بازدید 6657

انهدام باند سارقان خودرو

کد خبر: ۱۰۵۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ 15 June 2021

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق و ۲ مالخر خودروی سرقتی خبر داد و گفت: کشف جرائم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش میزان، سعید مجیدی بیان داشت: با توجه به اعلام سرقت خودروی پراید سفید رنگ از کلانتری ۱۴۴ جوادیه پرونده برای کشف و پی جویی به پایگاه چهارم آگاهی ارجاع که در این راستا از شاکی تحقیق بیان داشت: خودرو را جلوی درب خانه پارک کردم که پس از مراجعه متوجه شدم خودرو بسرقت رفته است.

وی عنوان کرد: اقدامات اولیه انجام و خودرو در سامانه‌های پلیس به عنوان مسروقه ثبت شد تا اینکه خودرو به همراه متهم به اسم رضا در شهرستان قزوین کشف گردید لذا طی هماهنگی قضایی متهم به همراه پرونده کشف به این پایگاه دلالت شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: متهم طی تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی گردیده و در ادامه بازجویی اعلام داشت با علم به اینکه میدانسته خودرو سرقتی میباشد آن را از فردی به اسم سهراب ساکن پاکدشت خریداری کرده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: کارآگاهان در ادامه پس از بررسی سوابق سهراب متوجه می‌شوند وی فردی سابقه دار در زمینه خرید و فروش خودرو در شهرستان پاکدشت میباشد لذا با هماهنگی مقام محترم قضایی و اخذ نیابت قضایی و با بکارگیری ظرفیت‌های پلیسی درساعت ۲۲۰۰ یازدهم اردیبهشت در یکی از پاتوق هایش مورد شناسایی و دستگیر شد.

مجیدی افزود: با دستگیری سهراب با صدور قرار تامین اولیه از سوی شعبه ۴ دادیاری دادسرای ناحیه ۱۵ تهران وی در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت خودرو پایگاه قرار گرفته پس از بازجویی اعلام داشته خودرو را از یک نفر سارق به اسم وحید خریدم و به رضا فروختم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با اعتراف سهراب کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی جهت شناسایی وحید تحقیقات خود را آغاز و مشخص گردیده متهم مذکور پس از سرقت به شهرستان کرج عزیمت نموده و در آنجا به سرقت خودرو مشغول میباشد لذا با اخذ نیابت وحید نیز در یک عملیات پلیسی دستگیر و به پایگاه چهارم دلالت مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفته متهم باتوجه به اینکه کلیه‌ی مدارک و شواهد بر علیه وی بوده چاره‌ای به جز اعتراف نداشته اعلام داشته خودرو را پس از رویت و زاغ زنی در ساعت مناسب سرقت نمودم و آن را به سهراب فروختم علیهذا با توجه به اعتراف متهم به سرقت و تکمیل اوراق پرونده متهمان با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان گردیدند، تلاش‌ها جهت شناسایی سایر مال باختگان احتمالی توسط این پایگاه همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی