بازدید 7137
۲

تصویب خارج از نوبت لایحه رتبه بندی معلمان

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در توئیتی از دولت به خاطر تصویب خارج از نوبت لایحه رتبه بندی معلمان تشکر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶ 09 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حاجی میرزایی در توئیت نوشت: تشکر از دولت که لایحه رتبه بندی معلمان را خارج از نوبت تصویب کرد. تشکر ویژه از مجلس شورای اسلامی و رای قاطع و کم نظیر نمایندگان محترم برای تصویب کلیات لایحه.

وی تصریح کرد: مصمم هستیم که با تصویب قانون و اجرای سریع آن گامی بلند در تحول نظام آموزشی و ارتقای منزلت معلمان عزیز برداریم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه با ۲۲۷ رای موافق، ۴ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از ۲۴۵ نماینده حاضر در جلسه علنی کلیات لایحه نظام رتبه بندی معلمان را تصویب کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲
سلام. من خیلی با این لایحه آشنا نیستم ولی اگر نتیجه آن این شود که از فردا تمامی معلمان به فکر گرفتن یک مدرک بالاتر دانشگاهی بیافتند تا رتبه بالاتری و بالتبع حقوق بیشتری دریافت کنند، وای به حال این دانش آموزان بیچاره! یکی از آفت های ادارات همین است که تقریبا همه کارمندان در ادارات مدرک دکتری دارند در حالیکه اکثر شرح وظایف کارمندان نیاز به مدرک کارشناسی و پایین تر دارد.
آقا در این مملکت مگر کارگر نیست مگر کارمند نیست حالا بخاطر رای آوری اقدامات پوپولیستی انجام می دهند
معلمی شغل پاره وقت است و ما کارمندان و کارگران از صبح تا ساعت 15 بایستی سر کار باشیم و کسی نیست از حق و حقوق ما دفاع کنه
بس کنید ما را به خیر شما امیدی نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی