بازدید 2146

دستگيري قاتل فراري در تبريز

کد خبر: ۱۰۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲ 20 June 2010

رئيس پليس آگاهي آذربايجان شرقي گفت: با تلاش مأموران انتظامي كلانتري 18 تبريز، مردي كه در اثر نزاع خانوادگي اقدام به قتل همسر خود كرده و متواري شده بود، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش فارس، قنبر مداحي اظهار داشت: در پي تماس تلفني يكي از شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع درگيري شديد خانوادگي در يكي از محلات شهرستان تبريز، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: مأموران به محض رسيدن به محل حادثه مشاهده كردند كه درگيري شديدي بين مردي به نام «امير – ن» فرزند ايوب 41 ساله، شغل آزاد با همسر خود به نام «ن – ش» فرزند جعفر 35 ساله و خانه‌دار در ساعات اوليه شب اتفاق افتاده است و در اين درگيري «امير – ن» با استفاده از روسري همسر خود را خفه كرده و سپس با وارد كردن چند ضربه محكم بر ناحيه سر وي را مجروح كرده و تا رسيدن مأموران با استفاده از ازدحام جمعيت از محل متواري شده است.
 
رئيس پليس آگاهي آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت موضوع، مأموران بلافاصله اقدام به تشكيل اكيپ ويژه عملياتي كرده و با انجام مراقبت‌هاي كنترلي نامحسوس اطلاع حاصل شد كه ضارب متواري در خانه‌اي واقع در اطراف اين شهرستان مخفي شده است.

وي افزود: مأموران با مقام قضايي هماهنگي‌هاي لازم را به عمل آورده و به صورت غافلگيرانه وارد مخفيگاه وي شدند و نامبرده را دستگير كرده و به منظور انجام تحقيقات و بازجويي‌هاي اوليه به مقر پليس انتقال دادند كه متهم در بازجويي‌ها اتهام وارده را قبول و به جرم خود اعتراف كرد.

مداحي تصريح كرد: متهم دليل ارتكاب جرم خود را اختلافات خانوادگي و عدم توانايي در كنترل رفتار اعلام كرد و پس از تشكيل پرونده و درج دلائل و مستندات دال بر اثبات جرم، به منظور سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر