بازدید 5841

ریزش مرگبار آوار در کانال حفاری شده

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از ریزش مرگبار آوار در یک کانال حفاری شده در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 28 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر ریزش مرگبار آوار در یک کانال در شهرری اظهار کرد: ساعت ۹:۵۳ صبح امروز (۶ خرداد) یک مورد حادثه ریزش دیواره‌های یک کانال در شهرری، جاده امین‌آباد، جنب دانشکده دامپروری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه یک پروژه عمرانی بود که در آن به عرض تقریباً هشت و عمق ۶ متر به منظور انتقال آب در بخش‌های جنوبی تهران و قرار دادن لوله، حفاری صورت گرفته بود.

وی تصریح کرد: در حالیکه کارگران در این کانال مشغول کار بودند، به یک‌باره بخشی از دیواره تخریب و مردی ایرانی حدوداً ۴۸ ساله زیر حجم زیادی از خاک در آن محبوس شده بود.

ملکی ادامه داد: با توجه به اینکه پروژه عمرانی و فعال بود، عملیات آواربرداری در آنجا با استفاده از کمک بیل مکانیکی صورت گرفت و آتش‌نشانان با ایمن‌سازی کامل و سپس به صورت دستی عملیات آواربرداری را ادامه دادند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: آتش‌نشانان موفق شدند این فرد را از زیر آوار خارج کنند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد وی متأسفانه جان خود را از دست داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار