بازدید 9324
۵

درخواست استاندار خوزستان از نامزدهای انتخابات

از نامزدهای انتخابات درخواست داریم که در شرایط کرونایی متناسب با مجوز‌ها فعالیت و در وضعیت کرونایی، موارد بهداشتی را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 11 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، استاندار خوزستان گفت : پایه و جمهوریت نظام بر انتخابات است. جمهوریت و اسلامیت نظام دو بال یک حرکت هستند و هر کدام خدشه‌دار شوند، بال دیگر نیز لطمه می‌بیند. درخواست استاندار خوزستان از نامزدهای انتخابات برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی

قاسم سلیمانی دشتکی افزود : به پیروی از حضرت امام خمینی (ره) که حتی در سخت‌ترین شرایط بر انتخابات تاکید داشتند ، وظیفه داریم که تمام تمهیدات لازم را فراهم کنیم تا مردم به پای صندوق‌های رای بیایند. از مردم تقاضا داریم که با شور و شوق به پای صندوق‌های رای بیایند و از صندوق قهر نکنند، زیرا صندوق رای، سرنوشت آن‌ها را تعیین می‌کند.

وی ادامه داد : از نامزدهای انتخابات درخواست داریم که در شرایط کرونایی متناسب با مجوز‌ها فعالیت کنند و در وضعیت کرونایی، موارد بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دستورالعمل های بهداشتی لازم در این زمینه مشخص شده است و کاندیدا‌ها باید این موارد را رعایت کنند ، بیان کرد : بحث کرونا، بحث هستی و مرگ است. تلاش‌هایی شد تا میزان ابتلا به کرونا کاهش پیدا کند به شکلی که فوتی‌های خوزستان از حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر به ۳ نفر در روز رسیده است و تعداد بستری‌ها نیز از حدود ۲۵۰۰ نفر به حدود ۴۰۰ یا ۵۰۰ نفر رسیده است.

سلیمانی دشتکی گفت : ما دیگر نمی‌توانیم شاهد موج جدید کرونا در خوزستان باشیم. جمعیت‌هایی رعایت نمی‌کنند و دور هم جمع می‌شوند؛ هر چند موجب قوی شدن انتخابات می‌شود، اما عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پیام‌آور مرگ و ایجاد پیک جدید کرونا است.

وی با بیان اینکه اگر موج بعدی کرونا به وجود آید ممکن است تعداد زیادی از مردم جان خود را از دست بدهند ، افزود : نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها، دستورالعمل‌ها و مردم نیز موارد بهداشتی را رعایت کنند تا به کرونا مبتلا نشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
جناب آقای قاسم سلیمانی دشتکی استاندار محترم خوزستان دست مریزاد
برای این اقای مهم نیست که (تجمه پیام آور مرگ)باشه
براش این مهمه که (رأی) بیاره ؛ دیگران مردند که مردند رأی باید بیاره
الان دیگه.تاحالاخواب بودی
احساسات مردم درک کنید آقای اسناندار
مسخره بازی های مردم فریب!
شکایتتان را به رئیس قوه ی قضائیه بدهید تا ایشان با برپاکنندگان تجمع انتخاباتی در اهواز،برخورد کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار