بازدید 15372
۷

آخرین آمار کرونا در ایران تا چهارم خرداد/ ۲۰۸ بیمار دیگر بدرود حیات گفتند تا شمار جان باختگان کووید ۱۹ در کشورمان از مرز ۷۹ هزار تن بگذرد

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۳ میلیون و ۱۴۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۶۹۵ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 25 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون دو میلیون و ۶۷۵ هزار و ۵۹۴ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۴۷۰ هزار و ۴۶۸ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۳ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۶۲ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۸۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۷۱۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۸۵۵ هزار و ۳۹۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۰۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۹ هزار و ۵۶ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۲۸ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۶۹۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۹ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۳۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان با کمی کاهش ۳.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۸ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ولی اقای نمکی که میگه بهترین عمل کرد مال کشور ما است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
ایشان عملکرد عاشقانه خودش را میگوید !!؟
ولی اقای نمکی که میگه بهترین عمل کرد مال کشور ما است
یعنی یکی از این نامزدها ریس جمهور میشود . پس کرونا بیا من را هم بگیر که واقعا از خوشی ذوق زده شدم . اصلا در این 42 سال نامزدهای یک دست از یک جناح کنار هم ندیدم .
بود و نبود وزارت بهداشت هیچ فرقی در امار ندارد.. کرونا هر کاری خواست انجام داد و مانند بسیاری از کشورها هن رو تمام شدن هست. مگر در عراق و پاکستان کاری صورت گرفت؟ خیر.. اما حتی مرگ کمتر از ایران است
روز انتخابات روز جشن بدون کرونا خواهد بود
با تزریق روزانه ۷۵هزار دوز هزار روز طول میکشه تا همه دوز اول رو بزنن!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها