بازدید 5226

کمیته المپیک: برای پول دادن به کشتی هیچ شرط مدالی نداریم

کد خبر: ۱۰۵۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 24 May 2021

سید رضا صالحی امیری در آستانه المپیک صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کشتی گفت: روزی را پیش بینی می‌کنم که کشتی ۸ مدال را خواهد آورد و باید آن روز را جشن بگیریم!

سید رضا صالحی امیری افزود: نوع نگاه ما معامله گرایانه نیست، وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته و وزارت و نه دولت هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه‌ای حاصل شود برای ما ارزشمند است.
رییس کمیته ملی المپیک گفت: همه فدراسیون‌ها در اردوی داخلی و خارجی هستند. کشتی را امروز جداگانه دیدیم و ۱۴ رئیس فدراسیون هم جلسه مشترک با نوبخت برای حل مشکلات دارند. باور دارم ورزش مرداد ماه کام ملت را شاد خواهد کرد.
صالحی‌امیری درباره روز سوم خرداد گفت: آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان را تبریک می‌گویم. آنچه به دعوت فدراسیون کشتی اتفاق افتاد حضور نوبخت بود که در فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست. او مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد. کشتی امید ما در المپیک است و حمایت از کشتی همراه با درخشش در توکیوست و باید دولت و اسپانسر‌ها نیز به کمک کشتی بیایند.
او با اشاره به منابع مالی کمک شده به کشتی گفت: ۴ منبع مالی وارد کشتی شده که یک منبع کمیته است. وزارت ورزش هم کمک کرده و نوبخت معادل ۳۰ میلیارد پذیرفت که کمک کند و اسپانسر‌ها هم ورود کردند. جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. امیدوارم و باور دارم کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل