بازدید 14121

سرویس ویژه اتاقک برای اجاره انواع ویلا راه اندازی شد

وب‌سایت و اپلیکیشن اتاقک، یک سامانه آنلاین برای ایجاد تعامل بین مهمان و میزبان است، مسافران و گردشگران می‌توانند از طریق این سامانه اقامتگاه خود را در مقصد رزرو کنند.در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های این خدمت جدید سایت اتاقک اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 02 June 2021

اتاقک پرایم

وب‌سایت و اپلیکیشن اتاقک، یک سامانه آنلاین برای ایجاد تعامل بین مهمان و میزبان است. اتاقک سعی می‌کند به صورت نظام‌مند، مشکل اجاره اقامت را برای سفر برطرف کند. مسافران و گردشگران می‌توانند از طریق این سامانه اقامتگاه خود را در مقصد رزرو کنند. در حال حاضر، وب‌سایت اتاقک خدمت جدید خود به نام «اتاقک پرایم» را معرفی کرده است. کاربران اتاقک از این پس می‌توانند با اتاقک پرایم از خدمات ویژه و متمایزی برخوردار شوند. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های این خدمت جدید سایت اتاقک اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

اتاقک پرایم چیست؟

اتاقک سامانه اجاره روزانه ویلا ویژه مسافران و گردشگران است که در چند سال اخیر توانسته مخاطبین بسیاری را جذب کند. اتاقک در ابتدا با هدف ارائه اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی فعالیت خود را شروع کرد اما با گذشت زمان به محصولات خود تنوع داد تا تمامی افراد جامعه با هر سلیقه و بودجه‌ای بتوانند محل اقامت مناسب خود را در شهرهای مختلف ایران انتخاب و رزرو کنند. 

اما در این میان افرادی هستند که تمایل دارند خدمات ویژه‌تری دریافت کنند. اتاقک به منظور پاسخ به نیاز این دسته از کاربران، به تازگی از خدمت جدیدی رونمایی کرده است. اتاقک پرایم به عنوان خدمت جدید از این وب‌سایت، تلاش دارد رزرو اقامتگاه، سوئیت و ویلا را برای کاربران خود ساده‌تر کند.

سرویس ویژه اتاقک برای اجاره انواع ویلا راه اندازی شد

ویژگی‌های اتاقک پرایم

شاید سوال شما این باشد که اتاقک پرایم چه ویژگی‌های دارد و برای استفاده از آن باید چه کرد. اتاقک ادعا دارد امکان استفاده از این خدمت جدید برای تمام کاربران فراهم می‌باشد. کاربران برای استفاده از این خدمت باید به بخش رزرو ویلا، سوئیت یا اقامتگاه بومگردی اتاقک رفته و فیلتر اتاقک پرایم را در صفحه جستجو فعال کنند یا به صفحه اختصاصی اتاقک پرایم وارد شوند. اتاقک پرایم ویژگی‌های متمایزی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

آنی بودن رزرو اقامتگاه

یکی از خدماتی وب‌سایت اتاقک، رزرو آنی اقامتگاه‌ها است. رزرو آنی یعنی کاربر بدون منتظر بودن برای تایید درخواست رزرو از طرف میزبان می‌تواند رزرو خود را قطعی کند. اکثر اقامتگاه‌های بخش اتاقک پرایم با این ویژگی ارائه شده است. در واقع کاربر با رزرو اقامتگاه از بخش اتاقک پرایم نیازی به تایید میزبان ندارد و همان لحظه می‌تواند رزرو خود را قطعی کند و با خیال راحت سفر خود را برنامه‌ریزی نماید.

امکان کنسلی با خسارت کمتر

اقامتگاه‌های سایت اتاقک برای زمانی که کاربر تمایل به کنسل کردن رزرو خود دارد، شرایط مختلفی ارائه می‌دهد. این شرایط که شامل قوانین سختگیرانه، متعادل و سهلگیرانه می‌شود، توسط میزبانان اتاقک تعیین می‌شوند. در اتاقک پرایم اغلب اقامتگاه‌ها برای کنسلی شرایط سهلگیرانه و متعادل دارند.

دسترسی سریع به اقامتگاه

اتاقک به منظور راحتی کاربران صفحه اختصاصی برای اتاقک پرایم در نظرگرفته است. کاربر با وارد شدن به بخش اتاقک پرایم تنها اقامتگاه‌های این بخش را مشاهده می‌کند و می‌تواند از میان آنها انتخاب کند. همچنین اگر کاربر در صفحه نتایج باشد، به راحتی با فعال کردن فیلتر اتاقک پرایم می‌تواند تنها اقامتگاه‌ها این بخش را مشاهده کند.

دسترسی از سایت و اپلیکیشن

اتاقک محصول جدید خود را هم در وب‌سایت و هم در اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار داده است. کاربران اپلیکیشن اتاقک برای دسترسی به خدمت جدید، تنها باید اپلیکیشن خود را آپدیت کنند.

سرویس ویژه اتاقک برای اجاره انواع ویلا راه اندازی شد

ارائه جایگزین مناسب در شهر مقصد در صورت عدم رضایت

وب‌سایت اتاقک برای شرایطی که رزرو توسط میزبانان کنسل می‌شود، تدابیری در نظر داشته است. اتاقک در این شرایط مناسب‌ترین جایگزین را به کاربر معرفی و در صورت تایید اقامتگاه را رزرو می‌کند. همچنین اگر مهمان وارد اقامتگاه شود و از اقامتگاه، ویلا یا سوئیت خود رضایت نداشت، مناسب‌ترین جایگزین را به کاربران خود ارائه می‌دهد تا سفر او با خیال آسوده انجام شود. اتاقک برای بخش اتاقک پرایم نیز این ویژگی را در نظر گرفته و به مانند گذشته مناسب‌ترین جایگزین را در صورت عدم‌رضایت به کاربران خود معرفی می‌کند.

تمیزی اقامتگاه‌ها و ارائه بسته‌های بهداشتی سپید

وضعیت بهداشتی اقامتگاه، سوئیت و ویلا مهم‌ترین نگرانی این روزهای کاربران سایت اتاقک است. اتاقک به منظور کاهش این نگرانی برای تمامی اقامتگاه‌های بخش اتاقک پرایم بسته‌های بهداشتی سپید ارائه می‌دهد. بسته‌های بهداشتی سپید شامل لوازم بهداشتی یک‌بار مصرف مانند روتختی، روبالشتی، حوله و غیره است. بسته‌های بهداشتی سپید به میهمانان اتاقک پرایم کمک می‌کند تا تجربه سفری بهتر، لذت‌بخش‌تر و بهداشتی‌تر داشته باشند.

بازگشت مبلغی از رزرو به کیف پول کاربر

یکی از ویژگی‌های اتاقک پرایم، بازگشت درصدی از هزینه پرداخت شده کاربر به کیف پولش است. زمانی که کاربران رزرو اقامتگاه‌های اتاقک پرایم خود را قطعی و هزینه آن را پرداخت می‌کنند، درصدی از آن به کیف پول اتاقکی آنها برگشت داده می‌شود. کاربران می‌توانند از این اعتبار در سفرهای بعدی خود استفاده کنند.

رزرو اقامتگاه از اتاقک پرایم

برای رزرو اقامتگاه، ویلا یا سوئیت از بخش اتاقک پرایم، باید وارد سایت اتاقک شوید و به صفحه اختصاصی اتاقک پرایم بروید تا تمامی اقامتگاه‌های اتاقک پرایم برای شما نمایش داده شود. در این صفحه مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات را وارد نماید .

سرویس ویژه اتاقک برای اجاره انواع ویلا راه اندازی شد

و در میان اقامتگاه‌ها هر کدام را که مناسب دیدید، انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در صفحه نتایج، فیلتر اتاقک پرایم را فعال کنید تا تنها اقامتگاه‌های بخش اتاقک پرایم به شما نمایش داده شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی