بازدید 9207
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد:

تداوم افزایش خروج وسایل نقلیه از پایتخت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از افزایش خروج ۳۲ هزار و ۵۱۶ وسیله نقلیه نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: طبق آمار خروج وسایل نقلیه از پایتخت تداوم دارد.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ 28 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر، عادل مصدقی در خصوص وضعیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان تهران به صورت سنگین در جریان است.

مصدقی در تشریح جزئیات بیشتر وضعیت راه‌های استان تهران گفت: تردد در محور‌های محور هراز (پیست آبعلی-مبارک آباد)، محور بومهن-تهران (پلیس راه جاجرود)، آزادراه تهران-پردیس (تونل ۴)، محور فیروزکوه-تهران (شلمبه)، محور فشم-زردبند (حاجی آباد)، گردنه قوچک (به سمت لشگرک)، محور امام زاده داود (سولقان)، محورشهریار-تهران (قبل از شهر قدس) به صورت سنگین در حال انجام است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در خصوص ورودی‌ها و خروجی‌های وسایل نقلیه از استان تهران نیز افزود: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران از ساعت صفر بامداد پنجشنبه ۶ خرداد تا ساعت ۱۸ تعداد ۲۳۳ هزار و ۲۹۸ عدد و جمع خروجی از استان نیز تعداد ۲۸۳ هزار و ۱۷۴ وسیله تخمین زده شده بود که این آمار‌ها برای امروز ۷ خرداد به ۲۶۸ هزارو ۱۵۴ عدد وسیله نقلیه ورودی و ۳۱۵ هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه خروجی به ثبت رسیده که مجموعاً نسبت به روز گذشته با افزایش ۳۲ هزار و ۵۱۶ وسیله نقلیه خروجی روبرو هستیم.

وی در ادامه عنوان داشت: بیشترین تردد با مشاهده ۲۲۵ هزار و ۱۹۶ وسیله نقلیه در آزادراه تهران - کرج و کمترین تردد با مشاهده ۲۳ هزار و ۱۰۳ وسیله نقلیه در محور شهریار- ملارد بوده است.

مصدقی بیان داشت: بیشترین ترافیک طی روز‌های اخیر مربوط به تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی