بازدید 8622
۴

حمله مجدد نماینده کنگره آمریکا به اسرائیل

نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا تاکید کرد، اسرائیل به دفاتر رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها حمله می‌کند تا جهان شاهد جنایات جنگی‌اش نباشد.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 16 May 2021

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، چند ساعت پس از آنکه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک برج مسکونی را در غزه منهدم کردند که در آن چند دفتر رسانه‌های بین‌المللی از جمله دفتر شبکه ماهواره‌ای الجزیره قطر و دفتر خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا قرار داشت، رشیده طلیب، عضو فلسطینی تبار کنگره آمریکا توییت کرد: اسرائیل دفاتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها را هدف قرار می‌دهد تا جهان کشتار فلسطینی‌ها و جنایات جنگی را که با هدایت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آپارتاید آن انجام می‌دهد، نبیند.

طلیب در ادامه نوشت: هدف این است که جهان کشتار نوزادان شیرخوار و کودکان و پدران آنها را نبیند، به این ترتیب جهانیان نمی‌توانند ببینند که فلسطینی‌ها در حال کشته شدن هستند.

رژیم صهیونیستی صبح شنبه در اردوگاه الشاطئ واقع در غرب شهر غزه مرتکب جنایتی شد و یک منزل مسکونی را بر سر ساکنان ویران کرد که در اثر آن ۱۰ فلسطینی از جمله هشت کودک و دو زن به شهادت رسیدند.

این رژیم از دوشنبه حملات هوایی و توپخانه‌ای خود علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه را آغاز کرده که طبق آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در این حملات وحشیانه ۱۴۵ فلسطینی از جمله ۴۱ کودک و ۲۳ زن به شهادت رسیده و ۱۱۰۰ تن دیگر دچار جراحات مختلف شدند.

همچنین در درگیری‌های فلسطینی‌ها با ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری اشغالی ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیده و صدها تن دیگر زخمی شدند.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
به قول یکی از علماء این راهیه که خود فلسطینی ها انتخاب کرده اند ،به ما چه ربط دارد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاشکی یه موی تو توی سر برخی ايرانيان اسرائیل دوست بود.
همین طلیب اگر در غزه مانده بود توسط همین حماس تصفیه شده بود
نه غزه.نه لبنان.نه اسراییل.نه آمریکا.نه چین.نه روسیه.جانم فدای ایران....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست