بازدید 5875
۱
رئیس مجمع نمایندگان فارس:

نگاه به مدیریت‌ها در نظام اسلامی ارباب و رعیتی نیست

رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به تفاوت نگاه نظام اسلامی و نظامات مادی به مسئولیت، گفت: در نظام اسلامی نگاه به مدیریت‌ها ارباب و رعیتی نیست
کد خبر: ۱۰۵۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۲ 21 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابراهیم عزیزی عصر پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت در آیین افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان زرقان با اشاره به تفاوت نگاه به مسئولیت در نظام اسلامی و سایر نظامات مادی اظهار کرد: در مکتب اسلام مسئولیت با مکاتب و نظام‌های دیگر تفاوت ماهوی دارد و خدمت بی منت به مردم یک وظیفه محسوب می‌شود.

او افزود: در نظام اسلامی مسوولان با رویکرد عدالت محورانه برای خدمت به مردم پای به میدان می‌گذارند و هر چه این خدمات صادقانه، خالصانه و بی منت باشد، توفیق الهی را نیز در پی خواهد داشت.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: در نظام اسلامی نگاه به مدیریت‌ها و منصب‌ها ارباب و رعیتی نیست و هر چه در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم در واقع ذخیره‌ای الهی و توشه‌ای برای یوم الحسرت است.

او ادامه داد: در نظام اسلامی ارتباط مستمر و بدون تکلف با مردم یک وظیفه است و یک مدیر تمام همتش باید این باشد که با خدمت به آنها، زمینه رضایتمندی، ولی نعمتان انقلاب را فراهم کند.

عزیزی با اشاره به رشادت و فداکاری‌های مردم زرقان در خدمت به نظام اسلامی نیز خاطرنشان کرد: امروز همدلی و وحدت همه دستگاه‌ها در زرقان ستودنی است و این انسجام به رشد و توسعه شهرستان کمک شایانی کرده است.

عزیزی در ادامه سخنان خود در مورد انتخابات آتی نیز گفت: در ۲۸ خردادماه انتخابات مهم ریاست جمهوری در پیش است و مردم باید برای تعیین سرنوشت خود پای به عرصه بگذارند.

او خاطرنشان کرد: برای تعیین رییس جمهوری مومن، کارآمد، دلسوز و خدمتگذار که در دل در گروی خدمت به مردم و کشور دارد، باید پای صندوق‌ها آمد تا سرنوشت کشور را برای یک دوره ۴ساله به او سپرد.

او همچنین به انتخابات شورا‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با انتخاب افراد شایسته در این انتخابات نیز باید با هوشمندی و بصیرت به انتخاب اصلح پرداخت و افرادی که توانایی برنامه ریزی و تصمیم سازی را دارند، به شورای شهر فرستاد.

عزیزی تاکید کرد: انتخابات فرصتی مغتنم برای کمک به توسعه کشور است به شرط آنکه با بصیرت و دقت در این عرصه ورود کرده و افراد شایسته را انتخاب کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
حالاجا شکرش باقیه که نیست اگه بود چی میشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست