بازدید 9468

باز هم جنایت خانوادگی در آمریکا

شوهر این زن در رستوران جان خود را از دست داده و پسر شش ساله او نیز در بیمارستان جان باخته است. خود این زن و پسر پنج ساله اش در شرایط وخیمی در بیمارستان بستری هستند و این در حالی است که نام قربانیان فاش نشده است.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۶ 20 June 2010
مردی با تیراندازی به خانواده، دختر خوانده اش ـ که در رستورانی در کالیفرنیا شاغل است ـ و شوهر و پسر شش ساله اش را کشت. این مرد کودک دیگر را به شدت زخمی کرد و سپس با شلیک گلوله خودش را کشت.

به گزارش تابناک اجتماعی به نقل از «آسوشیتدپرس»، به گفته پلیس، جیمی شالگر 56 ساله، حدود ساعت یک نیمه شب با موتور سیکلتی به جلوی رستوران آمده و با ورود به آنجا، چندین گلوله به سمت دختر خوانده 29 ساله اش، شوهر 33 ساله او و پسران پنج و شش ساله اش شلیک می کند.

به گفته شاهدان، بین آنها تنها کلمات کوتاهی رد و بدل و سپس شلیک گلوله ها آغاز شده است.
شوهر این زن در رستوران جان خود را از دست داده و پسر شش ساله وی نیز در بیمارستان جان باخته است. خود این زن و پسر پنج ساله اش در شرایط وخیمی در بیمارستان بستری هستند و این در حالی است که نام قربانیان فاش نشده است.

مادر این دختر که با آقای شالگر ازدواج کرده بود، چندین سال پیش درگذشته و پلیس به دنبال انگیزه و نیز جستجو برای یافتن سر نخ هایی در روابط شالگر و این خانواده برای این جنایت است.

در این باره، پلیس اعلام کرده که بین پنج تا هفت نفر از خدمه به همراه چندین مشتری دیگر هنگام تیراندازی در رستوران بوده اند؛ اما فرد مسلح، تنها به دنبال پهار قربانی خود بوده و هیچ کس دیگری در این حادثه آسیب ندیده است.

پس از آغاز تیراندازی همسایگان از فرار مشتریان و عابران وحشت زده به نقاط دیگر خیابان خبر دادند.

گفتنی است، شالگر اهل لس آنجلس، دارای سوابق کیفری مربوط به سال 1972 است.

یکی از مقام های پلیس منطقه می گوید: این حادثه یکی از بدترین صحنه های جنایتی بوده که می تواند در طول خدمتش در شهر دویست هزار نفری «سن برناردینو» در 60 مایلی شرق لس آنجلس روی داده باشد.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان