بازدید 25821
پس از ثبت‌نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم

محسن رضایی: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست؛ اما جای فلسفه‌بافی هم نیست/ مثل دوره گذشته پرده‌پوشی نمی‌کنم و همه‌ چیز را به مردم می‌گویم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات لاریجانی گفت: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست، اما جای فلسفه‌بافی هم نیست. اقتصاد از فلسفه بافی آسیب جدی دیده است. اقتصاد یک علم است، ولی متاسفانه یک عده که علم اقتصادی ندارند، در این خصوص اظهار نظر می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 15 May 2021
پاسخ محسن رضایی به لاریجانی: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست اما جای فلسفه‌بافی هم نیست

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست، اما جای فلسفه‌بافی هم نیست؛ اقتصاد از فلسفه بافی آسیب جدی دیده است.

به گزارش «تابناک»؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در انتخابت ریاست جمهوری، با اشاره به اظهارات لاریجانی اظهارکرد: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست، اما جای فلسفه‌بافی هم نیست. اقتصاد از فلسفه بافی آسیب جدی دیده است. اقتصاد یک علم است، اما متاسفانه یک عده که علم اقتصادی ندارند در این خصوص اظهار نظر می‌کنند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: مثل دوره‌های گذشته پرده پوشی نمی‌کنم و صادقانه همه مسائل را به مردم خواهیم گفت.

محسن رضایی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرمنده ملت ایران هستم. این بود میراث امام خمینی (ره) و نتیجه مقاومت چهل ساله مردم؟ چرا اقتصاد مثل بخش امنیت اداره نمی‌شود؟ در بخشی از اداره کشور نااهلان وارد شده اند. حال کشور خوب نیست. فرودگاه ترکیه و بنادر عمان و امارات، آسمان و سواحل ما را گرفته اند. خیلی از داوطلبان از فساد، تبعیض و ناکارآمدی گفتند، ولی چرا به سهم خود اشاره نکردند؟ امروز روز شعار نیست بلکه روز عمل کردن است. امروز باید از سعی و خطا جلوگیری کنیم. تکرار دولت‌های گذشته سم مهلکی است. به دولت جدید، کارآمد قوی و مردمی نیازمندیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تصریح کرد: امروز باید آخرین ریالی که از بیت المال خارج شده است، بازگردد. ببینید چه وضعی برای بورس درست کرده اند. دست‌هایی در کار بوده که بورس را به اینجا کشانده است. ما صندوق جبرانی برای مال باختگان بورس ایجاد می‌کنیم.

رضایی با بیان اینکه اقتصاد ایران از فلسفه باقی دولتمردان آسیب جدی دیده است، افزود: اقتصاد علم است، ولی نه علم به اقتصاد دارند، نه به هشدار اقتصاددانان توجه می‌کنند. در ۹۲ گفتم کلید‌های بی خاصیت، کاری نمی‌کنند. امروز دولت نباید در پستو‌های پاستور بنشیند و مردم را در مبارزه با کرونا رها کند. مقابله با کرونا جهاد می‌خواهد. دولتی تشکیل می‌دهیم که کمتر از شش ماه کل کشور را واکسینه کند.

وی ادامه داد: آمده ایم سپر شویم نه اینکه ملت را سپر کنیم. ما تغییر را از خود و خانواده‌های خود آغاز می‌کنیم. ما آمده ایم که صادقانه با مردم صحبت کنیم. پنجاه سال است که تورم داریم؛ ادامه این وضعیت خیانت است. برنامه‌هایی داریم که جلو این روند‌های منفی را بگیریم و معیشت مردم را بهبود ببخشیم. با ۲۵ کشور اطراف خود اتحادیه شبیه اتحادیه اروپا ایجاد می‌کنیم. در سطح بین المللی به توازن می‌اندیشیم. افتادن به دام هر کشور بزرگ برای ما ضرر خواهد داشت.

رضایی با اشاره به حضور و سخنرانی داوطلبان انتخابات در وزارت کشور گفت: یک عده اینجا آمدند و زدند زیر گریه و یک عده گفتند نه چکش و نه کلید. شما‌ها عامل بدبختی ملت بودید. ما اینجا تراژدی و نمایشنامه کمدی دیدیم. گویی این‌ها هیچ دخالتی در ایجاد شرایط امروز نداشته اند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما به قیام اقتصادی و اجتماعی مردم نیاز داریم. اگر مشکل اقتصادی را حل می‌کردند من هیچ گاه به صحنه نمی‌آمدم. ما تحول ساختاری در اداره کشور و ایالات اقتصادی ایجاد می‌کنیم و اختیارات مرکز را به مردم می‌دهیم و در کنار مردم سالاری سیاسی، مردم سالاری اقتصادی و اجتماعی برقرار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع کسی کناره گیری می‌کند، اظهار کرد: در صحنه این انتخابات جبهه انقلاب با قدرت وارد شده است و با قدرت ادامه می‌دهد. رای مردم برای ما مهم است. من اخلاق و برادری‌ها را رعایت کرده، ولی مثل دوره‌های گذشته پرده پوشی نمی‌کنم و صادقانه همه مسائل را به مردم خواهیم گفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۵
عجب جواب دندان شکنی
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
خوب گفت، البته میتوانست به لاریجانی بگوید که اقتصاد بیابان های تگزاس نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
تمام حرف های آقای محسن رضائی را قبول نداریم. اما برخی پیشنهاد های وی مثل اتحادیه همسایگان مثل اتحادیه اروپا بسیار سازنده و اجرایی است.بالاخره باید ترشحات ذهنی خود را بیان کنیم تا امور را جلو ببریم.
از همین حالا (برجک) لاریجانی را زدی که!!!!
آقای رضایی گفته اند همه چیز را به مردم می گویم این خوب است ولی بهتر آن است که حرفهای مردم را با دل و جان بشنوند و گره از کارشان باز کنند!
بسیار عالی!حالا ببینیم در همین سایت تابناک کامنتهای انتقادی مردم را کاملا منعکس می کنند یا خیر!
سلام خدا بر سردار جبهه های نظامی و اقتصادی دکتر محسن رضایی. تنها امید ما ایشان هستند.
از این بگم بگم ها دم انتخابات زیاد شنیده ایم ولی کو عمل؟
خواهشاملت به اقتصاد دان ,مرد جنگ,مرد روزهای سخت انقلاب رای بدین,بسه به ترسو ها بها دادین مرگ یکبار شیون هم یکبار راه دیگری از نوع سازش یاسر عرفات مسلک نیست ............................
اول بگو نظرات زیر خبراتو رو باز کنن شاید بخوایم تشویق کنیم بابا
الان که بایدن اومده بهترین وقته
سربازای آمریکایی رو اسیر میکنیم و بابت آزادی هر کدوم ۱ میلیارد دلار از آمریکا میگیریم اقتصاد خودش شکوفا میشه
متاسفانه مردم درک نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
نه فقط شما و دوستان درک درستی دارید!
سوال : چند نفر از ثبت نام کنندگان سابقه حضور در سپاه پاسداران را دارند ؟
صندوق جبرانی برای مال باختگان بورس؟! از جیب کی؟! از جیب باقی ملت غیر اینه ؟! درست مثل موسسات مالی اعتباری زمان احمدی نژاد که اینقدر کش آمد و افتضاح شد که کشید به دولت روحانی و او هم دست کرد توجیب باقی ملت ۱۱ هزار میلیارد تومان پول طمع و آز یک عده از ملت طماع که از سود های چند برابری موسسات غیر قانونی مالی اعتباری کیفور بودند و بعد به دلیل فساد و دزدی مالکان و موسسان آن موسسات سودشان و پولشان هوا شد رو "جبران" کرد !
آمدن اقای رئیسی تکلیف نظامیان را روشن کرد.
بگم بگم رو که محمود هم میگفت.
برادر محسن، اوضاع از روزی خراب شد که برادر ها شدن دکتر.
کاش روزگار برادری و صداقت برمی‌گشت. کاش، کاش در باغ خلوص بسته نمی شد. و ای کاش و ای کاش
کشور امروز به شدت نیازمند حضور دکتر رضا در راس دولت است صداقت صلابت و دانش او کشور را نجات می دهد سینه سوخته انقلاب خادم مردم عشق به کار جهادی برای محرومان و دلیری و شجاعت قوم بختیار را با خود دارد بهترین گزینه برای نجات کشور دکتر رضایی است
صد افسوس که همش در حد حرف باقی خواهد ماند.
پایه علم اقتصاد استفاده حد اکثری از کلیه منابع است. مهمترین ویژگی اقتصاد در عصر جدید اهمیت منبع نیروی انسانی متخصص است. سیاست های غلط در درجه اول موجب رانده شدن نیروهای نخبه که براحتی در کشور های دیگر توانایی گسترش دانش خود و استفاده از آن را دارند شده است. ایکاش در این ایام عید فطر بصیرتی بود که دو دانشجوی نخبه در بند موجب عفو واقع می شدند.
پاسخ ها
مستر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
احسنت، جانا سخن از زبان ما می گویی ...
اوف حال کردازاین جواب دندان شکن
صل ال محمد محسن رضایی خوش امد.
آقای رضایی اقتصاد یک علم است و کاملا وابسته به سیاست خارجی در ایران وگرنه با تحریم ترامپ دلار ۳ تومنی به ۳۰ تومن نمی رسید و با اعمال جهادی و انقلابی به ثبات نمی رسد باید کار را به کاردان سپرد و چوب لای چرخ نگذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
همه اش درست فقط معنای چوب بای چرخ در اینجا رو نفهمیدم. چوب بای چرخ کی و بدست کی؟
منتظرهستیم بکوئید .
زحمت بکشید همین الان بفرمایید این همه راز را که دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
مخزن الاسرار نظامی و غیر نظامی!؟
دمش گرم
مرد و مردونه حرفش رو زده
واقعا تعارف رو بزارن کنار
جبهه انقلاب مثل شیر وارد شده و جایی برای روباه صفتان نیست
خواهیم گفت جناب دکتر فعل جمع است. حالا میخواهید تنهایی همه چیز رو بگید یا با گروهتون.
دیگه خیلی دیره که بخواهید همه چی را به مردم بگید
مردم خودشون همه چی را میدونن
اگر صادق هستید همه چیز را بگویید نه فقط همه چیز طرف مقابلتان را !
آقا محسن مهم نیست که رای بیاوری یا نه اما حیثیت کسانی که آبروی کشور را در گرو برجام گذاشتند را مثل خودشان ببرید هر گز با اینها رودربایستی نکنید که هیچ کدام از اینها حیا ندارند
اگر قرار باشه رای بدم به رضایی رای میدم
دمت گرم حاج محسن.تو مناظره 88تنها فردی که منطقی صحبت کرد خود شما بودین.
تو کاندیداها فقط محسن رضایی و تاجزاده برام ناشناس هستن
اقای دکتر رضایی لطفا صادقانه بیا و مسایل و پشت پرده های اعتراض خودتان در شمارش ارای سال ۸۸ را بگو . همین یک قلم که بدون پرده پوشی بگی کافیه ، اگه راست میگویید . نتیجه اعتراض شما به شمارش ارای سال ۸۸ چی شد؟ چه اتفاقی دقیقا افتاد که ادامه ندادید و اظهار نظری هم نکردید ؟
مواظب او یارو باش
به خاطر این حرفت که همه چیز را خواهی گفت بهت رای میدم
اقا محسن چه چیزی را به مردم بگویید همه مردم همه چی را میدانند ایران واقعا پادگان اگر انکار کنی مناسب رئیس اجرائی کشورنستی
لاریجانی متولد ایران نیست متولد عراق است. بنابر این نمی تونه کاندیدا بشه. مثل جلال الدین فارسی که متولد افغانستان بود و اول انقلاب کاندیداتوریش لغو شد
درود به شرفت
مردم فقط موقع انتخابات مردم هستند و محرم میشن و بعضی از مسائل را برای خراب کردن رقیب باید به مردم گفت و بعد از آن مردم نامحرم می شوند چهل و دو سال فقط شعار دادید و موقع عمل همه کشورها و بعد مردم مقصرند و شما فرشته هستید
تنها کسی که روحانی رو شناخت تو بوری داش محسن
نباید اصلاح طلبان رئس جمهوری اسلاامی شرکت می کردند اینبار هم باید مردان جنک شرکت کنند ماهم رای مدهیم
ببخشید چرا سانسور می کنید؟ از آقای رضایی هم نمی شود انتقاد کرد؟ یک سایت دست ایشان است کامنتها را منتشر نمی کند چه برسد که مملکت به ایشان برسد.
من فقط پرسیدم شما خودت چرا سهم خودت را نگفتی؟ شما هم که تازه نرسیدید، از ابتدا در این سیستم بوده اید. به جای حذف اگر پاسخی دارید منتشر کنید.
دکتر تیپ عوض کرده.مبارکه
سردار خیلی دوست داریم ... بسم الله
کاندیدای مورد نظرم محسن رضایی است. ایشان علاوه بر دکترای اقتصاد و آشنایی با اصول پایه و تخصصی نظامی شخصی زیرک و با سیاست هستند که این را به مراتب در تمام سابقه ایشان از اول انقلاب تاکنون میتوان دید.
مردم فقط موقع انتخابات مردم هستند و محرم میشن
اما اقای رضایی اقتصاد دست پادگانیهاست!خودت بهتر میدونی حاجی
تنها کسی که واقعا برنامه دارد محسن رضایی است. بقیه فقط دوست دارند رئیس جمهور شوند.
"ما صندوق جبرانی برای مال باختگان بورس ایجاد می‌کنیم"، این بر اساس علم اقتصاد است؟؟؟؟!! یعنی میپذیریم که در بورس ما ضررهای غیر منطقی ناشی از رانت رانت خواران باز هم خواهد بود و ما از کجا صندوق جبرانی را پر خواهیم کرد؟
اقاي لاريجاني در طول حضور در راس مجلس چه گلي بر سر كشورزد ،كه حالا مي خواد رييس جمهور بشه؟
سلام تنها شخصی که برای کشور برنامه دارد فقط محسن رضائی است،مابقی فقط شعار میدهند،من با اینکه با اصولگراها رابطه خوبی ندارم ولی انصافا آقای رضائی راقبول دارم جون من خودم دردانشگاه تهران اقتصاد خوانده ام.
اين كشور فقط بدست نظاميان درست ميشه .همانطوركه در عرصه صنايع دفاعي با گوش به فرمان رهبر بودن درست شد.
صندوق مال باختگان؟ از جیب مال باختگان آینده؟
باسلام
احسنت جناب رضایی...الحق که رزمنده و پاسدار واقعی هستین..
درود به شرفتء سردار دلها مثل زمان جنگ با اختلاسگران خواهند جنگید من رای خود را از همین حالا بهش دادم با افتخار چون ایشون توانشو داره و نشون داده که میتونه.
آیا خود آقای دکتر علم اقتصاد رو بلده؟؟
اتفاقا شما بد فهميدي .اقتصاد مملكت ما بايد هم نظامي باشد كه حساب كتاب داشته باشدوهم دادگاه باشد كه هر حرامكاري وهم حرام خوار ي را به ميز محاكمه بكشاند. نه مثل الان كه هر دزدي در مصونيت تام باشد .
بدون شک آقای رضایی شایسته ترین فرد در برهه کنونی برای ریاست جمهوری است. از همه کاندیداها با تجربه تر و تواناتربرای اداره کشور است. کاش مردم ما متوجه می شدند که به چه کسی رای بدهند کاش...
رضایی کسی است که نخبگانی مثل قاسم سلیمانی ها، باکری ها، باقری ها، همت ها، خرازی ها، کاظمی ها، و.... را کشف و بکار گرفت. او میتواند.... البته دشمنان ایران، مردم را از کسانیکه که سابقه نظامی دارند می ترسانند ! چرا؟ چون خودشان میترسند که اگر از این نسل کسی رئیس جمهور شود اقتصاد ایران را هم مثل صنعت دفاعی تقویت کند.... مردم لطفاً بیدار شوید
صندوق های جبرانی! پس اراده ای برا اصلاح وضعیت بورس نیست و اموال مردم بر نخواهد گشت
عدم رای
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان