بازدید 6700
۳

مرگ دلخراش ۵ سرنشین پژو در سقوط از روی پل

کد خبر: ۱۰۵۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷ 16 May 2021

سقوط خودروی پژو 206 از روی پل شهید بابایی تهران منجر به مرگ 4 مرد و یک زن شد.

به گزارش ایران، ساعت ٢٣:٠٧ جمعه ٢۴ اردیبهشت خبر سقوط یک خودروی پژو 206 در بزرگراه شهید یاسینی از روی پل شهید بابایی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

آتش‌نشانان در نخستین بررسی‌ها مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پژو ٢٠۶ صندوقدار از ارتفاع 10 متری به حاشیه جاده داخل کانال آبی که خشک بود سقوط کرده و خودرو واژگون و کاملاً له شده بود.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه پنج نفر داخل خودرو محبوس شده بودند، اظهار کرد: ظاهر امر نشان می‌داد که این خودرو در مسیر بزرگراه شهید بابایی تردد می‌کرده که پس از برخورد با گاردریل‌های کناری بزرگراه به پایین و حاشیه جاده یاسینی سقوط کرده بود. آتش‌نشانان عملیات را آغاز کرده اما پس از بیرون کشیدن سرنشینان که چهار مرد و یک زن بودند و در حدود ٣٠ تا ۴٠ سال سن داشتند به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که هر پنج نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

در پایان عملیات خودرو با جرثقیل آتش‌نشانی از داخل کانال خارج و محل برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده شد.

سرهنگ احسان مؤمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را سرعت غیر مجاز اعلام کرد و گفت: شامگاه جمعه در مسیر بزرگراه شهید بابایی به شرق - یاسینی، یک دستگاه سواری پژو 206 به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز از راه منحرف شده و بشدت با گاردریل‌های کناری بزرگراه برخورد کرد.

سرعت خودرو به حدی بوده که 4 شاخه گاردریل را از جا کنده و ترمزهای پیاپی راننده نیز نتوانسته خودرو را از واژگونی نجات دهد و به پایین سقوط کرد.

وی افزود: در اثر شدت ضربه وارده راننده 30 ساله و 4 سرنشین این خودرو که یکی از آنها خانم بود در دم فوت کردند.

سرهنگ مؤمنی با اظهار تأسف از بروز این حادثه از رانندگان خواست حین حرکت با سرعت مناسب تردد نمایند و از انجام اعمال و حرکاتی که باعث حواس پرتی راننده می‌شود، خودداری نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
به خانواده های داغدار تسلیت می گوییم
تابناک مردمی



لطفا خبر تکراری نفرست
تابناک مردمی



لطفا خبر تکراری نفرست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار