بازدید 7626

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ نفر کلاه‌بردار با ۷ میلیارد و ۳۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال کلاه‌برداری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰ 03 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی شکایت ۱۰ نفر از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند فروش زمین، خودرو و جعل امضاء و چک، از آن‌ها کلاه‌برداری کرده‌اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی دقیق اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان درنهایت ۲ نفر کلاه‌بردار را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۱۰ فقره کلاه‌برداری به ارزش ۷ میلیارد و ۳۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ غلامی در پایان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار