بازدید 6884
معاون دفتر روحانی:

تهمت «دیپلماسی التماسی» به ظریف ذبح حقیقت است

معاون دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه «تهمت «دیپلماسی التماسی» به ظریف افزون بر بداخلاقی که سکه رایج است، ذبح حقیقت هم هست» اظهار کرد: دلواپسان دلیل این اتهام ناروا را این می‌دانند که ظریف به محل اقامت کری می‌رفته.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۰ 15 June 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در رد اتهام دیپلماسی التماسی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«در جدال با ایران‌هراسی، کدام دلواپس قدمی برداشته که با فرسنگ‌ها دویدن ظریف قابل قیاس باشد؟ در دفاع از توانمندی نظامی، صدای کدام دلواپس حتی ارتعاشی کوچک از طنین صدای رسای ظریف بوده؟ در رفع خود تحقیری و ترس، کدام دلواپس کنشی داشته که در برابر حرفه‌ای‌گری ظریف قابل اعتنا باشد؟

تهمت «دیپلماسی التماسی» به ظریف افزون بر بداخلاقی که سکه رایج است، ذبح حقیقت هم هست. دلواپسان دلیل این اتهام ناروا را این می‌دانند که ظریف به محل اقامت کری می‌رفته. این عکس را ببینید، رزیدانس ایران در نیویورک است؛ وزیرخارجه امریکا برای دیدار با ظریف به ملکی متعلق به ایران آمده.
 
تهمت «دیپلماسی التماسی» به ظریف ذبح حقیقت است

به قول روحانی "تاریخ صداوسیما نیست، حقایق را به به یاد خواهد آورد". قطعا اگر یک دیپلمات اعتماد به نفس ایرانیان را در گفتگو با جهان بازیابی کرده باشد، ظریف است و این بدزبانی‌ها هرگز از اعتبار او نمی‌کاهد. ظریف اعتبار دیپلماسی ماست، همانکه گفت: هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکن»

به گزارش ایسنا، محسن رضایی یکی از کاندیدا‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در آخرین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های این انتخابات طی سخنانی اظهار کرد: با دیپلماسی واقعی نه التماسی و کاغذی آمریکا را وادار می‌کنیم به تعهداتش عمل کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر