بازدید 13012
۳

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۹ اردیبهشت/ جان باختن ۲۳۳ بیمار دیگر در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۲ میلیون و ۷۲۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۱۵۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 19 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون دو میلیون و ۲۹۶ هزار و ۳۰۰ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۴۲۵ هزار و ۲۱۲ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۵۱۲ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۷۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۶۰۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۷۹۲ هزار و ۲۰۴ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۳۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۷ هزار و ۵۳۲ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۱۹ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۱۵۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۸ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۹۸۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تعداد بستری در روز (که آمار نسبتا دقیقتری از تعداد ابتلا و حتی تعداد تلفات است - چون تمام تلفات طبیعتا نمی تواند تست شود و شمرده شود) خوشبختانه یکسوم اوج این پیک شده است. اگر در این حد باقی بماند، یعنی حدود دو و نیم برابر 600 - 700 نفر در روز ماقبل این پیک شده است. یعنی تلفات هم ممکنست تا یکی دوهفته دیگر دوباره به حدود 150 برگردد (نسبت به تلفات روزانه قبل از پیک 60-70 نفر).
البته بعدش هم که انتخابات است و دوباره روز از نو، روزی از نو.
یکی به این وزارت بهداشت بگه با واردات ماهیانه یک میلیون دوز واکسن به هیچ جا نمی رسند ایران هشتاد و پنج میلیون نفر جمعیت داره که نفری دو دوز واکسن می خواهند ، صد و هفتاد ماه طول میکشه این واکسیناسیون!!!!! شش ماه از شروع خرید واکسن گذشته و فقط پنج میلیون دوز واکسن وارد شده
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
نمی دانم چی فکر می کنید یا چطوری فکر می کنید.. اما در واردات واکسن (مانند خیلی چیزهای دیگر) طبیعتا سرعت، یکنواخت نیست... اول قطره چکانی است... الان به این حد رسید و بعد قطعا خیلی بیشتر می شود. نمی توانید که با فرمول سرعت یکنواخت زمان رسیدن به انتها را محاسبه کنید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر