بازدید 1946

حواشی دیدار پاراگوئه - اسلوواکی

اسلواكي حريف بسيار سختي است كه تو را وادار مي‌كند تا دست به ضد حمله‌هاي سريع بزني. اما آنها نتوانستند ما را غافلگير كنند. ما گام بزرگي به جلو برداشتيم و تا هدف اوليه‌مان فاصله‌ي كوتاهي داريم.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۵ 20 June 2010
سرمربي تيم ملي فوتبال پاراگوئه گفت: با كسب برد مقابل اسلوواكي گامي بزرگ و اساسي براي صعود برداشتيم.

به گزارش فارس و به نقل از سايت فيفا، جراردو مارتينو اظهار داشت: فكر مي‌كنم قدم اساسي در راه صعود از گروه خود را با برد 2 بر صفر برابر اسلوواكي برداشتيم. اين برد براي ما از جنبه‌هاي گوناگون اهميت زيادي دارد. از لحاظ روحي براي تيم شرايط خوبي را فراهم مي كند و بازيكنانم با اميد و انگيزه افزون‌تر راهي بازي سوم مقابل نيوزيلند مي‌شوند.

وي افزود: دراين گروه كه قدرت‌ ها خيلي به هم نزديك است، كسب چنين نتيجه‌اي بسيار حائز اهميت است. اكنون 4 امتياز داريم و مي‌توانيم براساس آن صعود خود را هموار كنيم.


وايس‌: ‌بخاطر دو اشتباه محكوم به شكست شديم
سرمربي تيم ملي فوتبال اسلوواكي گفت: تيم من بخاطر دو اشتباه مقابل پاراگوئه مغلوب شد.

به گزارش سايت فيفا، ولاديمير وايس اظهار داشت: در بازي با پاراگوئه‌‌اي‌ها، همه چيز تيم من خوب بود و تنها دو اشتباه داشت. دو اشتباهي كه منجر به باخت تلخي از تيم حريف شد.

اين مربي 45 ساله افزود: برخلاف بازي نخست،‌ در ديدار با حريف آمريكايي متاسفانه تيم من در نقاط مختلف خود، تحرك و تلاش لازمه را نداشت. از اين جهت انتظار تلاش بيشتري داشتم. در مقابل، تيم حريف وضعيت برتري داشت.

وي در مورد حريف اظهار داشت: آنها از كيفيت برتري برخوردار بودند و بايد اعتراف كنم كه شايسته برد در اين جدال بودند. من اين پيروزي را به تيم پاراگوئه تبريك مي‌گويم.


هافبك اسلواكي:‌ نمي‌دانم مشكل ما چه بود   
كاپيتان تيم ملي فوتبال اسلواكي گفت: ما نتوانستيم از فرصت‌هايمان استفاده كنيم.

به گزارش ايسنا، مارك هامسيك پس از شكست 2 بر صفر اسلواكي برابر پاراگوئه گفت: ما بد بازي نكرديم؛ اما نتوانستيم از فرصت‌هايمان استفاده كنيم، در حالي كه آنها از موقعيت‌هاي گل خود بهره بردند، اين تفاوت دو تيم بود.

ميروسلاو اشتوش ديگر بازيكن اسلواكي هم گفت: صادقانه بگويم نمي‌دانم مشكل ما چه بود. هافبك اسلواكي ادامه داد: ما به ويژه در خط دفاع اشتباه‌هاي زيادي را انجام مي‌دهيم. مي‌دانستيم كه پاراگوئه حريف بسيار شكست‌ناپذيري است؛ اما موفق نشديم تا براي خودمان به اندازه كافي موقعيت گلزني فراهم كنيم.


داسيلوا: همه چيز در دستان ماست   
خوستو ويار گفت: پيروزي مهمترين نكته است و عملكرد شخصي من اهميتي ندارد.

به گزارش ايسنا، دروازه‌بان و كاپيتان تيم ملي پاراگوئه پس از پيروزي 2 بر صفر تيمش برابر اسلواكي گفت: ما در بازي برابر حريفي دشوار نمايش بسيار خوبي را ارائه داديم. برديم چرا كه در نيمه نخست خيلي زود به گل رسيديم. برديم چون هرگز صبرمان را از دست نداديم؛ چه زماني كه صاحب توپ بوديم و يا زماني كه آن را در اختيار نداشتيم و در پايان پيروز شديم چون از چهار يا پنج فرصت‌مان دو بار استفاده كرديم.

مدافع تيم ملي فوتبال پاراگوئه هم گفت: ما اكنون تا رسيدن به نخستين هدف‌مان فاصله كوتاهي داريم. پائلو داسيلوا پس از پيروزي 2 بر صفر پاراگوئه برابر اسلواكي عنوان كرد: بازي كاملي را انجام داديم. خيلي زود به گل رسيديم. به خوبي دفاع كرديم و بعد در ادامه به موقع گل تعيين كننده را به ثمر رسانديم.

داسيلوا ادامه داد: اسلواكي حريف بسيار سختي است كه تو را وادار مي‌كند تا دست به ضد حمله‌هاي سريع بزني. اما آنها نتوانستند ما را غافلگير كنند. ما گام بزرگي به جلو برداشتيم و تا هدف اوليه‌مان فاصله‌ي كوتاهي داريم.

مدافع پاراگوئه درباره آخرين ديدار اين تيم در دور گروهي رقابت‌هاي جام جهاني هم گفت: در بازي با نيوزيلند همه چيز در دستان ماست. با همين ذهنيت به ميدان مي‌رويم تا پيروز شويم و با نيروي خودمان راهيابي به دور بعد را رقم بزنيم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر