بازدید 16360
۳
یوفا پرونده سه تیم بزرگ را به رای نهایی می‌گذارد

لیگ قهرمانان اروپا ۲ سال بدون رئال مادريد و بارسلونا!

کد خبر: ۱۰۵۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 12 May 2021

حدود یک ماه قبل، 12 باشگاه مطرح اروپایی اقدام به تشکیل سوپرلیگ اروپا کردند اما پس از گذشت 48 ساعت، 9 باشگاه از حضور در این رقابت ها کناره گیری کردند و اکنون تنها 3 باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس در این رقابت ها حضور دارند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسکای، 3 باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس که همچنان به سوپرلیگ اروپا وفادار هستند، از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مدت دو فصل محروم خواهند شد و این محرومیت تنها در صورتی اعمال نخواهد شد که این باشگاه ها از پروژه سوپرلیگ کناره گیری کرده و با یوفا به توافق برسند. امروز یوفا برای ماجرای سوپرلیگ اروپا تشکیل جلسه داد تا مشخص شود که سه باشگاه یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید در ماجرای سوپر لیگ چه قوانینی را نقص کرده اند تا جریمه های لازم در مورد آنها در نظر گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
وضعیت را خوب مدیریتش کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
به نظ من تیم هایی که کنار کشیدن از ترسشون بود
بابا این چه وزعشه درسته یوفا و فیفا گفتن از لالیگا و سری آ و لیگ جزیره بیرون میندازیمتون ولی بعد یکی دو فصل در حالی که تیم های ضعیف تر دارن ورشکسته میشن به همین خاطر تیم هاییکه در سوپر لیگ حضور دارن با درخاست یوفا تمام تیم ها به لیگ های کشورشون بر میگردن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل