بازدید 8156
۱

تحریم‌های آمریکا صدای ژرمن‌ها را هم درآورد

سفیر آلمان در روسیه گفت که تحریم‌های آمریکا علیه پروژه گازی روسیه خلاف قوانین بین‌المللی است.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵ 05 June 2021

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از اسپوتنیک، گزا آندرس ونگیر، سفیر آلمان در روسیه، امروز اعلام کرد موضع آلمان در قبال پروژه خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به "نورد استریم 2" تغییر نکرده است.

وی تأکید کرد: تحریم های آمریکا علیه این پروژه خلاف قوانین بین المللی است.

این مقام آلمانی در حاشیه برگزاری مجمع اقتصادی سن پترزبورگ گفت: در شرایط کنونی، شاهد مذاکرات مهمی بین آمریکا و دولت آلمان هستیم که موضوع خط لوله نورد استرمی هم در آن مطرح است.

ونگیر ادامه داد: اما موضع ما در قبال این خط لوله کاملا مشخص است و تغییر نخواهد کرد. ما به این نتیجه رسیده ایم که مسایل مرتبط با امنیت انرژی اروپا، در کنار سیاست های این اتحادیه در حوزه انرژی باید توسط خود اروپایی ها تعیین شود نه اینکه از سوی خارجی ها اعمال شود.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز گذشته اعلام کرد که نخستین خط از شبکه خط لوله نورد استریم 2 تکمیل شده و مسکو توانسته بر فشارهای آمریکا غلبه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا جای تاسف است که یک قلدر یاقی بین المللی بی فرهنگ و جنایتکار به خودش اجازه میدهد در امور جهان دخالت کند سمپاشی نماید و کشورهای اروپایی با آن سابقه فرهنگی اطاعت کرده و زیر سلطه محض آمریکا قرار بگیرند اگر جلوی لات بین المللی ایستادگی نشود این فضولی حدی نخواهد داشت و روز به روز فجیع تر خواهد گشت جهان باید تصمیم بگیرد از سلطه دلار خلاص شود
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری