دولت های آینده نخواهند حداقل کسری بودجه را با دزدی از جیب مردم جبران کنند که ...
آنهایی که تصور می کنند به همتی یا رضایی رای بدهند تا رییسی پیروز نشود سخت در اشتباهند رییسی الان حتی وزرایش را هم تعیین کرده اند هر نامی که بنویسید یا رای سفید بدهید برنده رییسی اعلام می شود شما را فقط برای نمایش در جلوی خبرنگاران خارجی نیاز دارند شما را برای این نیاز دارند تا امثال ظریف ادعا کنند خودتان این سرنوشت فقر و فلاکت مردم و کشور و رفاه و ثروت اندوزی یک اقلیت را انتخاب کرده اید .... امروز هر کس با هر توجیهی رای بدهد شریک جرم است.

رای بی رای
اقتصاد ایران را سایه نشین ها ویران نمودند حال به نام چه کسی تمام. شد. همتی. وزیر کشور با آن سابقه درخشانش در آبان ۹۸ آنقدر افتضاح بالا آورد که هرکس جای وی بود خودش را مخفی میکرد ولی حالا باز شروع کرد به بلبل زبانی. کارخانه ایران الکتریک رشت. که سالها. بسته بود و آقای رئیسی در زمان خودش حتی اعتراض هم نکرده بود ولی حالا. با یک برنامه. از پیش تهیه شده به. رشت رفته. و فریاد میزد چرا کارخانه بسته شده در طی اینهمه سال. چرا.اینکار را کرده چون انتخابات نزدیک. بود و باید حرکتی می کرد تا مردم بگویند چه آدم. خوبی است. کارخانه ها را نجات داده است
شریک ظلم بودن شرعا و قانونا و عقلا حرام است

یا حسین

به نظرم رای بی رای بهترین گزینه است
ملت با رای دادن به رییسی فکر پیشرفت و اصلاح امور را از سرتان بیرون کنید

ایشان اگر اصلح بود وضع قوه قضاییه و فساد در کشور این نبود
استان مشخص شده در نقشه چهار محال و بختیاری میباشد .نه کهکیلویه
در بهترین حالت تعداد رای دهندگان ۹۵۰۸۰۰۰ نفر بر اساس روش پیش بینی آماری خواهد بود، بالای این مقدار رای به هیچ‌وجه امکان پذیر نیست.
اگر بالای این رقم بود با استدلال ثابت خواهم‌کرد که اشتباه محاسباتی شده است.
همتی یعنی دیگر نان خشک هم ازسفره مردم پر می‌کشد ملت اگر متقاعد شدید رای بدید به نماد گرانی و تحمیق مردم رای ندهید
من یک جایی قیمت سکه و قیمت پراید را ثبت کرده ام می خواهم ببینم بعد از 8 سال چه اتفاقی می افتد
اگر پایین تر بود که در این کشور می مانم و سپر سینه به چاک نظام می شوم
اگر مثل دوران خاتمی بود که می روم بی سر و صدا در یکی از کشورهای عربی و یا خارجی زندگی کنم
اگر مثل دوران احمدی نژاد بود که می روم یکی از کشورهای عربی و یا خارجی زندگی می کنم ولی فرد منتقد می شوم
اگر مثل دوران روحانی بود که یا می روم توی یک جزیره دورافتاده که خبری از اینترنت و تلوزیون و رسانه نباشد زندگی می کنم و یا اینکه به کشور خارجی می شوم و دست مهاجرانی و سروش را می بوسم
عبدالناصر همتی در واکنش به انصراف جلیلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏کنار رفتن آقای سعید جلیلی تکه دیگری از پازلی بود که برای کشور چیده شده است. از همه دلسوزان اصلاح کشور می خواهم اجازه قدرت گرفتن این جریان را ندهند.با کنش فعالانه، همه با هم، توانمان را روی هم بگذاریم.»
جناب همتی ملت ایران چند دهه است که مجبور است بین بد و بدتر انتخاب کند، در انتخابات دوم خرداد همه مردم یک صدا به این جریان نه گفتند و این اصلاح طلبان شجاعت و همت انجام خواست مردم را در مقابل این اقلیت نداشتند، حال اگر به شما هم رای بدهند مطمنا شجاعت لازم را ندارید که خواسته اکثریت مردم را بجا آورید.
در نتیجه مردم تصمیم به تحریم انتخابات گرفتند چون دیگر امیدی به اصلاح امور ندارند، در حال حاضر نرخ رشد اقتصادی کشور نزدیک صفر در صد است و برای رسیدن به رشد اقتصادی هشت در صد شش الی هفت سال کار و‌تلاش میطلبد و این از عهده شما و نه رییسی بر نمی اید.
عبدالناصر همتی در واکنش به انصراف جلیلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏کنار رفتن آقای سعید جلیلی تکه دیگری از پازلی بود که برای کشور چیده شده است. از همه دلسوزان اصلاح کشور می خواهم اجازه قدرت گرفتن این جریان را ندهند.با کنش فعالانه، همه با هم، توانمان را روی هم بگذاریم.»
جناب همتی ملت ایران چند دهه است که مجبور است بین بد و بدتر انتخاب کند، در انتخابات دوم خرداد همه مردم یک صدا به این جریان نه گفتند و این اصلاح طلبان شجاعت و همت انجام خواست مردم را در مقابل این اقلیت نداشتند، حال اگر به شما هم رای بدهند مطمنا شجاعت لازم را ندارید که خواسته اکثریت مردم را بجا آورید.
در نتیجه مردم تصمیم به تحریم انتخابات گرفتند چون دیگر امیدی به اصلاح امور ندارند، در حال حاضر نرخ رشد اقتصادی کشور نزدیک صفر در صد است و برای رسیدن به رشد اقتصادی هشت در صد شش الی هفت سال کار و‌تلاش میطلبد و این از عهده شما بر نمی اید و چه برسد به رییسی که اصلا نمیدانند رشد اقتصادی چیست و چگونه میشود انرا بالا برد،
چرا برای ریاست جمهوری رای گیری می کنند خب یه رای گیری کنند از مردم سوال کنند آیا راضی هستید رئیس جمهور را رهبر انتخاب کند وبگذارد ؟
ببینین همه دوست دارند رهبر بزرگوار رئیس جمهور را بگذارد اینطور هم کرامت واحترام مردم حفظ میشه هم دعواهای سیاسی کم میشه وهزینه ها کم میشه و هم دموکراسی کامل برقرار می شه که همه رای دادن رهبر رئیس جمهور را بگذارد کارهای مملکت و اجرایی را انجام بدهد (البته اگر خوب کار نکند دیگر به مردم هم کسی نمی گوید بد انتخاب کردید و اینکه رهبری بصیرت واشراف کافی دارد بهترین را انتخاب میکند
هر کسی میاد پرداختی های مردم را به دلار بدهد مثلا محسن رضایی میگه 450 میشه 20 دلار بگه 20 دلار میدم و محاسبه پرداختی ها باید به سمت دلاری برود تا اینقدر به مردم ظلم نشه
سید حسین نقوی حسینی ادامه داد: «در این بین دیگر فرقی نمی‌کند اصلاح‌طلبان چه کار می‌کنند، خواه آنها بخواهند از آقای همتی حمایت کنند یا نه یا آنکه آقای مهرعلیزاده به نفع همتی کنار برود یا هر دو بمانند یا هرچیز دیگر در هر صورت آقای رئیسی رأی بالا را دارد و رئیس‌جمهور خواهد شد»
جناب تقوی من میدانم که شما چطور از دانشگاه آزاد لیسانس گرفتید
و سواد شما در چه سطحی است و اگر واقعا سواد کافی داشتید از فرد تحصیل‌کرده حمایت میکردید که مملکت را بسازد، جناب حسینی
برای به ریل برگرداندن اقتصاد کشور حداقل هشت سال آنهم با نیرو های نخبه و شایسته امکان پذیر است که بتوان به رشد اقتصادی سال ۱۳۹۰ باز گشت،با نیرو هایی مثل شما و دوستانتان امکان توسعه اقتصادی به هیچ وجه امکان پذیر نیست،در هر حوزه ای مدیران با سواد و میهن پرست نیاز است که عاشق ایران و ایرانیان باشند و خودی و نخودی و غیر خودی نکنند.این چهل سال مملکت دست افرادی مثل شما بوده و نتیجه اش فقر عمومی، اعتیاد، تن فروشی، رانت خواری، اختلاس های نجومی، شکاف طبقاتی، فرار مغز ها، فقط هشت میلیون ایرانی نخبه را از کشور فراری دادید.ترا بخدا بگذارید مملکت دست افراد شایسته باشد که بچه ها و نوه و نتیجه های شما هم در رفاه و آسایش زندگی کنند،
کاندیداهای مورد نظر ما که در لیست نیستند. حداقل بذارید انتخابات آزاد داشته باشیم. انتخابات آزاد یعنی اگر خواستی به هر کاندیدا رای بده و یا اصلا رای نده. رای ندادن خودش نوعی اظهار نظر و نوعی رای دادن هست. چرا هر کسی را که رای نمی دهد اجنبی و مزدور و کافر می دانید؟ ما که به شرایط فعلی اعتراض داریم، نه تنها به دولت که به سیاست های کلی اعتراض داریم، چگونه باید اعتراض خود را بیان کنیم؟ واقعا یک نفر از ارزشی ها بیاید و امثال من را روشن کنند.اینکه بگویید اسراییل و امریکا و غیره می گویند رای ندهید جواب قانع کننده ای نیست. لطفا اگر کسی می داند جواب دقیق به شوالی که مطرح کردم بدهد. برای اعتراض بجز رای ندادن ما چه راه دیگری داریم؟(ادمین لطفا این یک بار را تایید کن ببینم جوابی برای سوالم پیدا می کنم یا نه)
سندروم قیمت دلار بی قرار توسط همــتی
این سایت چرا اینجوریه . مثبت و منفیا رو به دلخواه خودش هر چقدر دوست داره میزنه . بعضی وقتا با یه مثبت 45 تا مثبت میزنه . پس دوستان مخالف انتخابات زیاد دلتون رو به این مثبت و منفیا خوش نکنید . .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
برای اینکه اون لحظه ای که شما مثبت یا منفی میزنی همزمان مثلا 45 نفر دیگه قبل از شما زدن!
این انتخابات در واقع یک همه پرسی غیر مستقیم است
هرچیفکرمیکنم رای ندم وجدانم راحتره
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی