بازدید 11241

دعوت دقیقه نود فرزندان شاهد از قالیباف برای حضور در انتخابات

در ساعات پایانی آخرین روز ثبت نام کاندیدا های انتخابات ریاست جمهور ی، دعوت گروهها و افراد مختلف از برخی شخصیت های سیاسی جدیتر شده است. بعد از حمایت 220 نمایند مجلس از رئیسی این بار 220 فرزند شاهد از قالیباف برای حضور در صحنه دعوت کردند.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 15 May 2021

جناب آقای دکتر محمد باقر قاليباف،همرزم پدرانمان و يادگار روزهاي دفاع مقدس
با سلام و تحیت
امروز ما يادگاران فرزندان شهدا دور هم جمع شده‌ايم و قلم بر دست گرفته‌ايم تا با نگارش سطور زير دعوتي را بعمل آوريم تا در تاريخ اين مرزوبوم به يادگار بماند كه فرزندان ازجان‌گذشتگان انقلاب، هيچ‍گاه پرچمي را كه پدرانشان با تقديم خونشان استوارانه نگاه داشتند را بر زمين نخواهند گذاشت و هر مومن انقلابي كه در مسير اعتلاي ايران اسلامي گام برخواهد داشت را ياري خواهند رساند.
بسياري از ما پس از شهادت پدرانمان چشم به دنيا باز كرديم و از نعمت لبخندهاي زيبايشان محروم شده‌ايم، امروز اما چشممان را با بصيرت مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامي به خوبي باز نگاه داشته‌ايم تا در مسير صحيح انقلاب دچار كژفهمي و كج‌منشي نشويم.
سختي‌هاي روزهاي بي‌پدري را تحمل كرده‌ايم تا به امروز كه خود پدر گشته‌ايم ايراني آباد و آزاد را براي فرزندانمان به يادگار بگذاريم كه حصول به اين مهم بي‌وجود مديران و دولتمرداني كارآمد ميسر نخواهد بود.
43 سال پرمشقت و سختي ناشي از توطئه‌هاي كوركورانه دشمنان و حرف‌هاي تلخ برخي دوستان را به جان خريده‌ايم و از پيچ‌هاي حساس و تاريخي به مدد راهبري و هدايت رهبري آگاه گذشته‌ايم تا به امروز رسيده‌ايم كه در برهه‌ تاريخي ديگري، مجال حضور حماسه‌آفريني ديگر در انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري دست داده است تا با انتخابي صواب، ضمانتي ديگر براي استحكام انقلاب شكوهمند اسلامي ايران ارائه دهيم.

حاج باقر عزيز،
نيك مي‌دانيم كه فرزندان شما هم چون ما روزهاي بسياري را از ديدن نعمت پدر محروم بوده‌اند چرا كه پدرشان در خاكريزها جنگ و در معابر مسئوليت‌هاي خطير، در رفع مشكلات و دغدغه‌های مردم چشم بر هم نگذاشته و خواب و خانه را به خود نديده است.
ما شما را كه در عمليات‌هاي بسياري نقش تاثيرگذاري داشته‌ايد " شهيد زنده " مي‌دانيم كه ديروز در سنگرهاي جنگ تحميلي در دفاع از كيان آب و خاك اين سرزمين سر از پا نمي‌شناخته و امروز نيز در عهد خويش با پدرانمان استوارانه ايستاده است و توان برداشتن موانع پيشرفت ايران اسلامي را دارد.

حاج باقر عزیز،
در آستانه انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و در روزهايي كه عده‌اي عزم حضور در انتخابات كرده‌اند، حضور جنابعالي كه از يادگاران دفاع مقدس هستيد و صبغه جهادي و تلاش‌هايتان در عرصه مديريت، چه در لباس مقدس نيروي انتظامي و چه در قامت شهرداري تهران و چه در رخت خدمتگزاری مردم در مجلس شوراي اسلامي، بيانگر توان مديريت تان است، مي‌تواند هموارساز مسير آينده انقلاب اسلامي باشد.
ما فرزندان شهداي عزيز ايران اسلامي، از جنابعالي كه عطر خاكريزها و سنگرهاي جبهه حق عليه باطل را به مشام مي‌رسانيد دعوت مي‌نماييم تا گام پيش نهاده و با ثبت‌نام و حضور در انتخابات رياست جمهوري،‌ با آراي مردم، زمينه‌ساز ساخت ايراني سربلند را رقم بزنيد.

و من الله التوفیق
از طرف یادگاران همرزمان شما

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها