بازدید 16710
خلیل زاده بالاخره در حبس، دست از رياست هیات مدیره آبی‌ها کشید

موافقت سلطانی‌فر با استعفای رفیق زندانی‌اش از استقلال!

با وجود بازداشت اسماعیل خلیل زاده کلنگستانی در پرونده کارخانه ابریشم گیلان، سلطانی‌فر حاضر نشده بود او را از ریاست هیات مدیره استقلال عزل کند تا اینکه امشب به بهانه استعفای او، از رفیق گیلانی‌اش دل کند!
کد خبر: ۱۰۵۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸ 01 June 2021

رئیس هیات مديره باشگاه استقلال، که قبل از پیوستن به این‌ تیم پرهوادار، هیچ نام و نشان خاصی در فوتبال سطح اول کشور نداشت، سرانجام به اجبار از سمت خود کنار رفت.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ اسماعیل خلیل زاده که به عنوان عضو اقتصادی جهت باز کردن گره‌های مالی استقلال، به هیات مدیره این باشگاه اضافه شده بود، بدون اینکه کمکی به خزانه همیشه خالی این باشگاه بکند، با لطف رفیق قدیمی اش در فوتبال اسم و رسمی به هم زد و آنقدر کنار نکشید که به دلیل بازداشت شدن در یک پرونده اقتصادی کلان، مجبور شد که این صندلی جذاب را رها کند.

موافقت سلطانی‌فر با استعفای رفیق زندانی‌اش از استقلال!

پرونده غول‌پیکر ابریشم گیلان و نقش خطرناک خلیل‌زاده

خلیل زاده کلنگستانی که گفته می‌شود، مالک یکی از هتل‌های معروف گیلان است، در زمان استانداری سلطانی فر در این استان شمالی، در جریان واگذاری‌ها، صاحب کارخانه بزرگ ابریشم گیلان شد و حالا با پرونده‌ای که در همین رابطه باز شده، حبس است.

جالب اینکه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان باز هم این مدیر معتمد خود را برکنار نکرد و امروز اعلام شد، با استعفای اسماعیل خلیل زاده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال موافقت شده است و این موضوع را برای طی مراحل قانونی و تعیین جانشین به مجمع شرکت فرهنگی ورزشی استقلال منعکس کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که چند روز قبل استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده بود، با موافقت وزیر ورزش و جوانان از این هیات مدیره کنار رفت.


خلیل‌زاده کلنگستانی و شرکت مشکوک فدراسیون

خلیل زاده کلنگستانی که در ماجرای رفتن استراماچونی از استقلال، سیبل اصلی هواداران بود، با زیرکی خود را از ماجرا کنار کشید و نشان داد که شم قدرتمندی در بهره برداری از منافع اقتصادی فوتبال دارد. او در کوتاه‌ترین مدت با گرفتن ارتباط نزدیک با مهدی تاج، به عنوان عضو هیات مدیره شرکت سازمان اقتصادی فوتبال منصوب شد که با حضور صادق درودگر به عنوان مدیرعامل، قرار بود کار‌های زیادی در حوزه پولی و مالی و بازرگانی در فوتبال کشور انجام دهد، اما با افشاگری به موقع سایت تابناک، ماجرا لو رفت و این شرکت نیز طبق ادعای برخی مدیران قبلی فدراسیون فوتبال، منحل شد.


چه مدبری از قوطی سلطانی‌فر بیرون می‌آید؟

گفته می‌شود جانشین خلیل زاده در هیات مدیره استقلال به زودی معرفی می‌شود. هیات مدیره‌ای که به شدت درگیر اختلاف و تفرقه است و در غیاب خلیل زاده، بیشتر اعضایش تمایل به عزل مدیرعامل دارند. استعفای جمعی هیات مدیره پرحاشیه استقلال هم توسط سلطانی فر رد شد تا بار دیگر به سرنشینان اتوبوس مدیران تمام ناشدنی وی اضافه نشود.

موافقت سلطانی‌فر با استعفای رفیق زندانی‌اش از استقلال!

مسعود سلطانی فر با رکوردی دست نیافتنی در تغییرات و عزل و نصب‌ها در استقلال و پرسپولیس، نام خود را به عنوان یکی از ضعیف‌ترین مدیران ورزش کشور در طول تاریخ ثبت کرده و حالا بعد از افتضاح رسول پناه دندانپزشک اش در پرسپولیس، با رسوایی رفیق دیگرش در استقلال، به پایان دوران وزارتش رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
روحانی متشکریم
انتخاب درست و ثبات مدیریت در ورزش مخصوصا در این دو تیم
منحصر به فردید خودتون هوادارتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
اصرار داره این هیئت مدیره ای که چشم ندارند همدیگه رو ببینند در استقلال بمونند تا به آرزوی دیرینه اش برسه و استقلال رو نابود کنه. در دوره وزرات این آدم استقلال تو فصل نقل و انتقال یا مدیر نداره یا مربی . الان چند فصله که بازیکنان بدنسازی ندارن . بازیکن جدید نمیگیرن. اگه هم میگیرند از ته مونده و برگشتی های پیروزی هست
خلیل زاده گیلانی نیست، اردبیلیه
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
لنگستان، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان صومعه‌سرا در استان گیلان ایران است. کلنگستان از توابع طاهرگوراب است و در میان روستاهای معاف وزیری، زیکسار ،ملکسر و شهر شاندرمن قرار دارد.

بفرمایید گیلانی ها مردم شریفی هستند که ما هم تایید میکنیم اما خوب و بد همه جا پیدا میشه
این وزیر به کجا وصله خدا میدونه این قدر خرابکاری داره هیچ کی نسیت بهش بگه بالای چشمت ابروست
عامل کل عقب ماندگی های پر افتخار ترین تیم ایرانی در اسیا همین اقای سلطانی فر میباشد که لیگ را فدای تیم مورد علاقه اش کرده است
جالب مجلس انقلابی ست که در مقابل این وزیر که بی کفایت ترین وزارت کل دوران بود سکوت عجیبی کرده!!
تعدادی از میوه های باغ سلطانی فر:
1. محرومیت فدراسیون جودو
2. نابودی کشتی ایران
3. نابودی وزنه برداری ایران
4. فراری دادن کارلوس کی روش از ایران بخاطر علاقه شخصی یه یک تیم خاص که نتیجه اش حال و روز فعلی تیم ملی شده.
خواهشا منتشر کنید
خلیل زاده بعد از رسیدن به آرزویش که همانا مشهور شدن بود حالا دیگه بایستی برود دنبال شغل اصلیش که همانا هتل داری و مدیریت مسافرخانه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
ای کاش درآمد ایشون فقط از هتلداری بود!!!؟؟ هتلداری فقط یه پوشش هست
ایشان در خدمت رسانی زمانی که استاندار گیلان بودند هیچ وقت از یاد مردم این خطه و مردم گیر کرده در سرما سال ۸۴ نمی رود متوانید بپرسید همزمان کجا تشریف داشتند
هنوز صد روز دیگه مونده و وقت کافی برای خرابتر کردن اوضاع داره.
فوتبال مافیایی.آقای سلطانی فر بعدا باید جوابگو باشی کمتر از دو ماه دیگر این ریاست هم برات نمیمونه
یکی از دلایل ریشه دار بودن فساد در کشور عدم برخورد با مدیران فساد در زمان تصدی پست و یا پس از برکناری است. آیا با آقای سلطانی فر و رییس وی روحانی برخورد خواهد شد؟
رفاقت اینها بدون دلیل نیست. قوه قضائیه باید در پرونده خلیل زاده پای سلطانی فر و نقش او در فسادهای ایشان را بررسی کند
اين وزير نابلد ميخواد به وعده اى كه داده عمل كنه و قبل از رفتنش استقلال رو نابود كنه
مجلس انقلابی و کارآمد چه کار میکند؟
سوئ مدیریت و ترک فعل از سوی وزیر ورزش
سلطانی فر استقلال رو بیچاره کرد
اقای سلطانی فر باغث عقب افتادگی تیم با اصالت استقلال شدی ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل