کاندیداها باید برنامه مطلوبی برای برون رفت از وضعیت فعلی ارائه دهند

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس گفت: رئیس جمهور آینده باید بداند که تکیه به توانمندی های داخلی و اتکا به جوانان مستعد راه کار مشکلات کشور خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 29 May 2021

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس گفت: رئیس جمهور آینده باید بداند که تکیه به توانمندی های داخلی و اتکا به جوانان مستعد راه کار مشکلات کشور خواهد بود.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 اشاره کرد و گفت: اخیرا رهبری انقلاب شاخص های یک انتخاب اصلح را مطرح کردند و تاکید جدی نیز روی آن داشتند؛ لذا در حال حاضر انتخابات بسیار حیاتی است و البته اولین رئیس جمهوری هم خواهد بود که پس از بیانیه گام دوم انقلاب مردم به آن رای خواهند داد.

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس افزود: در این چندسال اخیر شرایط سختی ایجاد شده که همه این مسائل به دلیل وضعیت نابسامان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حاکم بر جامعه شکل گرفته است؛ بنابراین باید شخصی، رئیس جمهور شود که خسارات این چندسال اخیر دولتمردان را جبران کند.

وی اظهار کرد: یکی از مولفه های اصلی رئیس جمهور این بوده اعتقاد و اعتماد قلبی به مردم داشته باشد؛ لذا کاندیداهای اتوکشیده نمی توانند ادا و اطوار مردمی بودن را دربیاورند؛ ضمن اینکه مردم هم تشخیص خواهند که چه کسی نیروی جهادی، مردمی و انقلابی است.

بابایی کارنامی بیان کرد: کشور به رئیس جمهوری نیاز دارد که تمام هم و غم خود را به ظرفیت های داخلی معطوف کند و نباید به بیرون از مرزها دل بسته باشد؛ ناگفته نماند وضعیتی که در حال حاضر در کشور شاهد آن هستیم به این دلیل بوده که دولتمردان همه توان خود را به مذاکره با غرب و آمریکا گره زدند و توجهی به نخبگان و شایستگان کشورمان نداشتند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: کاندیداها باید برنامه مطلوبی برای برون رفت از وضعیت فعلی ارائه دهند و در حقیقت می‌بایست نقشه راه طراحی کنند؛ زیرا مردم نگران هستند و باید به گونه ای عمل شود که دغدغه ملت مرتفع شود.

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس اظهار کرد: رئیس جمهور آینده باید بداند که تکیه به توانمندی های داخلی و اتکا به جوانان مستعد راهگشای مشکلات کشور خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر