بازدید 14705

رجزخوانی نتانیاهو بعد از شکست در جنگ غزه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه در توجیه شکست این رژیم در برابر مقاومت فلسطین در جریان حمله به نوار غزه گفت، هدف از عملیات نظامی "نگهبان دیوارها" حفاظت از اراضی اشغالی است.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 21 May 2021

 

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از قبول آتش بس و شکست در برابر مقاومت فلسطین به همراه آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم در نشست خبری حاضر شد و در توجیه اعلام آتش‌بس مدعی شد که ارتش هرآنچه لازم بود در غزه انجام داده است.

وی افزود: وظیفه من حفاظت از شهروندان اسرائیلی است.

وی مدعی شد: "حماس حملات قدرتمندی در غزه دریافت کرد، هدف از این حمله نظامی به این منطقه مورد هدف قرار دادن تروریست‌ها در غزه است و اگر نیازی به حمله زمینی به این منطقه بود، اسرائیل آن را انجام می داد اما آنچه لازم بود بدون ماجراجویی های غیرضروری انجام داد."

وی ادعا کرد، ارتش رژیم صهیونیستی بخش بزرگی از تونل‌های حماس را که در نوار غزه ایجاد کرده بود، تخریب کرد، بیش از ۱۰۰ کیلومتر از تونل‌های حماس در این منطقه تخریب شد و ارتش تمامی تلاش خود را کرد تا به غیر نظامیان آسیبی وارد نشود!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۶
شکست ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Portugal |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
:))))
معلوم نیست پیروزی و شکست توی کله این اصولگراها چیه؟
الان میگن مردم ایران پیروز شدند معلومه دارند چی میگن پس
با تشکر از تعریف مجدد و معکوس شکست و پیروزی.
من که نمیفهمم که چرا شما میگید اسرائیل شکست خورد؟؟ کاش اینوطری بود ولی واقعا اینطوری نبود..بابا کاری با عزه و حماس کرد که واسه آتس بس له له می زدن
بیخود دلتان را به این حرفهای پوچ خوش نکنید.این میان فقط جان و مال مردم از هر دو طرف بود که نابود شد.این جنگها پیروز نخواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Portugal |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
کدوم دو طرف؟
فلسطین 250 نفر کشته داده، اسرائیل 10 نفر هم نشده
این سناریویی که با سرکوبی ملت فلسطین از خانه هایشان و کشتن آنها و به زندان انداختن آنها به زندان برای تسخیر خانه های مسلمانان به یهودیان و حمله به مسجد الاقصی تنها دلیلش این بود که شما دوباره در دولت خود قدرت بگیرید تا به زندان نیفتید و در دادگاهی محکوم به فساد و خیانت نشوید و برای خودخواهی خود جان و زندگی ملت خود و فلسطینی های بی گناه را گرفتید و این لعنت ملت خود و ملت غیور فلسطین شمارا دامنگیر خواهد کرد انشاالله
شکست؟!!!
خیلی خوشید به خدا
شکست در غزه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

نتانیاهو که در خانه اش در اسراییل است و زندگی اش را می کند بفرمایید سران حماس و جهاد اسلامی کجا هستند؟!!!!!!!!!!
میشه یه آمار از خسارتهای جانی و مالی دوطرف بدید
ناتانیاهو پس فطرت باید رجز خوانی کند چون بطور دلخواه بمباران می کنند خسارتهای لازم را هم بدست می آورند بعد می گویند آتش بس را می پذیریم، همیشه کارشان همین است شدیدترین بمبارانها را انجام می دهند بعد اعلام آتش بس می کنند. مشکل غزه اینجاست که دیوار به دیوار اسرائیل است تا موشکها بخواهند اوج بگیرند با گنبد پلیتی روبرو میشوند.ولی اگر فاصله داشت در آن واحد به زمین برخورد می کرد. غزه باید نیروی هوایی و نقاط حساس را موشکباران کند. چون طبق کلیپ ها و پیگیری هایی که کردم بیشتر موشک ها با ضد موشک منهدم می شوند و این بسیار بد است باید بیشتر موشک ها به هدف بخورند.مرگ بر اسرائیل کودک کش.
راست میگه تمام زیرساخت ها و مدارس و بیمارستان ها و اماکن اداری را نابود کرد و دیگر چیزی باقی نمانده بود که لازم باشد به جنگ ادامه دهد.حالا شما الکی بگید فلسطین پیروز شد. در ضمن بایدن ازش خواست آتش بس کند تا گنبد آهنین را برایش نوسازی و مدرن سازی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Portugal |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
دقیقا
فلسطین 4000 تا ترقه در کرده، معلوم نیست به کجا خورده و به چی آسیب زده، در عوض، اسرائیل هر چی رو دلش خواسته، نابود کرده، ساختمون هایی که میخواسته رو منهدم کرده و 250 نفر رو هم کشته....
در قطعنامه ۵۹۸ صدام برای پذیرش قطعنامه شرط ساده ای گذاشت و ایران قبول کرد چون ایران شرط را پذیرفته بود صدام اعلام کرد که پیروز جنگ شده و تا ۳ روز در عراق جشن و پایکوبی بود برنده شدن تعریف دارد
برنامه اسراییل این است که هر چند وقت یک بار تمام امکانات این زندان بزرگ یعنی غزه را نابود میکند 3 هدف دارند جلوگیری از قدرت گیری حماس و سرازیر شدن پول های ایران برای بازسازی غره و ایجاد رعب و وحشت در مردم فلسطین. تمام
به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، «آلوف بِن» تحلیلگر این رژیم به قدرت مقاومت در جنگ اخیر غزه و شکست تل آویو اذعان کرد. وی گفت: جنگ کنونی غزه بدترین شکست اسرائیل در طول تاریخ محسوب می‌شود.
نظرات تون جالب بود! بابا روزنامه خودتونم نمیخونین یا اینکه اینقدر به فارسی محتوا تولید کردین که عبری یادتون رفته؟ لینک فارسی بدم خدمتتون یا آب؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی