بازدید 7083

راهنمای خرید بهترین دستگاه اسپرسو ساز

دلونگی با بیش از یک قرن تجربه از محدود شرکت های بین المللی می باشد که تمام تکنیک های مورد نیاز برای تهیه بهترین نوشیدنی را در دستگاه های خود قرارداده است و از طرفی در ایران نیز نمایندگی رسمی دارد .
کد خبر: ۱۰۵۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 11 May 2021

تهیه یک فنجان عالی قهوه برای انسان آسان نیست ،حتی برای یک دستگاه اتوماتیک نیز آسان نخواهد بود. در فرآیند تولید نوشیدنی های گرم همچون قهوه ، دانه های قهوه باید به مدت زمان مناسب و در یک محدوده دمایی دقیق با آب گرم ترکیب شوند.  فقط تعداد انگشت شماری از سازندگان قهوه ساز می توانند این نوع کیمیاگری را ارائه دهند. خواه بخواهید لاته و کاپوچینوی عالی دم کنید ، قهوه یخ زده درست کنید یا دانه های قهوه را به یک فنجان عالی قهوه تازه تبدیل کنید ، نیازی به صرف هزینه برای تهیه بهترین قهوه ساز و اسپرسو ساز خواهید داشت.

دلونگی با بیش از یک قرن تجربه از محدود شرکت های بین المللی می باشد که تمام تکنیک های مورد نیاز برای تهیه بهترین نوشیدنی را در دستگاه های خود قرارداده است و از طرفی در ایران نیز نمایندگی رسمی دارد .

اسپرسو ساز دلونگی

ما موارد استثنایی قابل توجهی را در بازار کشف کرده ایم. در این مقاله مدل‌های پرفروش دستگاه قهوه‌ ساز و اسپرسوساز در بازار را معرفی خواهیم کرد.

مدل‌های پرفروش دستگاه قهوه‌ ساز و اسپرسوساز

یافتن بهترین دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز فرآیند دشواری است ، بیشتر به این دلیل که "بهترین قهوه ساز و اسپرسوساز" بسته به نیاز شما متفاوت است. ما جامعه علاقه مندان به قهوه هستیم که در مورد موضوعات مرتبط با بازار باریستای خانگی تحقیق و آزمایش می کنیم.

ما تلاش می کنیم تا بتوانید در مورد خرید و دم کردن قهوه با کیفیت شگفت انگیز تصمیمات آگاهانه تری بگیرید. مدل‌های پرفروش دستگاه قهوه‌ ساز و اسپرسوساز عبارتند از :

دستگاه قهوه ساز دلونگی PrimaDonna ECAM 650.75 MS

روز خود را با یک فنجان قهوه تازه دم کرده شروع کنید. به لطف قهوه سازDeLonghi ECAM 650.75.MS Primadonna Elite بین اسپرسو ، کاپوچینو ، شکلات و بسیاری دیگر از نوشیدنی های گرم می توانید یکی را انتخاب و میل کنید.

با فشار یک دکمه از قهوه معطر لذت ببرید. طراحی منحصر به فرد دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز دلونگی هرگز قدیمی نمی شود و ظاهر هر آشپزخانه را چشم نواز و زیبا می کند. صفحه نمایش لمسی رنگی آن عملکرد بصری و سفارشی سازی آسان را تضمین می نماید، به علاوه این امکان برای شما فراهم است که دما و فشار مناسب را تنظیم کنید و قهوه را همانطور که دوست دارید دریافت کنید.

برنامه Coffee Link به شما امکان می دهد با خیالی آسوده از دستگاه قهوه استفاده کنید ، دستور العمل های جدیدی ایجاد کنید و تنظیمات خود را با کمک تلفن همراه خود ذخیره کنید.

این دستگاه قهوه ساز با توان ورودی 1450W و فشار پمپ 15 بار حداکثر عملکرد را تضمین می کند. دستگاه قهوه ساز DeLonghi ECAM 650.75.MS مجهز به یک مخزن آب 2 لیتری و یک ظرف قهوه متناسب با 400 گرم دانه قهوه است. آسیاب با کیفیت بالا قابل تنظیم است و دارای 13 سطح درشت است.

پرفروش ترین دستگاه قهوه‌ ساز و اسپرسوساز در ایران کدامند؟ راهنمای خرید بهترین دستگاه اسپرسو ساز

شما از انواع نوشیدنی هایی که این دستگاه قهوه می تواند تهیه کند استقبال خواهید کرد. به علاوه می توانید دستور العمل های دم آوری قهوه را تنظیم کنید تا نوشیدنی های شخصی سازی شده خود را میل نمایید.

ویژگی های این قهوه ساز دلونگی 

  • دستگاه قهوه ساز اتوماتیک 
  • فشار 19 بار
  • آسیاب قهوه 
  • سیستم شیر 
  • آماده سازی همزمان دو فنجان 
  • بلوتوث
  • نمایشگر 
  • جت بخار 
  • تنظیم میزان آب
  • تنظیم مقدار قهوه
  • رفع تصفیه 
  • سیستم خود تمیز کردن
  • خاموش شدن خودکار 
  • حالت صرفه جویی در انرژی و کاپوچینو و لاته 
  • مخزن آب 2 لیتر 
  • آسیاب دانه های مخروطی 
  • ظرف دانه قهوه 400 گرم 
  • 13 سطح آسیاب و قدرت 1450 وات

دستگاه قهوه ساز دلونگی مدل EC 685.M

قهوه ساز دلونگی مدل EC 685.M برای شما یک قهوه ممتاز و همچنین کاپوچینوی خوشمزه با کف غنی آماده می کند. فقط کافی است دکمه را فشار دهید و دستگاه بقیه کارها را انجام می دهد. بدنه کاملاً فلزی و طراحی براق همچنین تضمین می کند که دستگاه قهوه ساز دلونگی مدل EC 685.M به عنوان لوازم جانبی شیک و لاکچری برای آشپزخانه شما عمل می کند.

یک سوئیچ روشن / خاموش با حالت آماده به کار برای صرفه جویی در انرژی تعبیه شده است. از ویژگی های این دستگاه می توان به قهوه ساز اهرمی ، فشار 15 بار ، حجم ظرف آب 1،1 لیتر ، دو فنجان را همزمان آماده می کند ، جت بخار ، حالت صرفه جویی در انرژی و کاپوچینو و لاته و قدرت ورودی 1300 وات اشاره نمود.

با توجه به موارد ذکر شده با یک فنجان خامه ای تهیه شده توسط این دستگاه لذت ببرید. نازل قابل تنظیم از سیستم ویژه کاپوچینو بخار و شیر را کاملاً مخلوط می کند و یک کف غنی ایجاد می نماید. همچنین ، می توانید از آب گرم برای تهیه چای استفاده کنید.

پرفروش ترین دستگاه قهوه‌ ساز و اسپرسوساز در ایران کدامند؟ راهنمای خرید بهترین دستگاه اسپرسو ساز

دستگاه قهوه ساز دلونگی مدل Eletta ECAM 45.760 W

این قهوه ساز DeLonghi ECAM 45.760 W می تواند تقریباً هر نوع قهوه ای درست کند ، اما در تهیه کاپوچینوی های خوشمزه و ماکیاتوهای لاته تخصص دارد. تنها کافی است دکمه را فشار دهید تا دستگاه همه امور را انجام دهد.

شما به راحتی می توانید اندازه ، عطر و طعم ایده آل قهوه خود و همچنین دمای آب و نسبت قهوه و شیر نوشیدنی را تنظیم کنید. نتیجه دقیقاً مطابق با سلیقه شما خواهد بود. قهوه ساز دلونگی از پس قهوه آسیاب شده و دانه های قهوه برمی آید و عملکرد گرم کننده فنجان را ارائه می دهد.

در دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی تراکم کف را می توان کنترل کرد و البته تمیز کردن ظرف شیر آسان است. بنابراین به سادگی دو فنجان را کنار هم قرار دهید و همزمان دو اسپرسو درست کنید. قهوه ساز با طراحی منحصر به فرد خود به عنوان لوازم جانبی شیک و لاکچری برای آشپزخانه شما نیز عمل می کند.

پرفروش ترین دستگاه قهوه‌ ساز و اسپرسوساز در ایران کدامند؟ راهنمای خرید بهترین دستگاه اسپرسو ساز

از ویژگی های این محصول می توان به دستگاه قهوه ساز اتوماتیک ، فشار 15 بار ، آسیاب قهوه ، سیستم شیر ، صفحه نمایش ، تنظیم میزان آب ، تنظیم مقدار قهوه ، سیستم قطره ای ، تایمر ، ضد عفونی کردن ، سیستم خود تمیز کردن ، خاموش شدن خودکار ، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی و کاپوچینو و لاته ، مخزن آب 2 لیتری ، ظرف دانه قهوه 400 گرم ، 13 سطح آسیاب و قدرت 1450 وات اشاره نمود.

قهوه ساز دلونگی ECAM 45.760 W از تکنولوژی مدرن استفاده می کند. هر بار که دستگاه روشن و خاموش می شود ، دستگاه قهوه خود را آبکشی می کند و در صورت نیاز به رسوب زدایی به شما هشدار می دهد.

شما می توانید گزینه های پیشرفته را در منو پیدا کنید به عنوان مثال می توانید فیلتر آب نصب کنید ، سختی آب را تنظیم کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. علاوه بر این ، آمار تعداد نوشیدنی های ساخته شده به طور خودکار در حافظه دستگاه قهوه ذخیره می شود.

یک مزیت دیگر ظرفیت زیاد ظرف قهوه است که رسوبات را تا 14 فنجان یا 72 ساعت ذخیره می کند. مطمئناً از کنترل های بصری قدردانی خواهید کرد ، بنابراین به سرعت نحوه استفاده از آن را خواهید یافت. صفحه کنترل دارای دکمه های دارای نور پس زمینه و نمایشگر گرافیکی 16 زبان است.

متقاضیان می توانند دستگاه های اسپرسوساز دلونگی و قهوه ساز دلونگی را با قیمت مناسب از وب سایت www.delonghi.co انتخاب و خریداری کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار