بازدید 8392

رزرو هتل آنکارا در فلای تودی

عوامل مختلفی در رزرو هتل در آنکارا تاثیر گذار هستند. از آب ‌وهوا و فصل مناسب سفر به آنکارا گرفته تا عواملی همچون ستاره‌های هتل، محل قرارگیری هتل، دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی، جاذبه‌های گردشگری، مراکز تفریحی و خرید آنکارا و بسیاری از عوامل دیگر باعث کم یا زیاد شدن قیمت هتل در آنکارا می شوند.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 08 June 2021

رزرو هتل آنکارا در فلای تودی

سفر به پایتخت بزرگ ترکیه یکی از مقاصدی است که هر گردشگری برای یک بار هم که شده باید آن را در لیست سفرهای محبوب خود داشته باشد. وجود ساختمان‌های مدرن، نمایندگی برندهای بزرگ و مشهور تجاری و اقتصادی، جاذبه‌های بیشمار تاریخی و گردشگری و مراکز تفریحی و خرید مختلف، تنها برخی از ویژگی‌هایی هستند که توجه و رضایت هر مسافری را در آنکارا به خود جلب می‌کنند. به دلیل وجود هتل‌های خوب در آنکارا،‌ با اطمینان می‌گوییم که اقامت خوب،‌ یکی از ویژگی‌های سفر و رزرو هتل آنکارا است.

از آنجا که آنکارا، یکی از محبوب‌ترین شهرهای ترکیه برای سفر است، قصد داریم تا در این مطلب 5 هتل برتر آنکارا در سال 2021 که توسط سایت‌های معروف و مسافران برای اقامت در این شهر انتخاب شده‌اند را به همراه نکاتی مهم درباره رزرو هتل آنکارا به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

نکاتی مهم درباره رزرو هتل آنکارا

قبل از این که به سراغ معرفی هتل های آنکارا برویم، لازم است بدانید که عوامل مختلفی در رزرو هتل در آنکارا تاثیر گذار هستند، از آب ‌وهوا و فصل مناسب سفر به آنکارا گرفته تا عواملی همچون ستاره‌های هتل، محل قرارگیری هتل، دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی، جاذبه‌های گردشگری، مراکز تفریحی و خرید آنکارا و بسیاری از عوامل دیگر باعث کم یا زیاد شدن قیمت هتل در آنکارا می شوند.

ساعت ورود به هتل های آنکارا 14:00 و ساعت خروج از هتل، 12:00 ظهر است.

برخی از بهترین هتل های آنکارا در مناطق کیزیلای (Kızılay)، کاواکلیدره (Kavaklidere)، آلتینداع (Altındağ) و اولوس (Ulus)، قرار دارند.

برای رزرو هتل آنکارا در فلای تودی نیازی به کردیت کارت ندارید و می‌توانید از طریق وب سایت معتبر فلای تودی به راحتی هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و در تاریخ مد نظرتان، با پرداخت ریالی و از طریق کارت‌های شبکه شتاب و با وارد کردن شماره گذرنامه معتبر خود، رزرو نمایید.

اگر به هر دلیلی قصد کنسلی هتل در آنکارا را داشتید و از وب سایت فلای تودی رزرو هتل آنکار را انجام داده بودید، می‌توانید به صورت آنلاین مجددا به فلای تودی مراجعه کرده و با ورود به صفحه کاربری خود، درخواست استرداد آنلاین هتل آنکارا را ثبت نمایید. در صورت امکان و با توجه به قوانین هتل، به راحتی می‌توانید رزرو خود را کنسل نمایید.

بهترین هتل های آنکارا 2021 از دیدگاه مسافران

1. هتل ایکاله آنکارا | Hotel Ickale Ankara

هتل 4 ستاره ایکاله آنکارا، یکی از هتل‌های خوب این شهر است و به تعبیر مسافرانی که اقامت در این هتل را تجربه کرده‌اند، ترکیبی از راحتی و ارزشمندی انتخاب مهمانان هتل است. رزرو هتل ایکاله آنکارا برای کسانی مناسب است که می‌خواهند اقامتی آرام با حق برخورداری از امکانات رفاهی کامل داشته باشند. اینترنت WiFi رایگان، سرویس خواب راحت و بسیار تمیز، میز مطالعه، تلویزیون با شبکه‌های کابلی و ماهواره‌ای، خدمات خانه داری، سوفا، حمام مجهز، مبلمان، تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش خودکار برخی از امکانات اتاق‌های هتل ایکاله هستند.

اگر قصد انتخاب این هتل برای رزرو هتل آنکارا را دارید، خوب است بدانید که با اقامت در هتل ایکاله آنکارا می‌توانید از پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام با تجهیزات کامل، اتاق کنفرانس، صبحانه رایگان، خدمات تاکسی سرویس، و استخر بهره‌مند شوید. همچنین این هتل دسترسی خوبی به مناطق دیدنی آنکارا و رستوران های مختلف دارد.

آدرس هتل ایکاله آنکارا: Gazi Mustafa Kemal Bulv. No:89 Maltepe, Cankaya, Ankara 06570 Turkey

2. هتل آنکارا هیلتون اس ای | Ankara Hilton SA

گزینه دیگر شما برای رزرو هتل آنکارا در سال 2021، هتل آنکارا هیلتون اس ای است. هتل 4 ستاره آنکارا هیلتون اس ای در مرکز شهر قرار گرفته است و از لحاظ نزدیکی به مراکز مهم شهر، در بهترین موقعیت قرار گرفته است. با اقامت در این هتل می‌توانید از موهبت چشم انداز پانوراما آنکارا برخوردار شوید و در کنار اقامتی خوب، زیباترین دید به این شهر را نیز داشته باشید. با اقامت در آنکارا هیلتون اس ای می‌توانید از فروشگاه اختصاصی هتل، اینترنت پر سرعت رایگان، مرکز بدنسازی و تناسب اندام با مربی اختصاصی، استخر، پارکینگ رایگان، سرویس شاتل فرودگاه، صبحانه رایگان و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر این هتل برخوردار شوید. همچنین در اتاق‌های آنکارا هیلتون، خدمات خانه‌داری، سرویس خواب راحت، سوفا، سیستم سرمایش گرمایش و تهویه هوا هوشمند، تلویزیون، لوازم بهداشتی، حوله و حمام و سرویس بهداشتی مجزا برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل آنکارا هیلتون اس ای: Barbaros Mah. Tahran Cad. No:12 Kavaklidere, Cankaya, Ankara 06700 Turkey

3. روکس هتل آنکارا | ROX Hotel Ankara

یکی از هتل‌های 5 ستاره آنکارا که توصیه می‌شود در سفر به این شهر در سال 2021 در میان گزینه‌های خود داشته باشید، روکس هتل آنکارا است. این هتل، اتاق هایی با طراحی مدرن و تلفیقی از رنگ‌های روشن دارد که با امکانات مدرن خود، قطعا رضایت هر مهمانی را به خود جلب می‌کند. وجود پرده خاموشی، تهویه مطبوع، خدمات خانه‌داری، نشیمن، مبلمان، سرویس خواب بسیار تمیز و راحت، میز مطالعه با دیواره‌های عایق صدا، تنها برخی از ویژگی‌های چشمگیر اتاق‌های این هتل هستند. پارکینگ رایگان، WiFi رایگان، شاتل فرودگاه، حوض آبگرم، صبحانه رایگان و فروشگاه اختصاصی برخی از امکانات رفاهی روکس هتل آنکارا هستند.

آدرس روکس هتل آنکارا: Necatibey Cad. Kizilay Mah. No: 5 / 2 B Cankaya, Ankara 06420 Turkey

4. هتل دیوان چوکورهان آنکارا | Divan Cukurhan

یکی از هتل‌های 4 ستاره و نیمه منتخب سال 2021 در آنکارا، هتل دیوان چوکورهان آنکارا است. این هتل در منطقه و ساختمانی تاریخی واقع شده است و دارای 19 اتاق منحصر بفرد است. این اقامتگاه که به اقامتگاهی مناسب برای عشاق مشهور شده است، اتاق‌هایی بسیار تمیز با طراحی تلفیقی سنتی و هنر مدرن ترکیه‌ای، حمام و سرویس بهداشتی جدا با تمامی امکانات، مبلمان، سرویس خواب راحت، تلویوزیون هوشمند، تهویه مطبوع و خدمات خانه‌داری را در خود دارد. شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، WiFi و اتاق کنفرانس بعضی از دیگر امکانات این هتل برای مهمانان خود است.
آدرس هتل دیوان چوکورهان آنکارا: Tarihi Ankara Kalesi Necatibey Mahallesi Depo Sokak No:3, Ankara 6250 Turkey

5.  جی دبلیو ماریوت هتل آنکارا | JW Marriott Hotel Ankara

با این که جی دبلیو ماریوت هتل آنکارا راه کمی تا گرفتن پنجمین ستاره خود را دارد اما همین حالا هم اقامتگاهی لوکس و زیبا با کیفیت یک هتل 5 ستاره محسوب می شود. این هتل در قلب شهر آنکارا قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل‌و‌نقل عمومی و مراکز مختلف آنکارا دارد. اما وجود امکاناتی همچون سرویس حمام با سنگ مرمر اختصاصی، حوض آبگرم و حمام سنتی ترکی، مرکز سلامت و تناسب اندام، شاتل فرودگاهی، بار مخصوص، استخر، پارکینگ اختصاصی، اتاق‌های مخصوص ضد آلرژیک، خدمات خانه‌داری، آشپزخانه اختصاصی دراتاق‌ها، تلویزیون صفحه تخت و داشتن فضای اختصاصی برخی از امکانات این هتل مجلل هستند.

آدرس جی دبلیو ماریوت هتل آنکارا: Kizilirmak Mah. Muhsin Yazicioglu Cad. No: 1 Sogutozu, Ankara 06520 Turkey

آنکارا یکی از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان به خصوص ایرانیان است. شما میتوانید تنوع کاملی از بهترین هتل‌های آنکارا و هتل‌های خارجی سراسر دنیا را با تضمین بهترین قیمت به صورت آنلاین در فلای تودی رزرو کنید و از پشتیبانی و مشاوره تخصصی در انتخاب هتل به صورت ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار