بازدید 6600
۵

انهدام باند فروش رأی قضایی/ دستگیری ۳۸ نفر

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: یک باند فساد نیز که دو قاضی تجدیدنظر در آن حضور داشتند، در قالب یک شرکت با دریافت پول‌های کلان به‎صورت تضمینی برای خودشان و دیگران رأی می‎گرفتند که در این رابطه ۳۸ نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ 10 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین علی عبداللهی، رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، از انهدام یک باند ۱۱ نفره جعل سند در استان البرز خبر داد و گفت: اعضای این باند که یکی از معاونین ثبت شهرستان‌ها و دو کارمند و سردفتر نیز عضو آن بودند، علاوه بر اسناد جعلی متعدد ۱۱ پلاک ثبتی بزرگ در استان را به نام خود زده بودند.

وی همچنین از دستگیری دو کارشناس رسمی دادگستری در حین دریافت رشوه در هفته گذشته خبر داد و افزود: یک باند فساد نیز که دو قاضی تجدیدنظر در آن حضور داشتند، در قالب یک شرکت با دریافت پول‌های کلان به‎صورت تضمینی برای خودشان و دیگران رأی می‎گرفتند که در این رابطه ۳۸ نفر دستگیر شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خدایا اینها از نمی ترسند از روزی که مثل امروز چنین روزهایی هم در انتظارشان خواهد بود .مگر می شود حقی را ناحق و ناحقی را حق کرد . بهترین راه حداقل در این مواقع صلح وسازش است و در نهایت جرم .ولی اینکه خود بعضی قضات هم وارد چنین کاری شوند خوش ایند جامعه نخواهد بود
عالیه .... انشالله سایر مفسدین را نیز دستگیر و به اشد مجازات برسانید .... خرید رای؟!!!!!! یعنی از بدترین فسادها و ظلم ها
دمتون گرم. ولی بازم بگردید زیاد هست
رییسی لطفا به جای فکر ریاست جمهوری قوه قضاییه را دریاب
اینا داشتن عدالت توزیع میکردن!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر