بازدید 15134

هزینه تور استانبول زمینی چقدر است

کد خبر: ۱۰۵۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 23 May 2021

هزینه تور استانبول زمینی چقدر است

از تورهای پر طرفدار به‌خصوص در ایام عید نوروز، تور استانبول است. کشور ترکیه به‌واسطه همسایگی با ایران و عدم‌نیاز به تهیه ویزای توریستی از دلایل عمده‌ای هستند که گردشگران ایرانی را به‌سمت ترکیه جذب می‌کند. البته وجود جاذبه‌های توریستی متعدد، ارزان بودن هزینه‌های مربوط به تور استانبول و نزدیکی از نظر فرهنگ میان دو کشور را نباید از خاطر برد. اگر به هر دلیلی می‌خواهید با تور استانبول زمینی پا به کشور ترکیه بگذارید، لازم است قبل از هر چیزی از قیمت تور استانبول زمینی، وضعیت آب‌وهوایی استانبول و نکات لازم برای سفر به جمهوری ترکیه مطلع شوید. برای اطلاع از قیمت تور استانبول می‌توانید به صفحه رسمی یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه و با خیالی مطمئن تور استانبول زمینی را رزرو کنید.

استانبول از نظر شرایط آب‌وهوایی

بهترین زمان برای سفر به استانبول از نظر شرایط آب‌وهوایی فصل بهار یا همان عید نوروز است. در این فصل استانبول آب‌وهوای معتدل و خنکی دارد و فرصت فوق‌العاده‌ای برای استانبول‌گردی و تفریح است. در بازه‌ زمانی بهار تا تابستان، بیش‌ترین تعداد مسافران به استانبول سفر می‌کنند. با افزایش سفرها در این ماه‌ها، هزینه تور استانبول و قیمت کالاها به مراتب از دیگر ماه‌های سال افزایش می‌یابد. بهترین فصل‌ها برای سفر به استانبول با صرف حداقل هزینه‌ها، فصل پاییز و زمستان است. در این ماه‌ها به‌دلیل سردی هوا و بارش برف تعداد گردشگران کاهش یافته و هزینه‌های تور استانبول با افت قیمت چشم‌گیری روبرو هستند. در این دو فصل استانبول میزبان مسافران کم‌تری است و شلوغی زیادی در فضای شهر دیده نمی‌شود.

هزینه تور استانبول زمینی چقدر است

قیمت تور استانبول زمینی

برای رفتن به استانبول با چند روش (هواپیما، قطار و اتوبوس) می‌توانید به این کشور سفر کنید که هرکدام از این تورها بسته به نوع وسیله جابه‌جایی، تعداد ستاره‌های هتل، خدمات تور و زمان سفر به استانبول قیمت متفاوتی دارند. تور استانبول زمینی همانند تور هوایی استانبول طرفداران خودش را دارد و بسیاری از گردشگران ایرانی به‌دلیل ارزان بودن هزینه تور استانبول زمینی این تور را برای سفر به استانبول انتخاب می‌کنند. در این میان عده‌ای هستند که برای کسب تجربه جدید یا ترس از پرواز تمایل بیش‌تری نسبت به تور استانبول زمینی از خود نشان می‌دهند. در ادامه با علی بابا همراه باشید تا با تور استانبول زمینی از طریق قطار و اتوبوس آشنا شوید و سفری دور از استرس و نگرانی به استانبول داشته باشید.

سفر به استانبول با قطار

سفر با قطار همواره یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای جابه‌جایی بوده و بیش‌تر مسافران قطار را برای مسافرت انتخاب می‌کنند. قطار ایمن‌ترین وسیله برای سفر به استانبول است؛ به‌خصوص اگر می‌خواهید یک سفر کم هزینه و دور از استرس در تور استانبول داشته باشید. گفتنی است فقط از مبدا تهران یا تبریز می‌توانید به مقصد استانبول بروید؛ ولی در این میان برای رسیدن به شهر استانبول باید در دو ایستگاه (وان-آنکارا) پیاده شوید.

قطار تهران-وان در روزهای یکشنبه (ساعت حرکت از تهران 12:30) و چهارشنبه هر هفته (ساعت حرکت از تهران 21:30) در مدت زمان تقریبی 23 ساعته انجام می‌پذیرد. این قطار پس از ورود به تبریز مسافرگیری کرده و با طی مسافت 110 کیلومتری به شهر وان ترکیه می‌رسد. اگر علاقه دارید در شهر وان زمانی برای تفریح و گردش اختصاص دهید، با قطار تهران-وان به شهر وان سفر کنید. چنانچه می‌خواهید بدون توقف به استانبول برسید، با قطار تهران-آنکارا سفر کنید.

قطار تهران-آنکارا بعد از رسیدن به شهر وان با طی مسیر 1330 کیلومتری در مدت 60 ساعت به مقصد آنکارا می‌رسد. از آنکارا به استانبول، سفر با استفاده از قطارهای سریع‌السیر آسان می‌شود و بی‌شک سفر لذت‌بخشی در تور استانبول زمینی تجربه خواهید کرد. سفر با قطار، گرچه طولانی‌ترین روش برای رفتن به استانبول است؛ ولی قیمت ارزان قطار و دیدن طبیعت چشم‌نواز مسیر رفت‌وبرگشت خستگی راه را از بدن‌تان خارج می‌کند.

هزینه تور استانبول زمینی چقدر است

سفر به استانبول با اتوبوس

مسافرت تور استانبول زمینی به‌وسیله اتوبوس ارزان‌ترین روش برای رفتن به استانبول است؛ ولی قیمت ثابتی نمی‌توان برای آن درنظر گرفت. به‌عنوان مثال در ایام نوروز قیمت بلیط اتوبوس با بیش‌تر شدن تعداد مسافران افزایش می‌یابد. سفر با اتوبوس همانند قطار راحت و لذت‌بخش نیست؛ ولی اتوبوس‌های این مسیر vip (صندلی‌های مجهز به تخت‌خواب‌شو) هستند که احساس خستگی شما را به حداقل می‌رساند. از مزایای دیگر سفر با اتوبوس در تور استانبول زمینی، کم‌تر بودن مدت زمان سفر است.

برای رفتن به استانبول فقط از مبدا تهران یا تبریز می‌توانید به قلب ترکیه بروید. به‌طورکلی مسافران بیش‌تری از مبدا تهران به استانبول می‌روند و قیمت بلیط آن با تبریز تفاوت چشم‌گیری ندارد.

در این مطلب برای مسافرت با تور استانبول زمینی دو راه پیش‌روی شما قرار دارد. شما مسافران عزیز به‌وسیله قطار و اتوبوس می‌توانید به استانبول سفر کنید. اگر می‌خواهید در مدت زمان کم‌تر و البته پرداخت هزینه‌ای ارزان‌تر به استانبول بروید، اتوبوس انتخاب مناسبی است. چنانچه هزینه سفر و مدت زمان سفر به استانبول برای شما چندان فرقی ندارد و اولویت سفرتان راحتی است، با یک تیر دو نشان بزنید؛ از فرصت پیش آمده استفاده کرده و در طول سفر از دیگر شهرهای ترکیه در تور استانبول از علی بابا دیدن کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل