بازدید 15246
۸

سفر رئیسی به اصفهان لغو شد

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان اصفهان با اشاره به حساسیت ویژه آیت الله رئیسی نسبت به سلامت عمومی و عدم بروز کوچک‌ترین تهدید برای سلامت مردم، از لغو سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی به اصفهان بدین سبب خبر دارد.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 13 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از اصفهان، سید رضا مرتضوی در این خصوص اظهار داشت: با وجود پیش‌بینی سخت‌گیرانه‌ترین و دقیق‌ترین پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات حفاظتی ویژه، به منظور حفظ سلامت مردم و میزبانی شایسته از آیت الله رئیسی در اصفهان، با عنایت به پیش‌بینی استقبال زایدالوصف مردم و تأکید ایشان مبنی بر حساسیت بیش از پیش نسبت به سلامت مردم در جریان دیدارهای عمومی، سفر آیت الله رئیسی به اصفهان لغو شد.

وی با اشاره به شوروشوق ایجاد شده در میان اقشار مختلف مردم از زمان انتشار خبر حضور آیت الله رئیسی در اصفهان، تصریح کرد: در روزهای گذشته خیل کثیری از گروه‌های مختلف مردم اصفهان با حضور در ستادهای آیت الله رئیسی در اقصی نقاط این استان، آمادگی و اشتیاق خود به منظور کمک در میزبانی هرچه بهتر از ایشان را ابراز کردند.

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان اصفهان بیان کرد: در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با تمرکز بر گفتمان غنی و ارزشمند آیت الله رئیسی که از طریق رسانه‌های دیداری شنیداری و فضای مجازی در دسترس عموم قرار می‌گیرد، مردم ولایتمدار استان اصفهان از راه دور با ایشان بیعت خواهند کرد و ان‌شاالله تجلی این بیعت راستین در روز 28 خردادماه به منصه ظهور خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۸
نه بابا توی خوزستان سوتی دادین حالا خودتون دلسوز نشون میدین. عجب بابا
والا یه چیزی بگید بگنجه. آخ رفته اهواز اون بساط را راه انداخته توی تهران یه جور دیگه. توی ستادها هم اصلا خبری از کرونا نیست. کجا حساسه نسبت به سلامت مردم؟ این دفعه خیال همه از بابت نتیجه انتخابات راحته. شما هم نگران نباش. تنها کسایی که این وسط اصلا مهم نیستند مردمند
پول سفر های ایشان از کجا تامین میشه؟
استقبال (زاید الوصف اصفهانی ها!!))) جوکه!!!
عجب...

از سفرش به اهواز کاملا مشخص بود نگران اوضاع کرونایی هستن
عزت و محبوبیت رو خدا باید بده ، که الحمدا... خداوند این عزت رو به آقای رئیسی داده ، هر چند انسان های دون مایه خواستند ایشان را در مناظرات 4 سال پیش تخریب کنند . حالا ببینید جایگاه و عزت اون آدم های فرومایه گذاشت و این انسان شریف و وارسته کجا؟ خدا یاریش کند . ان شاا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
تو خوبی
پیشنهاد می شود مردم اصفهان به صورت کفن پوش به سمت تهران حرکت کنند و شور و شوق انتخاباتی را بیشتر کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار