بازدید 6987

۴ نکته کلیدی در انتخاب تجهیزات نظافتی

دستگاه های مختلفی در زمینه نظافت مجموعه های صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند. از انواع این تجهیزات می توان به انواع زمین شوی های صنعتی، دستگاه کارواش صنعتی، سوییپر ها و تجهیزات نماشویی اشاره داشت که در بهینه سازی و ارتقا کیفیت فرایند نظافت تاثیر گذارند.
کد خبر: ۱۰۵۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 14 June 2021

دنیای پیشرفته امروز با توجه به رشد صنایع و تکنولوژی به شیوه های نوینی برای انجام فرایند های نظافتی نیاز دارد تا بتواند با برطرف نمودن آلودگی ها به کارکرد بهینه ماشین آلات و ارتقا کیفیت خدمات و محصولات در این مجموعه ها کمک نماید. انواع مختلفی از تجهیزات نظافت مکانیزه در محیط های تجاری و صنعتی قابل استفاده هستند، که میتوانند در بهبود فرایند های نظافت این مجموعه ها موثر واقع شوند. تنوع طراحی و کاربرد این دستگاه ها به کاربران اجازه می دهد تا با بکار گیری آنها بتواند به بهترین شکل ممکن فرایند نظافت را به انجام رسانده و در افزایش سرعت و کیفیت آن تاثیر چشمگیر داشته باشد.

انواع تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه

دستگاه های مختلفی در زمینه نظافت مجموعه های صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند. از انواع این تجهیزات می توان به انواع زمین شوی های صنعتی، دستگاه کارواش صنعتی، سوییپر ها و تجهیزات نماشویی اشاره داشت که در بهینه سازی و ارتقا کیفیت فرایند نظافت تاثیر گذارند.

شرکت ابراهیم باتجربه ترین ارائه دهنده دستگاه های نظافت صنعتی در ایران می باشد. این شرکت انواع دستگاه نظافت صنعتی و تخصصی برای حوزه های مختلف را ارائه می دهد. دستگاه های ارائه شده از بهترین برند های اروپایی بوده و تعداد بسیاری از این دستگاه ها نیز با تکیه بر دانش مهندسان ایرانی تولید شده اند.

ارتباط با کارشناسان: 87184-021

مشاهده محصولات در وبسایت: ebrahim.ir

۴ نکته کلیدی در انتخاب تجهیزات نظافتی

کاربرد دستگاه های مکانیزه در فرایند نظافت مجموعه ها

استفاده از دستگاه های مختلف در مواجهه با آلودگی های گوناگون، سهولت فرایند را به همراه دارد. به کار گیری دستگاه مناسب با شرایط و نوع آلودگی نه تنها کیفیت بالای نظافت را فراهم می آورد، بلکه در بالا رفت ایمنی نظافت نیز تاثیر گذار خواهد بود. جمع آوری آلاینده ها از محیط صنایع، سالن های تولید، راهرو ها و سالن های تجاری با ایجاد محیطی عاری از آلودگی، در افزایش سلامت محیط و ایمنی کارکرد ماشین آلات نیز تاثیر خواهد داشت. دستگاه جاروبرقی صنعتی یکی از تجهیزات نظافت مکانیزه است که در برطرف نمودن آلودگی های محیط صنعتی، تجاری و اداری کاربردی است. این دستگاه با جمع آوری بهینه آلودگی ها از محیط، به میزان زیادی در ارتقا جلوه و زیبایی آن موثر خواهد بود. با توجه به اهمیت استفاده از این تجهیزات در محیط صنایع و مراکز تجاری در راستای حفظ کیفیت بهداشت و سلامت محیط، توجه به برخی نکات قبل از خرید آنها میتواند به شما در کاهش هزینه ها و جلوگیری از هدر رفت سرمایه کمک نماید. از این رو قصد داریم شما را با نکاتی در خصوص انتخاب دستگاه نظافت صنعتی مناسب آشنا نماییم.

  • توجه به شرایط محیط

وقتی قصد دارید یک دستگاه مکانیزه برای نظافت محیط اداره یا کارگاه خود انتخاب کنید، وسعت و شرایط محیط، به میزان زیادی به شما در راستای انتخاب دستگاه مناسب کمک خواهد نمود. برای مثال در محیطی که از وسعت بالایی برخوردار است، استفاده از تجهیزات مکانیزه با توان نظافت محوطه های وسیع میتواند در بهبود سرعت نظافت تاثیر بسزایی داشته باشد. انتخاب اسکرابر دستی با طراحی مناسب میتواند به شما در بهبود کیفیت شستشوی انواع کفپوش ها کمک نماید. بکارگیری اسکرابر صنعتی سرنشین دار یا دستی به شما این امکان را می دهد تا محیط مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان شستشو داده و خشک نمایید. همچنین نظافت راهرو ها، تجهیزات حساس و نقاط دور از دسترس با استفاده از تجهیزاتی همچون جارو برقی های صنعتی و دستگاه زمین شوی صنعتی دستی به راحتی قابل انجام خواهد بود. با استفاده از دستگاه نظافت صنعتی مناسب میتوانید از بروز خرابی و آسیب در سطوح مورد نظافت نیز جلوگیری نمایید.

۴ نکته کلیدی در انتخاب تجهیزات نظافتی

  • تناسب قابلیت های دستگاه با نوع آلودگی

قطعا به کار گیری یک دستگاه که تنها توانایی جمع آوری آلودگی های جامد و گرد و غبار را دارد، در نظافت آلودگی های چرب و یا مایعات کارآیی نخواهد داشت. توجه به توانایی دستگاه در نظافت آلودگی های مختلف میتواند به شما در جمع آوری و نظافت بهینه آلودگی ها کمک نماید. برای مثال از بین بردن زنگ زدگی، لایه برداری و جرم زدایی یا شستشوی تجهیزات و ماشین آلات در محیط صنایع و کارخانجات، با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی با سهولت و سرعت بالا قابل انجام خواهد بود. استفاده از واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی در بسیاری از موارد بهترین و کارآمد ترین راه کار نظافتی خواهد بود. این دستگاه با استفاده از فشار بالای آب میتواند در مواردی همچون شستشوی سطوح و ماشین آلات، جرم زدایی، لایه برداری و یا حتی تخریب بتن مورد استفاده قرار گیرد.

  • خرید و استفاده از تجهیزات جانبی مناسب

تجهیزات نظافتی با توجه به تنوع طراحی و قابلیت های نظافتی مختلف، از تجهیزات جانبی گوناگونی برخوردارند. استفاده صحیح و اصولی از تجهیزات جانبی میتواند تضمین کننده کیفیت مطلوب نظافت بهینه باشد و از بروز آسیب در سطوح جلوگیری نماید. تنوع برس های دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی توان این دستگاه در برطرف نمودن آلودگی های سرسخت یا چسبنده را افزایش می دهد، با این حال نباید از این نکته غافل شوید که این سختی برس میتواند به سطوح حساس آسیب وارد نماید. توجه به تجهیزات جانبی، انتخاب و استفاده درست از آنها میتواند در کاهش احتمال بروز صدمات در سطوح و تجهیزات و افزایش بهره وری فرایند نظافت موثر باشد.

۴ نکته کلیدی در انتخاب تجهیزات نظافتی

  • ارزش خرید و سرمایه گذاری بر دستگاه نظافت صنعتی

مجموعه های مختلفی اقدام به طراحی و ساخت دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی کرده اند، این تنوع در شرکت های ارائه دهنده میتواند برای کارفرمایان و خرید دستگاه مناسب سردرگم کننده باشد. در این زمان نکته ای که کاربر باید برای انتخاب دستگاه نظافتی در نظر داشته باشد، توجه به ارزش خرید این تجهیزات مکانیزه است. ممکن است یک مجموعه زمین شوی صنعتی خود را با قیمت پایین به بازار ارائه کند، اما دستگاه از کیفیت مطلوب برخوردار نباشد و دوام بالایی نداشته باشد. این امر سبب هدر رفتن سرمایه کاربر شده و مستلزم صرف هزینه های بیشتر خواهد بود. ارزش خرید یک دستگاه را کیفیت کارکرد، برند و قیمت آن تعیین خواهد نمود. یک دستگاه زمین شوی یا کارواش صنعتی با قیمت پایین میتواند هزینه های نگهداری و تعمیرات بالایی به مجموعه تحمیل کند. این درحالی است که خرید یک دستگاه نظافت با کیفیت با قیمت بالاتر و از برند معتبر میتواند تضمین کننده کارکرد طولانی مدت و بدون مشکل یک دستگاه باشد و سرمایه گذاری مناسبی در راستای حفظ نظافت به حساب آید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی