بازدید 5714

هشدار نماینده قائمشهر به فدراسیون درباره تغییر نتیجه سایپا

کد خبر: ۱۰۵۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 23 May 2021

کیوان مرادیان در خصوص تصمیم گیری فدراسیون نسبت به دیدار سایپا - پیکان حرف زد.

به گزارش تابناک ورزشی، کیوان مرادیان نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی درخصوص اتفاقات چند روز اخیر درباره تصمیم‌ گیری فدراسیون نسبت به دیدار پیکان و سایپا که نقش تعیین‌ کننده‌ای در نیمه پایین جدول دارد، ضمن تاکید بر لزوم رعایت عدالت از سوی فدراسیون‌نشینان گفت:

تیم فوتبال نساجی مازندران جزو تیم‌های انگشت‌شماری است که سابقه بیش از ۶۰ ساله و پشتوانه‌ای مردمی با جامعه آماری میلیونی در شمال ایران دارد، نگاه مراجع فوتبالی باید نسبت به همه تیم‌ها یکسان باشد و احیاناً حقی از هیچ تیمی تضییع نشود.

مرادیان درخصوص اتفاقات عجیب در دیدار شائبه‌ برانگیز پیکان و سایپا افزود:

با توجه به نظر بسیاری از کارشناسان و حقوق‌ دانان ورزشی نسبت به این اتفاق ظاهراً غیرفوتبالی، نباید مسئولان مربوطه بدون در نظر گرفتن منافع دیگر تیم‌ ها، امتیاز ویژه‌ ای برای سایپا قائل شوند. جزئیات این ماجرا را رسیدگی کردیم و اشراف کامل به این اتفاق داریم.

 نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه هشدار می‌دهم مبادا روابط پشت پرده جای اعمال درست قانون را بگیرد و مبادا حقی در این میان ضایع شود، تصریح کرد:

هر گونه رفتار ناعادلانه در ارتباط با این موضوع تبعات گسترده اجتماعی در میان جامعه هواداری دارد و از هواداران فهیم نساجی نیز قدردانی می‌کنیم که تاکنون حضوری فعال، آگاهانه و مدبرانه با حفظ متانت اجتماعی داشته‌ و ضمن پیگیری‌های جدی، اجازه بهره‌برداری‌های سوء به کسی نداده‌اند.

مرادیان با اعلام اینکه خدا را شاکریم با حضور آیت‌الله رئیسی در راس دستگاه قضا این امید به مردم عزیزمان القا شد که برخوردی قاطعانه با مفاسد، رانت‌ها، زد و بندها و تضییع حقوق عمومی، صورت خواهد گرفت، افزود: 

تیم نساجی به‌عنوان تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر مخاطبان و دنبال‌کنندگانی میلیونی دارد و قطعاً اگر مسئولان فدراسیون فوتبال بخواهند رفتاری جانبدارانه داشته باشند، ضمن پیگیری این موضوع از مجلس و وزیر ورزش، پرونده رسیدگی به تخلفات فدراسیون فوتبال به‌طور جدی دنبال خواهد شد.

مرادیان با اشاره به اینکه فوتبال امروز به‌عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی، نگاه آحاد جامعه را به خود جلب کرده و از جایگاه رسانه‌ای بالایی برخوردار است، تاکید کرد:

اهمیت عهده‌داری مسئولیت در این بخش بسیار بالاست و کوچک‌ترین تخلفی در بخش کلان از جمله تبانی، ناعدالتی و پایمال کردن حقوق تیم‌های شهرستانی نباید در آن مشاهده شود.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی رفتار مجری برنامه تلویزیونی درخصوص اعلام غیررسمی رای بازی پیکان و سایپا را ناپخته و غیرحرفه‌ای خواند و گفت: 

مسئولان صدا و سیما باید نظارتی جدی در این زمینه داشته باشند، گاهی یک کلمه حرف نابجا در رسانه ملی با این ظرفیت عظیم اطلاع‌رسانی، یک استان و یا یک منطقه بزرگ کشور را درگیر می‌کند. از سویی مردم هم اذعان دارند وقتی مسئله‌ای محرمانه از تلویزیون اعلام می‌شود حتماً اتفاقاتی پشت پرده درحال شکل‌گیری است.

مرادیان در پایان با عنوان اینکه باز هم به مسئولان ذی‌ ربط ورزشی کشور هشدار می‌دهم در این اندک زمان باقی‌مانده عمر دولت خاطرات بدی از خود بجا نگذارند، افزود: 

با توجه به حواشی و اتفاقاتی که این‌روزها در فوتبال کشور رخ داده که متاثر از بحث مدیریتی آن است، حتماً رسیدگی به این دغدغه را در دستور کار قرار می‌دهیم و مثل همیشه تاکید می‌کنم که به هیچ وجه در راستای دفاع از حقوق مردم کوتاه نخواهم آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها