بازدید 5975
کمیته حمایت از فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه‌ای اعلام کرد

پایان نتانیاهو؛ فردی که رویای حمله به ایران را داشت

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه‌ای اعلام کرد: نتانیاهو که همواره رویای حمله به ایران را در سر می‌پروراند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرد اکنون خود برکنار شده است و اتهاماتی مانند عملکرد ضعیف و پرونده‌های فساد اداری بر او وارد است.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۲ 15 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید مسئله فلسطین مهم‌ترین و دردناک‌ترین مسئله جهان اسلام است و اهمیت دفاع از آرمان آزادی فلسطین اصولی لاینفک و وظیفه‌ی شرعی و انسانی جامعه جهانی است که این حقیقت بر کسی پوشیده نیست. با مروری بر سیاست‌های خصمانه و مزورانه استکبار جهانی و تحرکات منافقانه‌ی آنان در مسیر اخذ امتیاز و به فراموشی سپردن این ظلم آشکار جهانی علیه یک ملت با تاسیس رژیم جانی و ضد بشری در منطقه غرب آسیا روز به روز هویداتر می‌گردد.
نبرد ۱۲ روزه غزه دستاورد‌های بسیاری داشت به طوریکه می‌توان گفت پس از جنگ ۳۳ روزه این نبرد موجب نفوذ به عمق استراتژیک اسرائیل شد و رژیم صهیونیستی خود به دنبال آتش‌بس بود.
این پیروزی باعث شد موضوع سازش سران منفور برخی کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی با مخاطره مواجه شود و ناکارآمدی گنبد آهنین رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد.
به خطر افتادن امنیت صهیونیست‌ها موضوع دیگری است که موجب می‌شود سیر مهاجرت آن‌ها منفی و حتی برخی از ساکنان این مناطق مهاجرت کنند.
پیروزی مقاومت در نبرد غزه بحرانی جدی را در کابینه رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است که موجب برکناری بنیامین نتانیاهو و پایان یافتن دوره ۱۲ ساله‌اش شده است
امروز برای همگان آشکار شده که رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و وضعیت بسیار سستی در داخل سیاستمداران و مسئولان رژیم غاصب صهیونیستی پیش آمده و آن‌ها در سختی بسیار زیادی و زبونی بسیار زیادی به سر می‌برند.
تحقق وعده مقام معظم رهبری که رژیم جعلی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید در آستانه محقق شدن است. امروز با دستان قدرتمند جریان مقاومت و همراهی ملت شجاع فلسطین این مهم افسانه‌ای بیش نبوده و روز پیروزی و محو این غده‌ی سرطانی با شکست مفتضحانه نتانیاهوی فاسد و اذناب قمار بازش رایحه خوش پیروزی و آزادی سرزمین‌های اشغالی از چنگال ددمنش و شوم استکبار صهیونیسم بین الملل بر مشام عاشقان و حامیان حق و حقیقت می‌رسد.
نتانیاهو که همواره رویای حمله به ایران را در سر می‌پروراند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرد اکنون خود برکنار شده است و اتهاماتی مانند عملکرد ضعیف و پرونده‌های فساد اداری بر او وارد است.
سردار شهید سلیمانی نقش بی بدیل و فراموش نشدنی در مقابله با طرح‌های نتانیاهو داشت و با تقویت جبهه مقاومت در مقابل این جنایتکار ایستاد.
اکنون عدم وجاهت رژیم کودک‌کش بیش از پیش در افکار عمومی آشکار و هیمنه پوشالی بعنوان قدرت منطقه‌ای از بین رفته است و حتی در تشکیل دولت جعلی که با حمایت همه جانبه استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای امری دشوار و نافرجام و زوال‌پذیر شده است؛ لذا از رشد و نفوذ ایران اسلامی، هسته‌ای و موشکی ترس دارند و خیال باطل خودشان با اعمال نهایت محدودیت‌های هسته‌ای و نظامی، مانع از نفوذ منطقه‌ای و اثرگذاری ایران سرافراز و عزتمند را در معادلات و مناسبات منطقه‌ای و حتی جهان گردند و با قطع ید مقاومت و مانع از حمایت این شجره طیبه، امنیت منطقه را تحت شعاع قرار داده تا امنیت این غده سرطانی را تامین و چهره جنگ آفرین استکبار صهیونیسم بین الملل را پنهان و علاوه بر معرفی ایران را بعنوان تهدیدی برای جهان، قدرت رژیم غاصب صهیونیستی را نمایش دهد.
مطمئنا نتانیاهو هم مانند ترامپ و دیگر جنایتکاران رژیم اشغالگر قدس به زباله‌دانی تاریخ خواهند رفت و به سرنوشت نابودی و زوال می‌رسند که این بشارت دیگری بر موفقیت و پیروزی فلسطینیان و علامتی از تحقق پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف است.
جریان شوم استکبار نیک می‌دانند توان مقابله و مدیریت جنگ با جبهه مقاومت با حمایت ایران قوی را نخواهند داشت که در صورت هرگونه خطا یا حماقت از سوی رژیم جعلنی سر بزند، جنگی تمام عیار با معدوم شدن این غده سرطانی و قطع دست پلید استبکار و استعمار از منطقه خواهد بود.
ان شاء الله
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی