بازدید 17151
پرتابگر ایران در آستانه المپیک از اردوی آمریکا برمی‌گردد

دیسک کمر حدادی و هواشدن ۷۰۰هزاردلار هزینه

احسان حدادی حالا در آستانه المپیک می‌گوید دیسک کمرش نیاز به درمان دارد! آیا این به معنی اتلاف ۷۰۰هزاردلار بودجه برای اردوهای اروپایی و آمریکایی پرتابگر ماست؟
کد خبر: ۱۰۵۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 15 May 2021

ورزشکاری که طی سه سال اخیر در نوشته رسانه‌ها مجموعا ۷۰۰هزاردلار برای آمادگی و اردوهای پرهزینه‌اش خرج شده است، حالا در آستانه المپیک می‌گوید دیسک کمرش نیاز به درمان دارد! 

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: احسان حدادی برای درمان دیسک کمر خود سه هفته دیگر به ایران برمی‌گردد.

ورزشکاری که حتی خارپاشنه اش را هم در اروپا جراحی کرد، حالا به جای رسیدن به نقطه قابل قبول در تمرینات، می‌گوید آمادگی لازم را به دلیل همان عمل ندارد.

دیسک کمر احسان حدادی و هواشدن ۷۰۰هزاردلار هزینه

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا که سهمیه المپیک توکیو را نیز به دست آورده است حالا پس از ماه‌ها زندگی در اروپا و آمریکا با پول فدراسیون دوومیدانی و پرداخت مخارج از بیت المال، به دلیل پیگیری درمان دیسک کمر خود به ایران برمی‌گردد.

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: آقای مک ویلکینز دو برنامه برای حدادی داده است؛ اول اینکه در آمریکا بماند و درمان خود را انجام بدهد و برنامه دوم اینکه به ایران بیاید. ما هم به او گفتیم به ایران برگردد چون اینجا دکتر اردیبهشت و فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیر درمانش هستند.

او افزود: حدادی بلیت برگشت گرفته و احتمالا سه هفته دیگر به ایران می‌آید.  

حدادی از ۲۱ بهمن در اردوی آمریکا به سر می‌برد و پس مطرح شدن شائبه عدم آمادگی‌اش تا المپیک، در گفت‌وگویی با فدراسیون دوومیدانی گفت: "از آنجایی که بعد از جراحی پاشنه‌ام ۶ هفته پایم در کفش‌های مخصوص بود و نمی‌توانستم خوب راه بروم، همین باعث شد بالانس کمرم به هم بخورد و از ناحیه دیسک دچار مشکل شوم. البته از ۵- ۶ سال گذشته از ناحیه دیسک دچار آسیب دیدگی و مشکل بودم و می‌دانید که بعضی اوقات این دیسک به پا می‌زند و خیلی درد شدیدی دارد اما خوشبختانه با فیزیوتراپی و با کمک دوستانمان در فدراسیون پزشکی ورزشی، یکسری تمرینات درمانی را انجام دادم."

اکنون مشخص شده که این ورزشکار نیاز به درمان دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
خوب پیش اومده. عمدا نرفته که دیسک کمرش رو نابود کنه.
من هم بالانس زندگي ام بهم خورده فدراسيون ميتواند خرج مداواي تنظيم بالانس زندگي من و امثال من را بدهد را هم بدهد
خوب بیمار شده باید چکار کنه؟ مگر تمارض میکنه؟ همه ورزشکارها آرزو دارن برن المپیک. دلیلی برای گلایه وجود نداره.
این پولها و تابعیت ایرانی رو مثه قطرو کشورهای عربی بلژیک و ... به بازیکنهای خارجی بدین برامون هر سال طلا میارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
اخوی ناشناس حالت خوبه تابعیت ایران را بازیکن خارجی برای چی باید بخواهد؟ کشور خوبی دارم؟ پول با ارزشی داریم؟ دستمزدهای نجومی داریم؟ لطفا بگید چی داریم که یک قهرمان خارجی به قطر یا امارات نرود و بیاید تابعیت ما را بگیرد
آقای حدادی تمام تلاشش و کرد و ناخواسته دچار این مشکل شد. پس خرده ایی بر ایشان نیست.

اما آنهایی که با علم و آگاهی و در کمال صحت و سلامت قرارداد ویلموس را بستند و فدراسیون را به خاک سیاه نشادند و پول بیت المال این مردم بدبخت مصیبت زده را در حلقوم اجانب ریختند کجا رفتند؟

چرا آنها را پیگیری نمی کنید؟

بچای گیر دادن به کسی و پرسش که چرا مریض شدی، سراغ غارتگران این سرزمین بروید.
خوب چیکار کنه؟ بیماری که خبر نمیکنه! ایشون هم جهت مدال آوری برای همین مملکت اینهمه آسیب دیده... حالا هی هزینه درمان را تو چشمش کنین ... بعد فردا خبر بزنینکه چرا ورزشکاران در ایران نمیمونن (همانند خبر تکواندوکاران) .. آقایون که مال مفت میخورن و برای درمان به آلمان و انگلیس و آمریکا میرن لابد جای نقد ندارن؟؟!!
واقعا متوجه هستید که درباره یک قهرمان بی بدیل المپیک و جهان صحبت میکنید!!! اتلاف ۷۰۰ هزار دلار!!! آقای حدادی تمام جوانی صرف بلند آوازه کردن نام ایران کرده است حالا چون آسیب دیده و عمل در خارج کرده شما اینگونه به ایشان می تازید؟؟؟!!! ممکن است بفرمایید که کل بودجه و جوایزی که ایشان بابت این همه مرارت و تمرین و مدال جهانی و المپیک چقدر است و یک ورزشکار کشور متوسط چقدر است؟؟؟!!! من موافق قدیس سازی و یا هزینه تراشی برای هیچ شخصیتی نیستم ولی بهتر نیست که نسبت هزینه به فایده ایشان را بررسی کنید و خطاها و اشتباهات احتمالی ایشان را کنار قهرمانی ها و زحمات ایشان بشمارید و کمی انصاف داشته باشیم...
مال مفته دیگه
پول مفت
اگه حدادی نمیومد جلو تلویزیون گریه نمیکرد،‌ بهش خورده ای نبود. ولی حالا اونچه که درخواست کرده رو (خیلی بیشتر از حقشو) بهش دادن، هر اتفاقی بیافته براش باید پاسخگوی اتلاف بیت المال باشه. ۷۰۰ هزار دلار کم پولی نیست. با یک دهمش میشه ۱۰ سال به یک خانواده ماهی ۲۰ میلیون حقوق داد!
وقتی بیای تلویزیون مدعی بشی که واسه من هیچ کاری نکردن، آخرش بهتر از این نمیشه خوشگل. به نظرم بری گریه کنی بهترین حالته. المپیک هم تهش یه چیزیه که فقط تشویق میکنن برنده هستش رو. ممکنه برای جاهای دیگه نون و آب بشه، ولی برای ما ایرانی ها نون و آب نمیشه که بخواهیم تاسف کمر تورو بخوریم.
چرا اینقدر زود قضاوت کردید؟!
همه دارن میخورن و میدزدن بذار این آقا هم بخوره
نه بابا این آقا همیشه مشکل داشته اینبار هم مثل دفعات قبل! حالا چی شد یه بار مدال گرفت خدا میدونه.ولش کنین زندگیشو بکنه و بره همونجاهایی که بیشتر تعلق خاطر داره.یارب مباد آنکه.....شود!
دعا كنيم خوب بشه والا هم يه مدال المپيك رو از دست داديم هم يه ميليون دلارو
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل