بازدید 5467
۲

تظاهرات ضد صهیونیستی در لس‌آنجلس

صدها نفر روز شنبه با تظاهرات در خیابان‌های لس آنجلس خواستار پایان حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه شدند.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 16 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، روزنامه واشنگتن پست بامداد یکشنبه نوشت: تظاهر کنندگان از مقابل ساختمان فدرال به سمت کنسولگری اسرائیل در غرب شهر حرکت کرده و با حمل پرچم‌ فلسطین و بنرهای حاوی "فلسطین را آزاد کنید"، فریاد "زنده باد انتفاضه" سر دادند.

علاوه براین، صدها تن دیگر نیز در اعتراض به حمله‌ رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نیز از میدان گوپلی شهر بوستون به سمت کنسولگری اسرائیل در نیو انگلند تظاهرات کردند.

تصاویر موجود در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که معترضان در پشت بام ساختمان کنسولگری اسرائیل بنرهایی به رنگ پرچم فلسطین عبارت "فلسطین آزاد" را به اهتزاز در آوردند.

شماری از معترضان در دیگر شهرهای آمریکا از جمله هارتفورد و بیتسبرگ نیز خواستار اقدام نمایندگان در محدود کردن استفاده اسرائیل از کمک‌های آمریکا شدند.

علاوه بر لس آنجلس و شهرهای دیگر آمریکا، روز شنبه شهرهای اروپایی از جمله پاریس، مادرید، برلین، دانمارک، بلگراد و آتن نیز شاهد خروش معترضان به خشونت‌ها و حمله‌های موشکی اسرائیل به نوارغزه بودند.

جنگ تمام عیار رژیم صهیونیستی در نوار غزه شرایط انسانی دشواری را برجای گذاشته است، و دهها هزار نفر به دلیل بمباران شدید و کمبود کالاهای اساسی مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

مقامات صهیونیست همچنان گذرگاه‌ها را بسته‌اند و مانع ورود سوخت برای تأمین نیروگاه‌های برق غزه می شوند و در واقع یک جنایت بشری و قتل عام علیه ملت فلسطین در غزه را به راه انداخته‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین گفته است که از زمان تشدید درگیری‌ها با اسرائیل، ۱۲۶ نفر از ساکنان نوار غزه در نتیجه گلوله باران شهید و ۹۵۰ نفر زخمی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
دمکراسی یعنی این. یاد بگیرید.
نه غزه.نه لبنان.نه اسراییل.نه آمریکا.نه چین.نه روسیه.جانم فدای ایران....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار