بازدید 5554

تبریک حزب‌الله لبنان به بشار اسد

حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای پیروزی مجدد بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴ 29 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم سوریه‌ پس از اینکه بارها و بارها با فداکاری و مواضع ثابت خود تعهد کاملشان را نسبت به وحدت ملی و رد تبعیض و تفرقه نشان دادند، این بار با حضور پرشکوه در پای صندوق‌های رای تاکید کردند به گزینه سیاسی که سوریه در طول تاریخ جدید خود برگزیده؛ یعنی پایبندی کامل به آرمان فلسطین، مقابله با اشغالگری و تجاوز و مخالفت با خیانت و تروریسم متعهد هستند.

این حزب در بیانیه خود آورده است: امیدواریم که سال‌های آینده فرصتی بزرگ برای بازگشت سوریه به جایگاه طبیعی و پیشتاز خود در جهان عرب و در سطح بین المللی باشد و همه امیدهای مردم سوریه به سعادت و شکوفایی محقق گردد، تلاش‌ها برای بازسازی این کشور و بازگشت آوارگان مثمر ثمر واقع شده و این مسیر با آزادسازی بقیه مناطق تحت اشغال تروریسم تکمیل شود.

حزب‌الله لبنان اظهار داشت که گرمترین و صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به بشار اسد و مردم برادر سوریه به خاطر انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهور سوریه عرض می‌کند.

در این بیانیه آمده است: انتخابات سوریه مانند یک همه پرسی گسترده مردمی و سیاسی بود که با مشارکت گسترده مردم برگزار شد و تظاهرات‌های مردمی قبل، در حین و بعد از روند انتخابات به مثابه جشن ملی بزرگی بود که در سرتاسر سوریه آزاد شده از چنگال اشغالگران و تروریسم برگزار شد.

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه پس از کسب ۹۵.۱ درصد آرا برای چهارمین دوره رئیس جمهور سوریه شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر