بازدید 6643

دوران هوچی‌گری و دوقطبی‌سازی گذشته است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دوران هوچی‌گری و انداختن مشکلات به گردن دیگران و دولت‌های قبلی گذشته است و نامزدهای انتخابات باید وعده‌های ۱۰۰ روزه و سرخرمن ندهند.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 21 May 2021

به گزارش «تابناک»، روح‌الله ایزدخواه در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا بانیان وضع موجود شاخص مدیر و مدبر بودن برای رفع مشکلات را دارا هستند، اظهار داشت: برای مشخص شدن شاخص مدیر و مدبر بودن داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به هیچ وجه نباید به عناوین و سمت‌های آنان توجه کرد و پست‌های فعلی و قبلی آنان دلیلی قطعی برای مدیر و مدبر بودن آنان نیست.

وی بیان کرد: برای ارزیابی مدیر و مدبر بودن داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید دید که آنان در دوران مدیریتشان وضعیت اقتصادی کشور را به کجا رساندند. کسانی که با عملکرد ضعیف خود باعث شدند تورم ۱۰ درصدی به ۴۰ درصد و دلار ۳ هزار تومانی به ۳۰ هزار تومان برسد و با عدم نظارت بر تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به ایجاد بحران های زیادی برای کشور شدند، قطعا مدیر و مدبر نیستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای تعیین شاخص مدیر و مدبر بودن داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید حتما عملکرد آنان در سمت‌های قبلی‌شان ارزیابی و مشخص شود که آیا آنان توانسته‌اند با تدابیر خویش کشور را از شرایط سخت و مشکلات نجات دهند یا خیر.

ایزدخواه تاکید کرد: سمت‌های قبلی و بعضا مهم داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نباید ملاک مدیر و مدبر بودن آنان تلقی شود و اگر عملکرد قبلی آنان به دقت بررسی شود، قطعا دایره کاندیداهای انتخابات محدود به همان مدیران سابق نخواهد بود.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا متولیان وضعیت فعلی می توانند در تغییر این وضعیت موثر باشند، گفت: متاسفانه برخی از کسانی که الان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری هستند، طی سال‌های اخیر با عملکرد ضعیف خود باعث گرفتاری کشور و ملت شدند و بیشتر مشکلاتی که داریم، محصول مدیریت همین آقایان است.

داوطلبان انتخابات باید پاسخگوی عملکردشان باشند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید پاسخگوی عملکرد خود در سمت‌های قبلی‌شان باشند، ادامه داد: این افراد قبل از اینکه بخواهند در انتخابات به مردم وعده سرخرمن دهند و یا اینکه به آنان در باغ سبز نشان دهند، باید درباره عملکرد خود توضیح دهند.

ایزدخواه اظهار داشت: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید به این مسئله واقف باشند که دوران هوچی‌گری و انداختن مشکلات به گردن دیگران و دولت های قبلی گذشته است. با توجه به تجربه تلخی که به دلیل مدیریت ضعیف دولت در سال‌های اخیر متحمل شدیم، مردم باید افرادی را که هوچی‌گری می‌کنند و صرفا دوقطبی‌های کاذب و دعواهای ساختگی راه می‌اندازند، پس بزنند و از آنان بخواهند که اگر هنر دارند، درباره عملکرد خودشان پاسخگو باشند و برنامه‌هایشان را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه بهتر است داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری وعده‌های پوچ ۱۰۰ روزه و یا ۲۰۰ روزه ندهند، گفت: افکار عمومی به هیچ وجه نباید در بازی برخی از داوطلبان که به دنبال ایجاد فضای تصنعی و دوقطبی هستند، گرفتار شوند و باید دست برتر را داشته باشند و از آنان بخواهند که درباره مدیریت خودشان توضیح دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید درباره برنامه‌های خود جهت تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات کشور توضیح دهند، گفت: به هیچ وجه نباید به داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اجازه داد که خودشان در انتخابات صحنه‌آرایی کنند، دوقطبی بسازند و نامزدهای دیگر انتخابات را هم مجبور کنند که در زمین آنان بازی کنند.

ایزدخواه با تاکید بر اینکه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید از سیاسی‌کاری و دوقطبی سازی اجتناب کنند، تصریح کرد: جریان اصیل مطالبه‌گر باید چارچوب های ارزیابی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تعریف کنند تا مردم در این فضا بتوانند انتخابی درست داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل