بازدید 5184

کاهش تولید نفت آمریکا کمتر می‌شود

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد تولید نفت آمریکا در سال ۲۰۲۱ به میزان ۲۳۰ هزار بشکه در روز کاهش یافته و به ۱۱.۰۸ میلیون بشکه در روز می‌رسد که کاهش کوچکتری در مقایسه با پیش بینی ماه پیش این آژانس است.
کد خبر: ۱۰۵۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۵ 09 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، قیمت نفت تحت تاثیر محدودیت عرضه اوپک و متحدانش به بالاترین حد در حدود دو سال اخیر صعود کرده است. این افزایش قیمت باعث شده است بعضی از تولیدکنندگان آمریکایی فعالیت حفاری را افزایش دهند و شمار دکل‌های حفاری در ماه مه برای دهمین ماه متوالی افزایش یافت.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد به دلیل این که قیمت وست تگزاس اینترمدیت در طول سال ۲۰۲۱ بالای ۶۰ دلار در هر بشکه باقی ماند، انتظار داریم تولیدکنندگان به حفاری و تکمیل چاه‌ها پرداخته و تولید ۲۰۲۲ نسبت به سطح تولید سال ۲۰۲۱ افزایش پیدا کند.

پیش بینی می‌شود میزان تولید در سال ۲۰۲۲ به ۱۱.۸ میلیون بشکه در روز بالغ شود که بالاتر از میانگین ۱۱.۱ میلیون بشکه در روز پیش بینی شده برای سال ۲۰۲۱ است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد مصرف نفت و سوخت‌های مایع آمریکا در سال میلادی جاری ۱.۴۹ میلیون بشکه در روز رشد کرده و به ۱۹.۶۱ میلیون بشکه در روز می‌رسد که بالاتر از پیش بینی رشد مصرف به میزان ۱.۳۹ میلیون بشکه در روز در گزارش ماه پیش این آژانس است.

انتظار می‌رود مصرف بنزین در آمریکا به ۸.۷ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۲۱ و ۹ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۲۲ بالغ شود.

همچنین پیش بینی می‌شود تقاضای آمریکا در سال ۲۰۲۲ به میزان یک میلیون بشکه در روز رشد کرده و به ۲۰.۶۱ میلیون بشکه در روز خواهد رسید که پایینتر از برآورد ۱.۰۲ میلیون بشکه در روز در ماه پیش است.

بر اساس گزارش رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد مصرف نفت و سوخت‌های مایع در سطح جهانی در سال ۲۰۲۱ به ۹۷.۷ میلیون بشکه در روز می‌رسد که ۵.۴ میلیون بشکه در روز افزایش نسبت به سال ۲۰۲۰ خواهد داشت و در سال ۲۰۲۲ با ۳.۶ میلیون بشکه در روز رشد، به ۱۰۱.۳ میلیون بشکه در روز بالغ می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان