بازدید 24092

دیگه برای رفتن به محل کارت عطر نزن

دستگاه خوشبوکننده اتوماتیک راهکار خوشبوسازی محیط ها و شرکت‌های بزرگ می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 15 June 2021

با فرا رسیدن تابستان، گرما نیز به همراه این فصل زیبا مهمان ما می شود. بدن افراد برای جلوگیری از گرمازدگی موجب تعریق بیشتر می گردد که در محیط های عمومی مخصوصاً محیط های سربسته، این موضوع موجب ایجاد شدن بوی بد می گردد. رایحه ناخوشایند ایجاد شده موجب اذیت شدن افراد حاضر و هم خود فرد می گردد. برای خوشبو سازی محیط می توان از خوشبو کننده هایی همانند اسپری ها و دستگاه های خوشبوکننده هوا استفاده کرد. بهره گیری از اسپری در محیط های کوچک شاید قابل انجام باشد اما در محیط هایی با وسعت بالا همانند فروشگاه، اماکن ورزش، مترو و… نمی توان با یک اسپری اقدام به خوشبو سازی این محیط ها نمود. دستگاه خوشبوکننده اتوماتیک راهکار خوشبو سازی این گونه محیط ها می باشد.

آدرس وبسایت: arorayehe.com

ارتباط با کارشناسان: ۰۲۱۸۷۱۸۵۵۵۵

دیگه برای رفتن به محل کارت عطر نزن

دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک

دستگاه خوشبوکننده به چندین دلیل یکی از بهترین روش ها برای خوشبو نمودن یک محیط می باشد. از ویژگی های دستگاه خوشبوکننده اتوماتیک می توان به فناوری اتمیزیشن و زمانبندی اشاره نمود.

فناوری اتمیزیشن

فناوری اتمیزیشن یک فناوری هوشمند و پیشرو در دستگاه های خوشبو کننده است که اسانس قرار گرفته در دستگاه را تبدیل به ذرات بسیار ریز کرده و اسانس را به شکل بخار و با سرعت در محیط پخش می کند. این امر موجب می گردد، رایحه با سرعت بیشتری در محیط پخش گردد، خواص اسانس از بین نرود و ماندگاری آن نیز افزایش می یابد.

قابلیت زمان بندی

دستگاه های خوشبو کننده صنعتی دارای قابلیت برنامه ریزی شدن هستند. به این صورت که می توان مشخص نمود در چه ساعاتی از شبانه روز و در چه روز هایی از هفته رایحه افشانی نمایند. همچنین می توان مشخص نمود برنامه پخش رایحه در آن ها چگونه باشد. برای مثال در هر ۲۰ دقیقه ۴ دقیقه رایحه افشانی نماید. این قابلیت بیشتر مناسب اماکن تجاری است تا بتوانند به صورت بهینه و مناسب یک برنامه مناسب به منظور رایحه افشانی موثر تنظیم کنند.

مزیت های استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا

دستگاه خوشبو کننده شاید از نظر مکانیزم ساده به نظر برسد اما به دلیل بهره مند بودن از دو فناوری اتمیزیشن و زمان بندی مزیت های بسیار فراوانی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

پخش شدن سریع رایحه در محیط

سرعت پخش شدن رایحه یک فاکتور بسیار مهم در رایحه افشانی می باشد، زیرا خوشبو سازی محیط در کوتاه ترین زمان در محیطی همانند سرویس بهداشتی فروشگاه ها اهمیت بسیار بالایی دارد. با بهره گیری از فناوری اتمیزیشن، رایحه اسانس به سرعت در محیط پخش می گردد. این پخش شدن رایحه بستگی به مدل دستگاه دارد، برای مثال دستگاه ea500 برای خوشبو سازی پر سرعت ۵۰۰ متر مکعب طراحی شده است. این دستگاه می تواند ۶۰۰ متر مکعب را نیز خوشبو سازد اما سرعت پخش رایحه در ۵۰۰ متر اولیه با ۱۰۰ متر ثانویه یکسان نمی باشد.

دیگه برای رفتن به محل کارت عطر نزن

ماندگاری طولانی تر رایحه خوشبو کننده

ماندگاری رایحه یکی از مهم ترین فاکتور ها برای یک خوشبو کننده هوا می باشد. در صورتی که اسانس خوشبو کننده ماندگاری بالایی نداشته باشد مصرف اسانس بالا می رود. افزایش اسانس به تبع هزینه های خوشبو سازی را گاهاً تا حدی بالا می برد که صاحبین مشاغل از این عامل مفید صرف نظر می کنند. فناوری اتمیزیشن با کوچک کردن اسانس خوشبوکننده و پخش کردن اسانس مایع به صورت بخار وزن اسانس را سبک می کند. این سبک شدن و ریز شدن مایعات سبب ماندگاری رایحه در هوا می گردد.

کاهش مصرف زمان و نیروی انسانی

در صورتی که خوشبو سازی به صورت دستی انجام گیرد، نیروی انسانی و زمان بالایی تنها برای خوشبو سازی باید صرف شود که این موضوع در امر هزینه ها نیز بی تاثیر نمی باشد. در صورتی که از دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک هوا استفاده گردد، نیازی به هیچ عملکردی از کاربر به جز تنظیم دستگاه نمی باشد. بعد از تنظیم خود دستگاه عملیات رایحه افشانی را انجام می دهد.

دیگه برای رفتن به محل کارت عطر نزن

کاهش هزینه ها

خرید دستگاه خوشبوکننده در مرحله اول هزینه بالاتری نسبت به روش های دیگر دارد، اما سود نهایی بهره گیری از خوشبوکننده هوا در دراز مدت مشخص می گردد. از مهم ترین کاهش ها در هزینه، می توان به هزینه نیروی انسانی و اسانس اشاره نمود. نیروی انسانی پر هزینه ترین قسمت یک کسب و کار است که با بهره گیری از دستگاه خوشبو کننده هوا، از نیروی انسانی در قسمت های بهینه تری می توان بهره گرفت. جدا از این فاکتور ها که بسیار پر اهمیت هستند می توان به این موضوع اشاره کرده که دستگاه خوشبو کننده تنها یک دستگاه است، نه چند دستگاه و نه چندین فرد. با بهره گیری از دستگاه خوشبو کننده آرورایحه می توانید با خیالی راحت از بوی خوش ساطع شده در محیط کار خود لذت ببرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی