بازدید 16940
۹
بسته ویدیویی «تابناک»

خاطراتی از یک زندان مخفی سیا / عربستان تروریست‌ها را این گونه تامین می‌کند / ده خودرو کمیاب جهان / چگونه با افسردگی مقابله کنیم؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که دیدنش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
کد خبر: ۱۰۵۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ 07 June 2021

خاطراتی از یک زندان مخفی سیا / عربستان تروریست‌ها را این گونه تامین می‌کند / ده خودرو کمیاب جهان / چگونه با افسردگی مقابله کنیم؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.

برای مشاهده هر ویدیو بر روی تیتر هر ویدیو کلیک کنید.

 


عربستان تروریست‌ها را این گونه تامین می‌کند

عربستان همواره در حال تامین مالی گروه‌های تندرو بوده، اما به واسطه آنکه متحد سنتی آمریکا در منطقه بوده و همچنین به تامین مالی قدرت‌های بزرگ از طریق قرارداد‌های کلان خرید سلاح اقدام ورزیده، همواره با تهدید جدی مواجه نشده است. در این شرایط این پرسش مطرح می‌شود که چطور وهابیت متصل به خاندان پادشاهی سعودی، متولی تامین مالی تروریسم و افراطی گری است؟ این مستند نگاهی دقیق‌تر به جامعه عربستان و چالش‌های آن با تمدن غرب و وهابیت دارد که با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید.

 

خاطراتی از یک زندان مخفی سیا

اگر به اشتباه به عنوان یک تروریست توسط سی آی ای دستگیر شده باشید، باید انتظار شکنجه های وحشتناکی را بکشید. این ویدیو روایتی از یکی از این قربانیان است که تجربیاتش از شکنجه در زندان مخفی سی آی ای را برای نیویورک تایمز گفته است. این ویدیو را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می بینید.

 


ده خودرو کمیاب جهان

در این ویدیو ده مدل از خودروهایی را خواهید دید که اثبات شده، کمیاب‌ترین خودروهای جهان به شمار می‌روند. در این فهرست خودروهایی از یک مدل فراری تا مدلی از رولز رویس و خودرویی که تنها یک دستگاه از آن در جهان هست، وجود دارند. افراد ماشین باز این ویدیو را از دست ندهند.

 

چگونه با افسردگی مقابله کنیم؟

افسردگی یک حالت خلقی شامل بی‌حوصلگی و گریز از فعالیت یا بی‌علاقگی و بی‌میلی است و می‌تواند روی افکار، رفتار، احساسات و خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد. افرادی که دارای حالت افسردگی هستند، می‌توانند احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بی‌ارزشی، شرمساری یا بی‌قراری داشته باشند. ممکن است آن‌ها اشتیاق خود در انجام فعالیت‌هایی که زمانی برایشان لذت‌بخش بوده از دست بدهند، نسبت به غذا بی‌میل و کم‌ اشتها شوند، تمرکز خود را از دست بدهند، در به خاطر سپردن جزئیات و تصمیم‌گیری دچار مشکل شوند، در روابط خود به مشکل برخورد کنند و به خودکشی فکر کرده، قصد آن را داشته باشند و حتی خودکشی کنند. افسردگی هم‌چنین ممکن است باعث بی‌خوابی، خواب بیش از حد، احساس خستگی و کوفتگی، مشکلات گوارشی، یا کاهش انرژی بدن شود. این اختلال روانی یا در واقع بیماری چیزی است که امروزه تقریبا همه را به نحوی درگیر کرده است، اما مقابله کردن با آن کاملا ساده و عملی است، در این ویدیو پنج نمونه از بهترین و ساده ترین توصیه های موجود برای مقابله با افسردگی را ببینید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ویدئوهایش کو؟
تابناک تو هم خودتو مسخره کردی ؟ کدوم ویدیوها !!!
پس چرا خود ویدیو نیست
دوستان روی متن کیلیک کنید
ویدئوهاش کو؟!!
جالبتر اینکه یکی نشسته داره نظرهای مارو میخونه و انتشار میده ولی حاضر نیست ویدئو ها را پیگیری کنه
یه سری از کارهای مملکت ما همین جوره
عده ای مشکل رو میبینن ولی حاضر به پیگیری نیست و کاره دیگری می کنه
پاسخ ها
تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
تابناک:
سپاس از توجه شما
ویدئوها به صورت لینک در تیترهای مندرج در خبر قرار گرفته اند. یکی از دوستان در نظرات این موضوع را عنوان کرده بودند.
موفق باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
آه بله معذرت می خواهم
یه سری هم تو این مملکت مثل من زود راجع‌به همه چیز قضاوت و اظهار نظر می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
آه بله معذرت می خواهم
یه سری هم تو این مملکت مثل من زود راجع‌به همه چیز قضاوت و اظهار نظر می کنند
آه بله معذرت می خواهم (همون نظر دهنده ساعت ۱۷ هستم)
یه سری هم تو این مملکت مثل من زود راجع‌به همه چیز قضاوت و اظهار نظر می کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر