بازدید 9906
۱

احتمال بالای صعود ایران با مساوی مقابل عراق

تاجیکستان امتیازات خود را به عدد 13 رساند و به رتبه دوم جدول گروه F صعود کرد. در صورت حذف دیدار تیم دوم با تیم پنجم گروه (برای سنجش بهترین تیم‌های رده دومی)، تاجیکستان 10 امتیاز و تفاضل گل 1- دارد
کد خبر: ۱۰۵۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ 15 June 2021

در آخرین دیدارهای گروه F مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 چین، تیم ملی ژاپن با نتیجه 5 بر یک مقابل قرقیزستان پیروز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، آدو اونایوو در دقایق 27، 31 و 34، شو ساساکی در دقیقه 72 و تاکوما آسانو در دقیقه 77 برای سامورایی آبی گلزنی کردند و میرلان مورزائف در دقیقه 2+45 (از روی نقطه پنالتی)، تنها گل قرقیزستان را به ثمر رساند.

تیم ملی تاجیکستان نیز با نتیجه 4 بر صفر از سد میانمار گذشت. به این ترتیب تاجیکستان امتیازات خود را به عدد 13 رساند و به رتبه دوم جدول گروه F صعود کرد. در صورت حذف دیدار تیم دوم با تیم پنجم گروه (برای سنجش بهترین تیم‌های رده دومی)، تاجیکستان 10 امتیاز و تفاضل گل 1- دارد که در صورت تساوی ایران مقابل عراق، پایین‌تر از ایران قرار می‌گیرد.

ایران اکنون در جایگاه دوم جدول گروه C مسابقات (با حذف نتایج دیدار مقابل کامبوج)، 9 امتیازی است و در صورت تساوی مقابل عراق، امتیازاتش را به 10 می‌رساند و تفاضل گل خود را در عدد 5+ حفظ می‌کند. در صورتی که اردن نتواند از سد استرالیا بگذرد و مقابل این تیم به تساوی برسد یا شکست بخورد، ایران هم با یک امتیاز دیدار با عراق راهی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا خواهد شد.

جدول رده‌بندی گروه F با صدرنشینی ژاپن و راهیابی مستقیم این تیم به مرحله بعدی رقابت‌ها به شرح زیر است:

فدراسیون فوتبال قرقیزستان , فدراسیون فوتبال تاجیکستان , تیم ملی فوتبال ایران , جام جهانی 2022 قطر ,

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازم اما و اگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان