بازدید 16773

علی لاریجانی: دلایل رد صلاحیت را به من نگفتند

علی لاریجانی گفت: ایرانِ قدرتمند نیاز به وفاق دارد؛ نه اینکه چند نفر بگویند جبهه انقلاب هستیم؛ یعنی بقیه نیستند؛ غلط است.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 27 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، علی لاریجانی، عصر دیروز در نشست خداحافظی با رقابت‌های انتخاباتی گفت: قائم‌مقام آقای جنتی گفته دلایل ردصلاحیت‌ها را به کاندیداها ارائه کرده‌اند، درحالی که به من هیچ نگفتند. واقعا متاسفم. مشکل‌شان چیز دیگری است؛ جور کردن دلایل ردصلاحیت، عجیب است. خوشحالم از این اتفاق؛ در جهت دیگر کار خواهم کرد. کار باید در راه اعتلای ایران باشد.

وی ادامه داد: ایرانِ قدرتمند نیاز به وفاق دارد؛ نه اینکه چند نفر بگویند جبهه انقلاب هستیم؛ یعنی بقیه نیستند؛ غلط است. باید وفاق در داخل را جدی بگیریم؛ والا باید لنگر انداخت به نیروی خارجی. بنی‌صدر هم رهبران صدر انقلاب را حذف کرد اما به خود آمدند و نگذاشتند. نباید مایوس شد.

رئیس سابق مجلس گفت: ما برای نگاه عقلانی به حکمرانی و اداره کشور بر اساس علم آمده بودیم. حکمرانی مطلوب بدون اقتصاد مطلوب ناممکن است؛ باید مردم زندگی قابل‌ پیش‌بینی داشته باشند. حکومت باید با مردم حرف روشن بزند.

لاریجانی گفت: نهادهای حاکمیتی در پوشش حکمرانی عقلانی قرار گیرند. نباید خود را به رهبری متصل کنند، بلکه باید از عقلانیت برخوردار باشند و خودشان بتوانند از تصمیمات و اقدامات‌شان دفاع کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱۷
به داد اساتيد دانشگاه آزاد برسيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
چی میگی ؟ زیر هر خبر این کامنت رو گذاشتی. اگر برات نمیصرفه ول کن برو چارراه استانبول
حقته
یک عمر دلسوزان و عقلای این مملکت این مسائل را به امثال شما گفتند و تذکر دادند ولی شما هم تا در مسند قدرت بودید گوش شنوایی نداشتید خاصیت گرد بودن زمین همینه
تا قبل از رد ایشون همه چیز خوب بود اما الان .....
چند دوره لاریجانی رییس مجلس بود تازه یادش اومده مردم اقتصاد مطلوب میخوان.خب چرا اون موقع کاری نکرد. حالا هم اگه کل دنیا تایید صلاحیتش کنن مردم بهش رای نمی دن
خیلی دیر فهمیدی اونم وقتی تو رو هم پیاده کردن وگرنه حالا حالاها متوجه نمی شدی!
زمانی شما هم در برابر همه این حق کشی ها سکوت می کردید، و اکنون که خودتان در کوزه، ببخشید در حق کشی افتادید، نباید اعتراضی کنید!!!
دلیلش اینه که دختر خانمتون چندین ساله در امریکا تشریف دارن و کسی مرگ بر آمریکا رو از رییس جمهوری که دخترش تو امریکاس نمیپذیره.
آقای لاریجانی خسته نشدی شما ؟؟؟

40 ماشااله از این پست و صندلی به آن پست و صندلی

شما هرچه که در چنته داشتین صرف آبادانی این کشور شده ... مملکت گل و بلبلی که همه در آن مشغول زندگی هستیم از لطف عملکرد شما و همکاران شما هست

کارخانه های فعال محیط زیست آباد شادی و شور دل خوشی مردم ارزش پول و سرمایه ایرانی و هزاران نعمتی که شما و همکاران شمابرای مردم ایران به ارمغان آورده اید

دیگر بس است

خواهشا خود را بازنشسته کنید

بگذارید دیگران هم چند صبایی مدیریت کنند خودشان و اطرافیانشان را به سر و سامان برسانند
خودت دلیلش رو خوب می دونی. اگه واقعا منزهی همین الان اعلام کن که شورای نگهبان می تواند به همه دلیل رو اعلان عمومی کند ببینم جرات داری.
خجالت هم خوب چیزی است . کسی که دخترش در امریکا در حال لذت بردن از زندگیش است نمیتواند رئیس جمهور کشور ضد امریکایی باشد
من که هیچکاره هستم خدمت شما عرض می کنم
وجود شما برای انتخاب دیگری مزاحمت ایجاد می کرد
دسیسه دشمن و استکبار جهانی است
قبلا می خواستم رای بدم ولی الان یجورایی خوشحال شدم لاریجانی رد صلاحیت شد، چون دیگه دلیلی برای شرکت در انتخابات ندارم و تکلیف از من ساقط شد.
توي اين 40 سال كه از همه مهمتر رئيس مجلس بوديد چرا فكر مردم و به قول خودتان اعتلاي ايران نبوديد ؟
اگه واقعا"دلسوز مردم و ايران هستيد و ميخواستيد كاري انجام بديد توي اين 40 سال انجام ميداديد.

مردم ايران فهميم هستند و گول حرفاي شما رو نميخورند!!!!
کاملا مشخصه رقبای اصلی برای انتخاب صد درصدی رئیسی حذف شدند هر چند از نظر مردم فرقی هم نداشت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان