بازدید 5256

نتایج بررسی مجدد صلاحیت‌ها در استان بوشهر

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: پس از بررسی شکایت ۱۲۹ داوطلب شاکی شورا‌های شهر رد صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌های ۱۰ گانه استان، صلاحیت ۲۷ نفر در هیات نظارت استان تایید و صلاحیت ۱۰۲ نفر رد شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۸ 14 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، خسرو دهقانی، دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: بدین ترتیب صلاحیت ۲۱ درصد داوطلبان معترض در هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان تایید و صلاحیت ۷۹ درصد رد شد.

وی ادامه داد: با احتساب داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیات‌های نظارت شهرستان‌های استان مجموع داوطلبان شورا‌های شهر تایید صلاحیت شده ۴۰ شهر استان تا کنون به ۹۲۵ نفر (۸۹ درصد) و مجموع داوطلبان رد صلاحیت شده به ۱۱۰ نفر (۱۱ درصد) رسیده است.

به گفته این مسئول داوطلبان شاکی می‌توانند روز جمعه ۲۴ اردیبهشت با مراجعه به فرمانداری‌های ۱۰ گانه استان نتایج بررسی صلاحیت خود را دریافت کنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر اضافه کرد: افراد رد صلاحیت شده در هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های استان می‌توانند به مدت ۴ روز از تاریخ ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ اردیبهشت اعتراض خود را با مراجعه به فرمانداری‌ها و هیات نظارت استان به هیات مرکزی نظارت ارائه دهند.

دهقانی همچنین در خصوص انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: برای اجرای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان ۲۷ هیات اجرایی روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت همزمان با صدور فرمان اجرای انتخابات ریاست جمهوری توسط وزیر کشور تشکیل گردید که ۱۰ هیات در فرمانداری‌های استان و ۱۷ هیات در بخش‌های مستقل استان تشکیل گردیده و در این هیات‌ها ۲۴۳ معتمد اصلی عضو هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر