بازدید 12545
۹

سفر به شمال همچنان ممنوع است؟

جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت تردد شبانه در تمام شهرهای کشور و ممنوعیت سفر به استان های شمالی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 18 May 2021

به گزارش تابناک، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در جاده های کشور اظهار داشت: بعد از پایان طرح تعطیلات عید فطر، در حال حاضر محدودیت تردد بر اساس رنگ بندی شهرها اجرا می‌شود.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر ۳ شهر قرمز و ۲۶۲ شهر نارنجی وجود دارند که محدودیت تردد در این شهرها اعمال می شود بدین ترتیب که خروج پلاک های بومی از این شهرها و ورود پلاک های غیر بومی به آنها ممنوع بوده و جریمه ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی را برای رانندگان متخلف در پی خواهد داشت.

سردار حسینی با تشریح وضعیت مناسب جاده های کشور از لحاظ جوی و ترافیکی تصریح کرد: محدودیت تردد شبانه فارغ از رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح اجرا شده و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص چگونگی سفر به استانهای شمالی اعلام کرد: استان‌های شمالی از جمله مازندران، گیلان و گلستان به صورت استانی دیده شده و سفر به این استان‌ها ممنوع است.

سردار حسینی درباره اجرای طرح ترافیک در تهران گفت: طرح ترافیک در تهران از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا شده و از ساعت ۱۴ به بعد، یک بار امکان خروج خودروهایی که در طرح وجود دارند بدون اعمال جریمه داده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
اگر تردد ممنوع است چرا مسافرت به همه شهرها با حمل و نقل های عمومی آزاد است؟ یعنی فقط خودروهای شخصی و پلاک آنها ویروس ها را منتقل می کنند؟
سفر به شمال هیچگاه ممنوع نبوده است . همیشه عده ای پولدار هستند که این جریمه ها اصلا برایشان مهم نیست و عده ای هم هستند که همیشه می توانند با نفوذی که دارند مجوز بگیرند . پلیس راهور هم فقط هشدار می دهد و نه جسارت مانع شدن از سفرها را دارد و نه امکانات ان را . کسانی هم که جریمه شده اند منتظرند تا دولت جریمه ها را ببخشد. کاش پلیس از میزان دریافتی جرایم کرونایی خبری می داد . اعمال جریمه مهم نیست مهم دریافت ان است .
مسافرت با خودروی عمومی آزاد و تردد با وسیله شخصی ممنوع است
چون در هر دو مورد درآمد وارد جیب دولت خدمتنگزار می شود.
فکر نمیکنید این طرحها مسخره شده است. اصلا کارآمدی این طرحها چقدر است؟؟؟
عید فطر ، مراسم لیالی قدر و سایر تجمعات مذهبی ویروس منتقل نمیکنند . هواپیما وقطار واتوبوس های بین شهری و خط واحد های شهری و مترو ویروس منتقل نمیکنند کرایه سواری های شخصی بین شهری که ماشین هم اجاره میدهند ویروس منتقل نمیکنند فقط وفقط مسافران با خودروی شخصی با اسم خودشان ویروس منتقل میکنند ملت را دست انداختند نمی دانیم منظورشان چیست !!!!!
سفرها هی وقت ممنوع نبوده. اینها همش حرف مفته. بزرگترین مشکل مملکت ما اینه که وقتی قانونی تصویب میشه راه دررو ان هم توی خودش تصویب میشه. و از همه مهمتر هم تصویب کننده هم اجرا کننده هم ناظر هیچ اعتقادی به ان ندارند.
اقا دست از این مسخره بازی ها بردارید.مترو و تاکسی ها که پر هستند.اتوبوس و هواپیما که گوش تا گوش ادم نشسته انوقت امثال من جهت کارهای اداری و بیمارستانی که مربوط به شغلم است با اتومبیل خودم و به تنهایی نمیتوانم به سفر کاری بروم.من غالب اوقات صبح اول وقت به شهرهای شمالی میرفتم و بعد از انجام عمل های جراحی،بعدازظهر به تهران برمیگشتم و حالا تقریبا تعطیل کردیم چون برای ساعات رفت و برگشتم و در زمان های خاص سرویس اتوبوس و هواپیما نیست و اگر هم باشد بخاطر سلامت خودم و خانواده ریسک مسافرت گروهی رو قبول نمیکنم.شما مسافرت خانوادگی رو ممنوع کن و بگو در هر خودرو شخصی حداکثر دو نفر میتوانند باشند نه اینکه صورت مسئله رو پاک کنید.
همه که برای صفا و گردش نمیروند. بنده اونجا کار دارم و باید هر دوهفته یکبار سر بزنم و بدجوری مشکل پیدا کردم.
سایت فرمانداری برای دریافت مجوز هم تعطیل هست و نمیتونم هر دوهفته برم فرمانداری التماس کنم برای یک مجوز که به سادگی قابل انجام هست. مجبورم با اتوبوس مملو از مسافر رفت و آمد کنم و اگر کرونایی هم در کار باشد بگیرم و به دیگران انتقال بدهم
خوبه ممنوعه این همه همه رفتن و میرن شمال دولت ناتوان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی