بازدید 14878
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۸ اردیبهشت/ فوت ۳۱۰ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۲ میلیون و ۵۷۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۱۷۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 18 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون دو میلیون و ۱۶۳ هزار و ۶۴۱ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۴۰۷ هزار و ۵۱۹ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۱۶۰ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۱۰۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۷۷۹ هزار و ۴۱۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۱۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۷ هزار و ۵۳۲ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۴۶ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۱۷۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۸ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۳۹۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
به نظرم پیک داره برمی گرده. مسولان باید دست از اعلام شکست پیک 4 بردارن و زودتر یه کاری بکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
من نه روز پیش برای پدرم که بالای هشتاد سال هستند ثبت نام کردم هنوز نه پیغامی اومده نه چیزی. می شه؟بگین لطفاچه غلطی دارین می کنین
این آماری که ما میبینیم هیچ نشانی از پایین آمدن نداره نمی دونم مسئولین چرا اینقدر خوشحالند
جناب نمکی لطفا در مورد سهام و پست هییت مدیره خودتان در چندین شرکت واردات دارویی که شریک خانم نراقی بوده و هستید
توضیح بدهید لطفا

خدا پدر سایت ها و شبکه های مجازی و تلویزیون های ماهواره ای را بیامرزد

که چشم و گوش مردم را نسبت به شما مسولان مشکوک را باز میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
البته اگر پدرشون معلوم باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
ایشان هر چی باشند انسان پاکدستی هستند
لطفا تحقیق نکرده حرف نزنید
توجه عزیزان رو جلب میکنم به سخنان مدیر عامل بهشت زهرا که گفته روزانه در تهران متوسط ۱۷۰ نفر فوتی کرونا داریم و این عدد ۴۰ درصدکل کشور است که میشه ۴۲۵ نفر در کل کشور .البته به طور متوسط
یکی به مسئولین بگه الان دور دور کرونای انگلیسی و آفریقایی و هندییه. دیگه مثل قدیم نیست که دو هفته تعطیل کنید، تا دو ماه راحت باشید و فروکش کنه. بله دو هفته تعطیل کنید میاد پایین ولی به محض باز کردن بی ملاحظه دوباره سریع در عرض یک هفته میره بالا. اینو یک کارشناسی که دسترسی داره بره به اون مسئول محترم ستاد کرونا توضیح بده.
سلام وقت بخیر. چرا ستاد کرونا اجازه برگزاری آزمون استخدامی در خرداد رو نمیده. اگه قراره که پروتکلها به طور کامل رعایت بشه پس چرا جلوی تالارهایی که دارن عروسی برگزار می کنند و یا مدارس فوتبالی که خانواده ها بچه هاشونو می فرستند ، ادراتی که پر از مراجعه کنندگانه ، کیلینیک و بیمارستانهایی که مشغول جراحی زیبایی هستند ، باشگاه های بدنسازی ، فست فودها و رستوران ها ، آرایشگاه های زنانه ، پارکها و غیره رو نمی گیرند؟!!! فقط برگزاری آزمون ایراد داره؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر