بازدید 7986
سوژه

مسجدسلیمان چگونه از ائتلاف علیه سایپا کنار کشید؟

کد خبر: ۱۰۵۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 20 May 2021

یک اشتباه از سوی کادرفنی و سرپرستی پیکان و البته ناظر و داور چهارم بازی پیکان و سایپا باعث شد پیکانی ها در روزی که سایپا را دو بر یک شکست دادند به جای 5 تعویض، 6 تعویض انجام بدهند.

به گزارش تابناک ورزشی، انجام 6 تعویض در حالی که هر تیم فقط 5 برگه تعویض دارد به شوخی شبیه بود اما مدارک سایپا نشان می داد پیکان واقعا این تخلف را مرتکب شده است.

سایپایی ها مدعی شدند بازی باید 3 بر صفر شود و پیکانی ها هم با استناد به این نکته که دو بازیکن تعویضی این تیم در دقیقه 97 وارد بازی شده اند و اصلا پای آنها به توپ نخورده، مدعی شدند تغییر نتیجه بازی خلاف قانون است.

این وسط شایعه شد تحرکاتی در حال انجام است تا بازی تکرار شود و این بار چهار باشگاه ذوب آهن، پدیده، نساجی و نفت مسجدسلیمان که در خانه های پایین جدول حضور دارند و تغییر نتیجه بازی پیکان و سایپا و حتی تکرار این بازی روی سرنوشت آنها هم احتمالا تاثیر گذار خواهد بود، با بیانیه ای مشترک از فدراسیون فوتبال خواستند اجازه ندهد حق این تیم ها ضایع شود و همچنین مدعی شدند مشاور حقوقی فدراسیون دنبال تغییر نتیجه بازی به سود سایپا است اما چند ساعت پس از انتشار این بیانیه مشترک، باشگاه نفت مسجدسلیمان موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد اصلا آنها نامه ای را در این خصوص امضا نکرده اند.

جنبشی که از اصفهان شروع شد

گفته می شود متن این بیانیه را باشگاه ذوب آهن آماده کرده است. گویا باشگاه ذوب آهن پس از هماهنگی با مدیران سه باشگاه نساجی، پدیده و نفت مسجد سلیمان و آماده سازی این متن، نسبت به انتشار آن اقدام می کند. باشگاه نساجی هم متن این بیانیه را روی خروجی پایگاه خبری خود قرار می دهد ولی ناگهان باشگاه نفت مسجدسلیمان منکر دخالت در انتشار این بیانیه می شود.

تماس های مداوم از مسجد سلیمان با اصفهان؛ تحت فشاریم!

 شایعه شده یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال که در وزارت نفت صاحب منصب است از طریق این وزارتخانه به مدیران نفت مسجدسلیمان پیام داده آنها خودشان را از این ماجرا کنار بکشند. نزدیکان باشگاه ذوب آهن می گویند در تماس هایی که از مسجد سلیمان با اصفهان گرفته شده، گفته اند نظری مدیرعامل باشگاه از طریق وزارتخانه تحت فشار قرار گرفته که دخالت نفت مسجدسلیمان در انتشار این بیانیه را تکذیب کند و از مدیران باشگاه خواسته شده هیچ گونه موضع گیری علیه فدراسیون فوتبال نداشته باشند. از آن جایی که منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از مدیران ارشد ورزش وزارت نفت است، شایعه شده قنبرزاده از طریق وزارت نفت به نفت مسجد سلیمان پیام داده امضای خود را پس بگیرد.

قنبرزاده تا این لحظه این دخالت را تایید یا تکذیب نکرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی