بازدید 3859

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در استان خبر داد و گفت: این متهم حدود هشت میلیارد ریال کلاهبرداری در قالب فالگیری انجام داده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴ 12 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، منوچهر امان‌اللهی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت خانمی از یک شخص و دو همدست وی، دستگیری متهمان در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اظهارات شاکی در خصوص نحوه کلاهبرداری از او، افزود: این خانم برای رفع مشکلات خانوادگی‌ به فردی مراجعه کرده است، این فرد با هم‌دستی دو نفر دیگر به او وعده حل مشکل از طریق فالگیری را داده بودند و او نیز با فروش منزل شخصی طی چندین مرحله مبلغ هشت میلیارد ریال به حساب بانکی آن‌ها واریز کرده بود.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس چهارمحال و بختیاری با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس، متهمان را شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی، متهم اصلی پرونده را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

امان‌اللهی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به جرم کلاهبرداری اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و با حکم دادگاه روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل